پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۴۲
۷
۰
نسخه چاپی
سریال های داغ نمایش خانگی:

نمایش خانگی آتش به پا می کند

سریال های داغ نمایش خانگی:
با نزدیک شدن به پایان سال، شبکه نمایش خانگی فصل جدیدی را آغاز می‌کند؛ سریال‌های «هم‌گناه»، «قورباغه» و «آقازاده» تازه‌ترین تولیدهای این رسانه هستند که به زودی وارد بازار می‌شوند.

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تیتربرتر؛ بعد از پایان پخش «هیولا» و «نهنگ آبی» و در حالی که مخاطب در انتظار آغاز فصل دیگری در شبکه نمایش خانگی بود. «مانکن» و «کرگدن» سریال‌های تازه از راه رسیدند سریال‌هایی که اگرچه مخاطبان خاص خود را جامعه جوان در نظر گرفته بود اما خلاف پیش‌بینی‌ها، آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند.

مطالب مرتبط : نقد و بررسی سریال های نمایش خانگی

هنوز مدت کمی از شروع این دو سریال نگذشته بود که «خواب زده» سیروس مقدم با تبلیغات میدانی قابل توجهی در سراسر شهر نمایش خود را آغاز کرد اما اسم سیروس مقدم هم نتوانست تحولی در شبکه نمایش خانگی به وجود آورد و با گذشت چند قسمت، هنوز ارتباط مخاطب با قصه خاص آن ساده و یکپارچه نیست.

سریال دیگر این روزها، عاشقانه‌ «دل» است که در ابتدای پخش با انتقادها و نظرات منفی مواجه بود که با توجه به اینکه یک مجموعه‌ طولانی ۴۰ قسمتی است و تا کنون بخش اندکی از روایت آن به تصویر کشیده شده، قضاوت درباره آن زود است.

پس از پایان پخش «مانکن» از هفته آینده قرار است «هم گناه» اولین سریال مصطفی کیایی وارد شبکه نمایش خانگی شود. حضور هنرمندان صاحب نام در لیست بازیگران این سریال و قصه اجتماعی متفاوت احتمال استقبال مخاطب را در به ذهن متبادر می‌سازد. حضور هدیه تهرانی و اولین همکاری پرویزپرستویی با شبکه نمایش خانگی، نکته کنجکاوی برانگیز این سریال است. پیش‌بینی می‌شود «هم گناه» بتواند تحول مهمی در وضعیت شبکه نمایش خانگی در روزهای پایانی سال ۹۸ ایجاد کند.

۲ سریال پرسر و صدای دیگر هم از سال نو وارد رقابت می‌شوند. «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمد زاده و سحر دولتشاهی و صابر ابر از مهم‌ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر است که اواسط بهار ۹۹ توزیع می‌شود. هومن سیدی پس از کسب موفقیت‌ برای «مغزهای کوچک زنگ زده»، اولین سریالش را سال گذشته جلوی دوربین برد. او با وسواس زیادی این سریال را ساخته و سریالش از فضای منحصر به فردی برخوردار است.

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هم بهار سال آینده وارد بازار می‌شود. داستان جسورانه و حضور امین حیایی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، سینا مهراد و نیکی کریمی شاید بتواند به موفقیت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی کمک زیادی کند.

سریال هم گناه

هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.[۱] هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

خلاصه داستان

خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که....

سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه

سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه به‌کارگردانی هومن سیدی در 1 سال پیش یعنی سال 1397 در گونه درام و هیجانی تولید شده است. 

بازیگران سریال قورباغه

بازیگران سریال قورباغه چه کسانی هستند؟ در قورباغه بازیگرانی چون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، نوید پورفرج و فرشته حسینی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال قورباغه حدود 6 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان قورباغه را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

داستان سریال قورباغه

از محتوا و داستان سریال قورباغه چقدر اطلاع دارید؟

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان قورباغه منتشر شده است، می‌خوانیم: «دنیا برای من جای کوچیکیه... بعضی اوقات احساس می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه‌جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم.»

سریال قورباغه و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران سریال قورباغه نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها سریال قورباغه به طور متوسط فعالیت 24ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم سریال قورباغه بهترین اثر صابر ابر در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
براساس امتیاز مردم سریال قورباغه یکی از 4 اثر شاخص هومن سیدی در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.

همچنین هومن سیدی کارگردان قورباغه اولین همکاری خود با بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی و فرشته حسینی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران قورباغه نیز 11 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از 6 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 11 همکاری برای اولین‌مرتبه در قورباغه رخ داده است. مانند: نوید محمدزاده و صابر ابر، نوید محمدزاده و سحر دولتشاهی، نوید محمدزاده و هومن سیدی، نوید محمدزاده و فرشته حسینی، صابر ابر و نوید پورفرج.

عوامل سریال قورباغه

اگر از تصویربرداری سریال قورباغه خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن پیمان شادمان‌فر بوده است.

سریال آقازاده

مطالب مرتبط : رد پای آقازاده خواب زده در نمایش خانگی

سریال آقازاده کاری جدید از حامد عنقا ۹و بهرنگ توفیقی با کار موفق سریال پدر می باشد که در حال تولید و انتخاب بازیگر برای پروژه جدید خود هستند که این کار ،بر عکس سریال پدر در تلویزیون پخش نخواهد شد و قرار است در نمایش خانگی توزیع شود.

حامد عنقا نه سال پس از طراحی و نویسندگی سریال قلب یخی به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی دوباره با عاشقانه ای خاص به این مدیوم بازمی گردد.

سریال آقازاده که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی پس از سریال های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است،
متفاوت از این تجربیات تلویزیونی و در فضایی خاص خواهد بود‌. پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی عنقا از سال گذشته و پیش از ساخت مجموعه نوروزی شبکه دو آغاز شده بود و پروانه ساخت آن نیز به تازگی صادر شده است.

از این سریال خبر می رسد امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی به سریال پیوسته است.

مطالب مرتبط : دلیل محبوبیت سریال های نمایش خانگی چیست

بازیگران سریال آقازاده

پیش از این از حضور یک بازیگر ناشناخته به عنوان نقش اصلی زن این سریال و احتمال حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدرهای قصه را که مقابل یکدیگر قرار دارند ایفا می کنند.

در جدیدترین خبر گفته می شود امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» پیوسته است. امین حیایی پیش از این در نخستین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» با ایفای نقشی که چندوجهی ترین شخصیت این سریال به حساب می آمد با حامد عنقا کار کرده بود و حالا برای ایفای نقشی پر فراز و نشیب به کار تازه عنقا یعنی سریال «آقازاده» پیوسته است.

خلاصه داستان سریال آقازاده

سعید رجبی فروتن یکی از مدیران سازمان سینمایی در یادداشتی درباره اتفاقات شبکه نمایش خانگی به سریال «آقازاده» اشاره کرده و نوشته: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.

اینطور که از نام سریال و این توضیح رجبی‌فروتن برمی‌آید احتمالا با یک سریال با موضوعی اجتماعی و کنایه‌های روز ، یا شاید با یک عاشقانه متفاوت روبه‌رو خواهیم شد. سریالی که باید دید آیا می‌تواند موفقیت سریال «پدر» را برای این زوج در شبکه نمایش خانگی آن هم در این روزهای پرحاشیه این شبکه تکرار کند یا خیر.

خبرنگار مستانه کرمی



+ 7
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری