پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۵۵
۶
۰
نسخه چاپی
در سال جدید و همزمان با اعیاد شعبانیه:

سامانه داشبورد مدیریتی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت

در سال جدید و همزمان با اعیاد شعبانیه:
اصفهان- با بهره گیری از این سامانه که مبتنی بر علم داده، پایه ریزی شده است با مصورسازی کلیه آمار و اطلاعات سازمانی در کلیه سطوح، وضعیت موجود اداره کل مورد شناسایی ، تحلیل و بصورت گرافیکی با نمودار های مختلف داینامیک نشان داده می شود.

به گزارش تیتربرتر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی  استان اصفهان گفت: علم داده، امروزه به ابزاری قدرتمند برای تصمیم سازان و تصمیم گیران در سازمان‌ها تبدیل‌شده ، تا بتوانند مشکلات و مسائل سازمانی خود را مبتنی بر داده‌های موجود، ساماندهی و مدیریت نمایند. همچنین استفاده از داده‌ها به‌عنوان دارایی‌های مهم هر سازمان، اثر فراوانی بر رسیدن به اهداف و استراتژی‌های سازمانی دارد.

قاری قرآن در این باره افزود: دراین راستا و با هدف رسیدن به مدیریت و تصمیم گیری مبتنی بر داده (Data Driven Decision Making) و بهبود زیرساخت های داده ای و اطلاعاتی اداره کل و پس از ماه ها کار مطالعاتی و تلاش تیم پروژه در اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل و با سیاست گزاری های صورت گرفته در حلول سال جدید و همزمان با اعیاد شعبانیه نسخه نهایی سامانه داشبورد مدیریتی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به بهره برداری رسید. 

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت: با بهره گیری از این سامانه که مبتنی بر علم داده (Data science) پایه ریزی شده با مصورسازی کلیه آمار و اطلاعات سازمانی در کلیه سطوح وضعیت موجود اداره کل مورد شناسایی ، تحلیل و بصورت گرافیکی با نمودار های مختلف داینامیک نشان داده  می شود و می توان میزان تحقق برنامه های اجرایی و پیشرفت پروژه های عمرانی را به صورت لحظه ای رصد و برنامه ریزی مناسبی جهت پیشبرد اهداف سازمانی انجام داد.



+ 6
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری