پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۹
۱۱
۰
نسخه چاپی

آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر در روزهای کرونایی

آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر در روزهای کرونایی
خیلی از تیم های فوتبال کشورمان در این روزهای کرونایی به فکر جذب بازکنانی هستند که در سال گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده اند ؛ در ادامه مجموعه تیتربرتر به آخرین اخبار از نقل و انتقالات بازکنان تیم ها پرداخته است، با ما همراه باشد.

به گزارش تیتربرتر؛  شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

کرونا باعث شده است به غیر از رقابت‌های ورزشی، نقل و انتقال بازیکنان هم تحت تاثیر قرار بگیرد. باشگاه‌های اروپایی به دلیل تعطیلی لیگ‌های مختلف ضرر‌های هنگفتی را متحمل شده اند و همین باعث شده که نتوانند بودجه مورد نظر برای نقل و انتقالات تابستانی خود را تامین کنند.

در این شرایط تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها مجبور شده اند قرارداد خود را کاهش بدهند.

بیشتربخوانید: سردار آزمون از زنیت به آرسنال یا ناپولی

آخرین اخبار از نقل انتقالات فوتبال در ایران

سپاهان به دنبال جذب قطعی نورافکن

www.titrebartar.com

 

 مدیران سپاهان اصفهان این روز‌ها در تلاش برای قطعی کردن قرارداد امید نورافکن با این باشگاه هستند. نورافکن در ابتدای فصل به صورت قرضی برای یک فصل از تیم شارلروا بلژیک راهی سپاهان شد.

عملکرد خوب امید در تیم قلعه‌نویی حالا باعث شده تا این باشگاه به دنبال قطعی کردن قرارداد او بیفتد. مذاکرات بین مدیران دو باشگاه آغاز شده و در حال انجام است.

سیامک نعمتی در پرسپولیس ماندگار شد

www.titrebartar.com

 

 سیامک نعمتی به شایعه جدایی خود از تیم فوتبال پرسپولیس  واکنش نشان داد.

او در این باره گفت: واقعیت این است که من اصلا به جدایی از پرسپولیس فکر نمی‌کنم و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. من در حال حاضر تمام تمرکزم روی تمرینات اختصاصی‌ خودم است تا بتوانم با شروع بازی‌ها به تیمم کمک کنم.

نعمتی افزود: مطمئن باشید به هیچ چیزی جز پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

آخرین وضعیت میلیچ و دیاباته در استقلال

احمد سعادتمند از روزی که به‌عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد اعلام کرد که به دنبال جذب منابع مالی و کارهای دیگر اقتصادی است. طبیعی بود که در این شرایط پرداخت پول بازیکنان در اولویت باشد و انتشار خبر پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ در همین راستا صورت گرفت، اما آیا بهتر نبود مسئولان استقلال پیش از رسانه‌ای کردن این خبر از دو بازیکن تیم‌شان استعلام می‌گرفتند که آیا پول به حساب‌شان واریز شده است یا نه به خصوص که دیروز یکشنبه و روز تعطیلی کشورهای خارجی بود.

نکته دیگر، تشکر مدیرعامل استقلال از یک هوادار با نام بردن از او در رسانه رسمی باشگاه استقلال به دلیل پرداخت مطالبات این دو بازیکن بود؛ اتفاقی که با این سرعت سابقه نداشته است. در واقع علاوه بر میلیچ و دیاباته که این موضوع را رد کردند، سایر بازیکنان نیز هنوز پولی نگرفته‌اند. باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که به زودی 10 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کند اما مدیرعامل باشگاه روز گذشته از یک هوادار بابت پرداخت پول دو بازیکن خارجی - که هر دوی آن را رد کردند - تشکر کرد.

شاید پرداخت پول به دیاباته و میلیچ به زودی اتفاق بیفتد و پول در  حساب آنها قرار بگیرد، اما آیا بهتر نبود تا زمان تکمیل کار صبر می‌شد؟ به نظر می‌رسد تحت فشار قرار گرفتن سعادتمند برای پرداخت پول بازیکنان باعث می‌شود اشتباهاتی از این دست دامن باشگاه را بگیرد.

موضوع دیگری هم که باید به آن توجه کرد، وعده‌ها و پیشینه افرادی است که مدعی کمک به استقلال هستند. تجربه نشان داده که نباید هر موضوعی را باور و به هر فردی اطمینان کرد به خصوص افرادی که سابقه‌شان مشخص است و پیش‌تر در موارد این چنینی برای باشگاه دردسرساز شده‌ و وعده‌های توخالی داده‌اند. اینکه کدام فرد با کدام سابقه و گذشته به باشگاه کمک می‌کند هم اهمیت دارد و نباید فقط صرف پرداخت پول مدنظر قرار گیرد.

تغییر زمان پنجره نقل وانتقالات از سوی فیفا

فریبرز محمودزاده، در مورد شرایط نقل و انتقال بازیکنان در سال 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار داشت: در مبحث نقل و انتقال بازیکنان در فوتبال با توجه به زمان بندی مشخصی که در این زمینه وجود دارد و بازه زمانی نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی مشخص و محدود است احتمال ایجاد تغییراتی در این زمینه از سوی فیفا امکانپذیر است. به طور مثال زمان نقل و انتقالات تابستانی که پیش از این از سوی فیفا 84 روز (12 هفته) تعیین شده بود احتمال دارد بیشتر یا حتی کمتر شود. زیرا هنوز وضعیت مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر دنیا نا مشخص است و معلوم نیست که چه زمانی لیگ ها دوباره کارشان را آغاز و در نهایت به پایان خواهند رساند.

وی افزود: از سویی دیگر برخی مباحث اصلی و حقوقی در قوانین نقل و انتقالات از سوی فیفا تعیین و ابلاغ می شود که در حال حاضر جهان با بحران ویروس کرونا مواجه شده است و باید ببینیم که مسئولان فدراسیون بین المللی فوتبال چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد. ممکن است در مورد زمان قرارداد بازیکنان و باشگاه ها نیز مصوبه های جدیدی از سوی فیفا تدوین و ابلاغ شود. به دیلی اینکه حوزه نقل و انتقالات یک استاندارد بین المللی داشته و جنبه حقوقی آن فقط توسط فیفا بررسی، تدوین و ابلاغ می گردد.

محمودزاده در مورد احتمال کاهش دستمزد 50 درصدی بازیکنان فوتبال از سوی فیفا گفت: در این زمینه هم تابع مراجع بالادستی مثل فیفا هستیم البته هنوز تکلیف برگزاری مسابقات لیگ های کشورمان مشخص نشده و منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر بتوانیم مسابقات لیگ را به پایان برسانیم قطعا بحث کاهش دستمزد بازیکنان فوتبال باشگاه های ایرانی در صورتی موضوعیت پیدا خواهد کرد که با توافق طرفین (بازیکن و باشگاه) صورت بگیرد.

نویسنده: علی اکبر رضایی



+ 11
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری