پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۵۸
۱۴
۰
نسخه چاپی
گفت وگوی اختصاصی با تهیه کننده موسیقی کشور:

به بزرگان موسیقی احترام زیادی قائلم

گفت وگوی اختصاصی با تهیه کننده موسیقی کشور:
به شخصه صدای استاد شهرام ناظری و همایون شجریان را دوست دارم. به بزرگان موسیقی بسیار احترام می‌گذارم و معتقدم این اساتید بسیار به موسیقی اصیل کشور کمک شایانی کرده اند.

به گزارش تیتربرتر؛ مسعود دهقان، یکی از بزرگترین و با اخلاق ترین تهیه کنندگان حوزه موسیقی در کشور است که مهمترین وجه زندگی حرفه ای وی عملگرایی، منظم بودن و متانت رفتاری است و این خصوصیات باعث شده تا در عرصه موسیقی و حمایت از جوانان سرآمد باشد. وی سابقا تهیه کننده خواننده خوب کشورمان آقای محسن چاوشی و سعید عرب بودند و در حال حاضر تهیه کنندگی دوقولوهای معروف پایتخت برادران حبشی را به عهده دارد. گفت وگویی با وی ترتیب داده ایم:

فضای کنونی موسیقی فضای خوب و آرامبخشی است

خیلی خوشحالم که فضای موسیقی امروزه کشور فضایی آرام، شاد و تخصص گرایی است. خواننده‌های جوانی پا به این میدان گذاشته اند که حجم زیاد طرفداران آن‌ها نشان از تخصص و محبوبیت این خوانندگان جوان در کشور دارد. امیدوارم روز به روز به تعداد خوانندگان خوب کشورمان اضافه شود تا فضای موسیقی و مهمتر از همه حال مردم خوب و خوب تر شود.

مردم بهترین تصمیم گیرنده در فضای موسیقی هستند

من با تعدد خواننده بر خلاف برخی‌ها نه تنها مشکل ندارم بلکه استقبال هم می‌کنم. گذشت زمان‌هایی که فقط تعدادی خواننده انگشت شمار وجود داشتند. امروزه باید به جوان هنرمند بها داد و باید گذاشت تا خودش را در این عرصه محک بزند حال اگر مورد پسند هم نبود در انتها این مردم هستند که تصمیم به انتخاب می‌گیرند. قرار نیست فضای موسیقی در اختیار معدود کسانی باشد، باید به جوانان با استعداد بها داد تا خودشان را ثابت کنند.

در عرصه موسیقی خوشبین و مثبت اندیش هستم

من همیشه سعی کرده ام در قامت یک تهیه کننده، فردی خوشبین، مثبت اندیش و حامی برای هنرمندان باشم. امروزه هم حامی برادران دوقولوی حبشی در عرصه موسیقی شده ام چرا که جنس و نوع کارشان را دوست داشتم و تصمیم گرفتم حمایتشان کنم که بسیار رضایت قلبی هم دارم و مجتبی و مصطفی حکم فرزندان من را دارند.

تهیه کننده محسن چاوشی و سعید عرب

شروع کار من با خواننده محبوب محسن چاوشی بود که چهار آلبوم به نام‌های ژاکت، من خودم سیزده هستم، پاروی بی قایق و پرچم سفید را تهیه کنندگی کردم که البته آلبوم ژاکت به آقای حسینخانی واگذار شد. همچنین تهیه کننده دو آلبوم به نام دریا و مهربونم آقای سعید عرب بودم. در حال حاضر حدود پنج سالی می‌شود که تهیه کنندگی موسیقی دوقولوهای معروف پایتخت به نام مصطفی و مجتبی حبشی را به عهده گرفته ام و احساسم این بود که بتوانم خواننده‌هایی بسازم که بعدها بتوانند در جامعه اصولی و به درستی خوانندگی کنند

خانواده من

من صاحب یک پسر به نام اشکان که 23 ساله و دانشجوی رشته مهندسی پزشکی است. آوا دخترم هفده ساله و مقطع یازدهم است و بسیار باهوش و درس خوان است. همسرم کارشناسی زبان فرانسه دارد .از زندگی ام رضایت دارم و برای اهالی خانواده ام آروزی سلامتی و طول عمر باعزت و عاقبت به خیری دارم. و از همین مصاحبه به خانواده می‌گویم که آدم دیروزی نباشید و امروزتان موفق تر از دیروزتان باشد.

صدای استاد شهرام ناظری و استاد همایون شجریان را دوست دارم

به شخصه صدای استاد شهرام ناظری و همایون شجریان را دوست دارم. به بزرگان موسیقی بسیار احترام می‌گذارم و معتقدم این اساتید بسیار به موسیقی اصیل کشور کمک شایانی کرده اند و توصیه ام به جوان‌های با استعداد عرصه موسیقی این است که  این عزیزان را الگوی هنری خود قرار دهند.

تشکر ویژه

در پایان تشکر ویژه دارم از امیر توسلی، امید حجت و مهدی کاشی و دیگر عزیزان که به برادران حبشی در جهت پیشرفت موسیقی‌شان کمک شایانی کرده اند.



+ 14
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری