پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳
۹
۰
نسخه چاپی
ماجرای خواهران دوقلو پایتخت:

تمام حواشی سارا و نیکا

ماجرای خواهران دوقلو پایتخت:
اخیرا فیلم هایی از سارا و نیکا در حال تفریح با دوستانشان منتشر شده که حواشی زیادی ایجاد کرده است

تیتربرتر؛ سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت این روزها با یکسری فیلم ها و عکس های منتسب به انها حسابی جنجالی شدند .

ماجرای فیلم های لو رفته از سارا و نیکا

حدود چند روزی است که در فضای مجازی ویدئوهایی از بازیگران دوقلو سریال پایتخت در حال دست به دست شدن است، از کلیپ های توی ماشین تا کلیپ رقص و حضور در کافه و قلیان کشیدن با دوستانشان، در ادامه به جزئیات این خبرها می پردازیم

سارا و نیکا فرقانی از اولین مجموعه پایتخت با این سریال پیش اومدند و حال کم کم این دو خواهر بزرگ شدند، گفتنی است خواهران فرقانی 8 مرداد 1383 در تهران متولد شده اند

این دو چهره در سریال پایتخت به مشهوریت رسیدند، اولین حضور آن ها در سن 7 سالگی به پایتخت پیوستند و تا کنون که در آخرین مجموعه پایتخت 6 ایفای نقش کردند حضور داشتند

فیلم لو رفته در ماشین

اولین ویدئویی که از این دو بازیگر پخش شد، در یک ماشین و به همراه چندین پسر بود که در 3 یا 4 ثانیه دوربین روی چهره سارا و نیکا میره و مشخص است که خواهران فرقانی در آن ماشین هستند

سارا و نیکا در کافه

بعد از آن ویدئویی از این بازیگران پخش شد که به همراه تعدادی از دوستانشان در کافه نشسته و در حال قلیان کشیدن هستند، که در این ویدئو کاملا چهره آن ها مشخص است.

اما ویدیوی جنجالی بعدی از این چهره ها در یک مهمانی شبانه است که این فیلم در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و این دو با دوستانشان در حال رقصیدن هستند

این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و شایعه ایی بیش نیست.

علت لو رفتن ویدیوها

گفتنی است نکته ای که قابل توجه است اینه که در تمام ویدیو ها دوربین دست سارا یا نیکا نیست و یکی از دوستان آن ها در حال فیلمبرداری از این دو خواهر دوقلو است، این نشان می دهد که شاید واقعا یکی می خواسته با پخش این ویدیو ها با آبروی این دو بازیگر جوان بازی کند.

ناگفته نماند که تاکنون واکنشی از طرف خواهران فرقانی به این موضوع نشان داده نشده و این خود مشخص نمی کند که جریان ماجرا چیست!

گفتنی است، کلیپ های رقص تمامی شایعه هستند و فقط کلیپ قلیان مال این دو بازیگر است که اونم مربوط به خیلی قبل می شود و برای الان نیست، زیرا الان بخاطر شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز تفریحی تعطیل است و این چهره هم ایران حضور ندارند.

سارا و نیکا در پارتی شبانه

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است سارا و نیکا در پارتی های شبانه حضور دارند و عکس های نامتعارفی از این دو بازیگر پخش شده است، این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و شایعه ایی بیش نیست.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی سارا و نیکا:

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

کودکی سارا و نیکا

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

فقط درس

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

گردآورنده:امیرحسین بذلی



+ 9
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری