پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸
۱۲
۰
نسخه چاپی

دستگیری سارقان 130 رأس دام در آران و بیدگل  

دستگیری سارقان 130 رأس دام در آران و بیدگل  
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت 130 رأس احشام کرده بودند خبر داد.  

به گزارش تیتربرتر؛ سرهنگ "علی اصغرمحمدی" به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و شکایت دامداران به پلیس موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات وسیع و گسترده علمی و تخصصی در این خصوص صورت گرفت و سرانجام کارآگاهان موفق شدند اعضای یک باند 3 نفره ای که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد : سارقان پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به  سرقت 130 رأس دام در سطح شهرستان اقرار کردند. 

سرهنگ محمدی، از استرداد تمامی اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: به دامداران گرامی توصیه می کنیم که از افراد مطمئن و قابل اعتماد برای نگهبانی از محل نگهداری دام و طیور خود استفاده کنند و این محل ها را به تجهیزات هوشمند و ایمن مجهز کرده و هر گونه تردد افراد مشکوک با خودروهای غیربومی را نیز از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

توقیف سواری پژو با 100 کیلو تریاک در" فریدن"  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استا ن ازکشف 100 کیلو تریاک در عملیات ماموران این پلیس در شهرستان فریدن خبر داد.  
  

سرهنگ"غلامحسین صفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از تردد   2 دستگاه  خودروی سواری پژو 405  حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی شهرستان فریدن مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم در یک اقدام هوشمندانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فریدن  خودرو های مذکور را شناسایی و متوقف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بیان داشت: در این عملیات 100 کیلو تریاک کشف و 3 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند. 

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در اصفهان  

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت تجهیزات مخابراتی می کرد خبر داد و گفت: دربازرسی از خودروی متهم 4 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.  

سرهنگ "محمدرضا خدادوست " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران کلانتری 18 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان،  حین گشت زنی در سطح حوزه خود به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه 5 حلقه کابل و 4 دستگاه تجهیزات مخابراتی همراه با لوازم جانبی آن ها کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه مسروقه بودن اموال مذکور توسط کارشناسان اداره مخابرات شهرستان مورد تائید قرارگرفته و محل های وقوع سرقت نیز شناسایی بازبینی شدند گفت: ارزش اموال مسروقه مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه  4 میلیارد ریال برآورد شده است. 

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و  پس از اعتراف به بزه انتسابی خود برای اقدامات  قانونی به مرجع قضایی تحویل شد. 

پلمپ 4 قلیان سرای غیر مجاز در "خمینی شهر"  

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از پلمپ 4 قلیان سرای غیر مجاز با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قلیان سراهای غیر مجاز خبر داد.  

سرهنگ "علی جعفری نژاد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به وضعیت خاص از نظر شیوع ویروس کرونا طرح تشدید  برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف و غیر مجاز در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت. 

وی افزود:ماموران پلیس در اجرای این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان اجرا  شد 4 قلیان سرای غیر مجاز را به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی شناسایی و با حکم مقام قضائی پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 270 قلیان و830 قلم متعلقات مربوطه  خبر داد و گفت: براساس اعلام شبکه بهداشت و مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان ، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن فعالیت قهوه خانه هایی که در آن ها قلیان عرضه می شود مجاز نبوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با این گونه واحد ها برخورد می شود. 

اقدامات مشاوره ای رئیس کلانتری، مانع از خودکشی مرد 38 ساله در اصفهان شد  

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: حضور به موقع و اقدامات مشاوره ای مؤثر رئیس کلانتری 19 این فرماندهی مانع از خودکشی یک شهروند و باعث بازگشت وی به زندگی شد.  

سرهنگ" محمد رضا خدادوست" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی قصد دارد تا با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده بزرگراه شهید چمران اقدام به خودکشی کند، بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری 19 این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند. 

وی افزود: علی رغم اینکه فرد مذکور عنوان می کرد هر کس به وی نزدیک شود خود را از بالای پل به پائین پرتاب می کند اما رئیس کلانتری، با استفاده از تنکنیک های مشاوره ای فرد مذکور را به صبر و بردباری دعوت کرده و در خصوص راه حل های رفع مشکلات پیش روی به گفت و گو پرداخت. 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سرانجام با اقدامات مشاوره ای مفید و مؤثر رئیس کلانتری 19 این فرماندهی، فرد مذکور از اقدام به خودکشی منصرف و از بالای پل به پائین آمد که این اقدام تحسین شهروندان را به همراه داشت. 

سرهنگ"خدادوست"در پایان با بیان اینکه ماموران پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمتگزاری به مردم هستند بیان کرد: آشنایی به فنون سخنوری و نحوه گفت و گو و ایجاد ارتباط با شهروندان همواره مورد تاکید فرماندهان ناجا بوده و یکی از ملاک های انتخاب افسران پلیس به عنوان رئیس کلانتری و پاسگاه در نظر گرفته می شود. 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در "برخوار"  

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری فردی حین سرقت از اماکن خصوصی نیمه ساز در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.  
"سرهنگ غلامرضا براتی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و شکایت مال باختگان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت. 

وی افزود: در این خصوص تیم های وِیژه ای فعال شده و اقدامات علمی و تخصصی برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها صورت گرفت تا اینکه سرانجام فردی که در حال سرقت در یکی از اماکن خصوصی نیمه ساز بود شناسایی و دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت:متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد که دراین رابطه پرونده تشکیل و وی تحویل مراجع قضائی شد. 

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند. 

دستگیری 6 خرده فروش مواد افیونی  

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی محلات آلوده در شهرستان کاشان خبر داد.    

سرهنگ " علی قربانی " با اعلام این خبر اظهار داشت :ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت اطلاعاتی خود، منزلی که درآن اقدام به خرید و فروش مواد مخدر صورت می گرفت را شناسایی کردند. 

وی عنوان کرد: ماموران پس ازشناسایی محل با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ویژه وارد منزل شده و ضمن بازرسی 2 کیلو و 400 گرم تریاک آماده عرضه را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 6 خرده فروش مواد افیونی در این عملیات خبر داد و عنوان داشت : متهمان به همراه پرونده متشکله جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند . 

کشف موتورسیکلت های قاچاق در "آران و بیدگل"  

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.  

سرهنگ "علی اصغرمحمدی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با هوشمندی بالای خود 2 دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را در در بازرسی از دو تعمیرگاه غیرمجاز کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه موتورسیکلت ها به پارکینگ منتقل و هر 2 واحد صنفی نیز با دستور مقام قضائی پلمپ شدند. 

این مقام انتظامی بر تداوم این گونه نظارت ها و اقدامات کنترلی پلیس از واحدهای صنفی متخلف تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت کشف هر نوع کالای خارجی قاچاق از واحدهای صنفی با متصدیان این واحدها برابر قانون برخورد صورت می گیرد. 

کشف 60 کیلو تریاک در "شهرضا"  

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 60 کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.  

سرهنگ " صادق کاظم زاد" با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پاسگاه مقصودبیک فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با هوشیاری و هوشمندی بالای خود یک دستگاه خودرو پژو405 حامل مواد مخدر که به صورت خلاف جهت درحرکت بوده شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه 60 کیلو تریاک کشف شد. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 

غرق شدن کودک 5 ساله در کانال آب  

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از غرق شدن یک کودک 5 ساله براثر سقوط در کانال آب خبر داد.  

سرهنگ "حسن نیکبخت" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 14 فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد غرق شدگی بلافاصله در محل حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل مشخص شد یک پسربچه 5 ساله به دلیل بی احتیاطی به داخل کانال آب سقوط کرده است. 

این مقام انتظامی بیان کرد: اهالی محل پس از قطع مسیر آب و جستجو در محل کودک مذکور از داخل کانال آب بیرون آورده و به اورژانس انتقال می دهند اما تلاش پزشکان نتیجه ای در بر نداشته و کودک، جان خود را از دست می دهد. 

سرهنگ نیکبخت، در پایان بر ساخت حصارها و دیواره های مناسب بر روی کانال های آب و مادی های داخل شهر تاکید کرد و اظهار داشت: به والدین گرامی نیز توصیه می کنیم بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند تا دیگر شاهد حوادث تلخی از این دست نباشیم. 

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتر  

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتر در روزهای اول و سوم اردیبهشت ماه خبر داد. 

سرهنگ" مهرداد پناهپوریان" اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان دیپلم به پائین که دارای برگ اعزام  به تاریخ روز چهارشبه سوم اردیبهشت  ماه هستند می بایست رأس ساعت 7 صبح موعد مقرر در محل شهر آزمایش حاضر شوند. 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین مشمولان فوق دیپلم و بالاتر که دارای برگ اعزام به تاریخ روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه هستند نیز بایستی رأس ساعت 7 صبح در محل شهر آزمایش حضور یافته تا اقدامات لازم برای اعزام به خدمت این عزیزان صورت گیرد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه تاخیر و عدم حضور در زمان مذکور به منزله غیبت مشمولان محسوب می شود و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد گفت: از مشمولان می خواهیم به زمان و تاریخ و محل حضور خود توجه لازم داشته باشند.



+ 12
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری