پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۴۶
۱۱
۰
نسخه چاپی

سلمان خطی داستان پایتخت 6 را لو داد!

سلمان خطی داستان پایتخت 6 را لو داد!
سلمان خطی بازیگر نقش تقی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» ضمن اشاره به اتفاقات هیجان‌انگیز فصل تازه این سریال از همان قسمت اول،‌ از حضور کوتاه بهنام بانی در بخشی از این سریال خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ سلمان خطی با اشاره به فصل جدید سریال «پایتخت» و ماجراهای آن بیان کرد: من در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود. معتقدم فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود با ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود.

بیوگرافی سلمان خطی

بیوگرافی سلمان خطی
بیوگرافی سلمان خطی

 

سلمان خطی متولد بهمن 1342 در قائم شهر، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد رادیو مازندران شد.

بیشتربخوانید: مهران احمدی به‌ پایتخت ۶ رسید

سلمانی خطی از روستا تا قائم شهر

پدرش کشاورز و تعذیه خوان بود و بدین طریق هنر بازی از همان دوران کودکی با روح وی عجین شد سپس از روستای خود به قائمشهر رفت و مشغول تحصیل شد

شروع فعالیت هنری سلمان خطی

در سال 1358 وقتی 16 ساله بود با تشویق معلم مدرسه آقای کمیل گوران گروه نمایش را تشکیل دادند تا اینکه مدتی بعد عضو گروه تئاتر منقار شهر قائمشهر شد.

ازدواج و فرزند سلمان خطی

آقای سلمان خطی سالهاست ازدواج کرده که پسرش عمار خطی نیز بعنوان فیلمساز، در عرصه نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت می کند آقای خطی یک نوه هم دارد.

مهاجرت خطی از روستا به تهران

این هنرمند بعد از فعالیت های هنری در مازندران به تهران مهاجرت کردند و از سال 1375 مشغول همکاری با تعداد زیادی از شبکه های رادیویی شدند.

بیشتربخوانید: مردم منتظر سورپرایز خوانندگی ما در سال جدید باشند

حواشی پایتخت شش

حواشی پایتخت شش
حواشی پایتخت شش

 

پایتخت 6 قرار بود برای نوروز سال 98 ساخته و پخش شود؛ اما با فوت ناگهانی خشایار الوند، نویسنده سریال، ساخت آن هم به تعویق افتاد. غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در مورد نبود خشایار الوند و آسیب رسیدن به داستان مجموعه گفت: کار تیمی انجام می‌شود؛ هروقت مشکلی برای یک تیم به وجود آید، باید تلاش شود تا آن نقص ترمیم شود. قطعاً نبود هرکدام از دوستان که باعث بالارفتن کیفیت کار می‌شدند، احساس می‌شود؛ اما گروه پایتخت همدل و همزبان پیش می‌روند تا این کاستی‌ها را پر کنند. 

آغاز فیلمبرداری پایتخت 6

فیلمبرداری پایتخت 6 از روز شنبه نهم آذر ماه 1398 در منطقه شیرگاه مازندران آغاز شد. خانواده مرحوم خشایار الوند هم در آن روز سر صحنه فیلمبرداری حضور داشتند و دیاکو الوند، فرزند خشایار الوند با گفتن 1، 2، 3 رسما اجازه داد که تصویربرداری پایتخت 6 شروع شود.

رفتن بابا پنجعلی و بازگشت بهبود

براساس مصاحبه‌ای که سیروس مقدم انجام داده است، شخصیت بابا پنجعلی در پایتخت 6 حضور نخواهد داشت و احتمالا شخصیت‌های جدید دیگری به این مجموعه اضافه می‌شوند. مقدم معتقد بود که دیگر نمی‌توانند داستان جدید و جذابی برای این شخصیت بازگو کنند، به همین دلیل قرار است از سریال کنار گذاشته شود. اما درست مثل بهبود که قبلا حضور نداشت ولی درباره او صحبت می‌شد، همواره در طول سریال درباره باباپنجعلی هم صحبت خواهد شد.

از طرف دیگر شخصیت بهبود فریبا که در فصل‌های قبلی خبر مرگش را در آفریقا شنیدیم، در این فصل حضور دارد و ماجراهای جدیدی را رقم خواهد زد. سیروس مقدم درباره بازگشت او گفته است که آن‌ها آفریقا را به ایران می‌آورند و نحوه بازگشت بهبود به ایران، داستانی جالب دارد. مهران احمدی که بازیگر نقش بهبود است، اولین تصویر خود در نقش این شخصیت را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

نقش سلمان خطی در پایتخت

خطی در نقش برادر نقی معمولی را در این سریال بازی می‌کند.

مارجرای لو رفتن پایتخت 6 از زبان خطی

درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد. شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود.



+ 11
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری