پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۱۶
۷
۰
نسخه چاپی

تعطیلی 70 درصد پمپ‌بنزین‌ها

تعطیلی 70 درصد پمپ‌بنزین‌ها
با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و ممنوعیت های وضع شده اخیر مصرف سوخت به شدت کاهش پیدا کرده و حتی فروش بنزین سوپر نزدیک به صفر شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور در خصوص هزینه های نگه داری جایگاه های بنزین توضیح داد: «شیوع کرونا این هزینه ها را 30 درصد افزایش داده در حالی که فروش جایگاه ها 70 درصد کاهش پیدا کرده است و به این صنف آسیب فراوانی وارد شده است. از طرف دیگر تعداد مبتلایان به کرونا از میان جایگاه داران و کارمندان آن ها نیز قابل توجه است و در این شرایط مسئولین به هیچ عنوان به مشکلات این صنف توجه نمی کنند.»

اسدالله قلی‌زاده ادامه داد: «ما در حال رایزنی با دولت هستیم تا بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم که هر دو طرف راضی بوده و مشکلی برای توزیع سوخت پیش نیاید. اما اگر این رایزنی ها به نتیجه نرسد چاره ای نداریم جز تعطیلی 70 درصدی جایگاه های سوخت و معرفی کارکنان این جایگاه ها به بیمه برای دریافت بیمه بیکاری

بیشتر بخوانید: تاثیر کرونا بر کاهش مصرف بنزین

تاثیر کرونا بر میزان مصرف بنزین در کشور

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تعطیلی ۷۰ درصدی جایگاه‌های سوخت گفت: طبق دستور‌العملی که از ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته‌ایم تمامی جایگاه‌های سوخت به طور ۲۴ ساعته باز هستند و باید فعالیت خود را ادامه دهند.

او ادامه داد: طبق دستور وزارت کشور و نفت تمامی جایگاه‌های سوخت باید همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای باز هستند و ارائه خدمت کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه تمام جایگاه‌های عرضه سوخت درتعطیلات نوروزی به صورت کامل فعال هستند، افزود: طبق دستور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از دو ماه مانده به سال ۹۹ تمامی جایگاه‌های سوخت کشور به طور کامل سرویس شدند و تمام نواقص و کاستی‌های موجود را به صورت کامل برطرف کرده‌ایم.

رضایی در ادامه  تصریح کرد: با توجه به کاهش منع رفت و آمد قرار نیست جایگاهی تعطیل شود چرا که باید سوخت رسانی به خودرو‌های باری و آمبولانس‌ها انجام شود و در حال حاضر دستورالعملی هم از وزارت نفت ما دریافت نکرده‌ایم.

بیشتربخوانید: کاهش ۳۰ درصدی مصرف بنزین بخاطر کرونا

او گفت: چنانچه هر یک از جایگاه‌ها به طور عمد تعطیل کنند، برخورد شدیدی با آن‌ها خواهد شد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: عرضه بنزین همانند روز‌های گذشته در جایگاه‌های سوخت صورت می‌پذیرد و هیچ مشکلی متوجه مردم کشورمان نیست و مردم می‌توانند همانند روز‌های گذشته برای دریافت سوخت خود به جایگاه‌ها مراجعه کنند و هیچ جایگاه سوختی هم در کشور تعطیل نشده است.

رضایی با اشاره به اینکه سوخت یکی از نیاز‌های اساسی و اصلی شهروندان است، افزود: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت اتخاذ نشده و عرضه سوخت همانند روال عادی ادامه دارد.



+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری