پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸
۱۴
۰
نسخه چاپی

کمک کرونایی شکیرا به مردم اسپانیا

کمک کرونایی شکیرا به مردم اسپانیا
شکیرا کارخانه تولید عطرش را به تولید محلول ضدعفونی دست تغییر و آن را وقف مردم اسپانیا کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ شکیرا خواننده مشهور ۴۳ ساله اعلام کرد کارخانه تولید عطرسازی برند او (با همکاری کمپانی پویگ) برای کمک به مقابله با کرونا، در حال تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی برای اهدا به دولت اسپانیا هستند تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیوگرافی شکیرا

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان "جنیفر لوپز" ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود)، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود.

شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. شکیرا تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست آورده است.

زمانی که شکیرا اولین کار خود به زبان انگلیسی را در سال 2001 منتشر ساخت به سرعت به یکی از بهترین های پاپ تبدیل شد در حالی که  احساس عمیق و شاعرانه اش  و نیز از ویدئوهای گرم او کمک فراوانی می کند.

بیشتربخوانید: کرونا و کنسرت مجازی خواننده پاپ!

آغار فعالیت هنری شکیرا

شکیرا در سن هشت سالگی اولین ترانه ی خود را نوشت. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش امد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود.(به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی!)

درسال 1990 و در سیزده سالگی شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá رفت اما به جای آن قراردادی برای  ضبط موسیقی برای یک بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم شکیرا یعنی Magia شامل آهنگ هایی بود که او در طول پنج یا شش سال قبل نوشته بود  و در بر گیرنده ی اولین تلاش های او در این راه بود. هرچند که این آلبوم موفقیتی جهانی برای او در بر نداشت اما نام او را در کشورش بر سر زبانها انداخت.

بیشتربخوانید: آلبوم رضا صادقی سال 99 منتشر می شود؟

شکیرا، بهترین خواننده زن راک

در این زمان شکیرا صحنه را برای اجرایی در " MTV Unplugged" که اولین کانال به زبان اسپانیایی بود آماده کرد. " MTV Unplugged" به عنوان یک البوم در سال 2000 منتشر شد و برای دو هفته در صدر جدول لاتین قرار داشت و این سومین آلبوم او بود که به فروشی بیش از 300000 هزار کپی دست یافت و همچنین برنده ی جایزه ی Grammy به عنوان بهترین آلبوم پاپ گردید. در افتتاحیه ی مراسم انتخاب بهترین های موسیقی Grammy سال 2000 او به عنوان بهترین خواننده ی زن پاپ به خاطر : ("Ojos Así") و بهترین خواننده زن راک به خاطر : ("Octavo Dia") انتخاب شد.

شکیرا پس از مدتی بر روی اولین آلبوم خود به زبان انگلیسی  با نام "Laundry Service "شروع به کار کرد."هرگاه ، هرزمان" آلبوم بعدی او بود که دراواخر سال 2001 منتشر شد و او را در زبان انگلیسی نیز به یک ستاره تبدیل کرد."Laundry Service"در جدول پاپ امریکا در جای سوم و "هر گاه ،هرزمان"نیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت. آلبوم بعدی او  در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت. کمتر از یک سال پس از انتشار آن "Laundry Service "سه برابر 300000 نسخه به فروش رسیده بود. بازبینیها  از "Laundry Service " آن را به بخش های تاثیرگذارترانه های شکیرا به زبان انگلیسی تقسیم کرد اما تقریبا تمام آن ها مطابق تصورات ذهنی او بودند.

کمک کرونایی شکیرا به مردم اسپانیا

شکیرا با منتشر کردن تصاویری از مراحل ساخت مواد بهداشتی و ضدعفونی توسط  کمپانی پویگ نوشت: «در این لحظات دشوار، به تلاش های مثبت کمپانی هایی مانند شرکای من در کمپانی پویگ، که کارخانه عطرسازی خود را به تولید ضدعفونی کننده دست برای اهدا به دولت اسپانیا تغییر دادند، افتخار میکنم. امیدوارم این شرکت، الگو و الهام بخش سایر شرکت ها شود»



+ 14
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری