پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
۱۲
۰
نسخه چاپی

فیلم| ماجرای سوال جنجالی شبنم قلی خانی درباره کنسرت زنان!

فیلم| ماجرای سوال جنجالی شبنم قلی خانی درباره کنسرت زنان!
شبنم قلی‌خانی و حجه الاسلام زائری درباره کنسرت زنان گفتگو کردند؛ تیتربرتر در ادامه به این بهانه به معرفی شبنم قلی خانی پرداخته، با ما همراه باشید.

به گزارش تیتربرتر؛ یکی از بازیگران موفق در چند سال اخیر، شبنم قلی خانی است که امروز به معرفی این بازیگر پرداخته ایم.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌ خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات شبنم قلی خانی

فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد، استاد دانشگاه است و یک دختر زیبا دارد.

ازدواج شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در سال 1386 ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام شانا است.شبنم قلی خانی : خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند زمانی که در دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند

خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند، آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.

بیشتربخوانید: ریحانه پارسا رقصنده می شود؟!

آغاز فعالیت هنری شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی

 

فغالیت خود را بصورت جدی از بازی در تئاتر آنتیگونه سال 76 آغاز کرد، در همین نمایش ها مورد توجه شهریار بحرانی کارگردانی قرار گرفت تا از وی برای حضور در فیلم مریم مقدس در سال 1379 وقتی 23 ساله بود در نقش مادر عیسی مسیح دعوت کند، اولین تجربه شبنم قلی خانی برایش شهرت و اعتبار در عرصه بازیگری را به ارمغان آورد.

فعالیت شبنم قلی خانی در تلویزیون

او در نخستین سریال تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش در سال 1385 به کارگردانی احمد امینی همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.

علاقه مندی شبنم قلی خانی

 فیلم دیدن و کتاب خواندن و مسافرت. کار نوشتن را خیلی دوست دارم، داستان کوتاه و طرح فیلمنامه می نویسم البته فقط برای خودم و زمانی که بخواهم کار کنم.

بیشتربخوانید: نقش جواد جوادی در در سریال بچه مهندس 3 کیست؟

خصوصیات شبنم قلی خانی

 معمولا بقیه باید راجع به آدم صحبت کنند. من خیلی خوبم (با خنده)، سعی می کنم کمتر کسی را از خودم برنجانم و این که خیلی آدمها را تحمل کنم، بدیهایشان را نبینم و خوبی هایشان را ببینم.

زندگی در استرالیا

به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم، تصمیم گرفت مدتی در کشور استرالیا زندگی کند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد،وی بعد از 4 سال به ایران بازگشت.

کارگردانی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی

 

من از سال ۸۲ ساخت فیلم کوتاه را شروع کردم و در این سال ها نیز چندین فیلم کوتاه برای دانشگاه و رشته‌ ام ساخت، همچنین طرح چند فیلم‌ نامه نیز نوشتم، اما باید روی آنها کار کنم.

بیشتر بخوانید: مهراوه شریفی نیا در نقش رابی!

ماجرای درخواست شبنم قلی خانی درباره کنسرت زنان!

سوال شبنم قلی‌خانی در ویژه برنامه باغ رمضان از محمدرضا زائری درباره اینکه چرا برای برگزاری کنسرت بانوان اینقدر محدودیت وجود دارد؟

 

 

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 12
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری