پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵
۱۲
۰
نسخه چاپی

آهنگ مشترک مسیح و آرش و پرواز همای به نام بوی شمال + فیلم

آهنگ مشترک مسیح و آرش و پرواز همای به نام بوی شمال + فیلم
مسیح و آرش به همراه پرواز همای آهنگی پاپ سنتی به نام بوی شمال منتشر کرده اند.

تیتربرتر: امروز مسیح و آرش و پرواز همای در پستی اینستاگرامی خبر از انتشار آهنگ مشترکی به نام بوی شمال را دادند.پرواز همای که یکی از خوانندگان سبک سنتی و پاپ سنتی است حالا سنت شکنی کرده و با مسیح و آرش که خوانندگان سبک پاپ هستند همکاری داشته است.

واکنش مسیح و آرش به انتشار آهنگ مشترک با پرواز همای

واکنش مسیح و آرش به انتشار آهنگ مشترک با پرواز همای
واکنش مسیح و آرش به انتشار آهنگ مشترک با پرواز همای

مسیح و آرش در اینستاگرام بطور مشتر متن زیر را منتشر کردند:

(بوی شمال)
"افتخار همکاری با "استاد همای" عزیز برامون یک اثر و خاطره ی ماندگار و شمالی بجا گذاشت امیدوارم با این حس و حال لذت ببرید

ممنون از مسعود جهانی عشق برای تنظیم نابش

و همچنین تیزر به کارگردانی مجید فرهبد گل و تیم عزیزش ،و مدیران موسسه اراد سعید سال افزون و میلاد ماهان عزیز ، عکس هم از سهیل عدالت نازنین و طراحی معین حسنی عزیز ،پخش نیما و حامد کاشی عزیز"

خرسندی پرواز همای از همکاری با مسیح و آرش

خرسندی پرواز همای از همکاری با مسیح و آرش
خرسندی پرواز همای از همکاری با مسیح و آرش

پرواز همای نیز در اینستاگرامش اینگونه به آهنگ بوی شمال واکنش نشان داد:

"بسیار خرسندم از همکاری با آرش و مسیح عزیزم نخست به خاطر اینکه رگ و ریشه ی شمالی رو از یاد نبردند و با آنکه در ژانر موسیقی پاپ بسیار موفق هستند و هوادارانی بی شمار از جنسی متفاوت و جوانتر دارند موسیقی محلی گیلان و مازندران رو با اثر خودشان ترکیب کردند امیدوارم اینگونه نگاه ها و همکاری ها در جهت فرهنگسازی رونق بیشتری پیدا کنه"

موزیک ویدیو آهنگ بوی شمال

 

بیوگرافی مسیح و آرش

مسیح و آرش عدل پرور، شناخته‌شده با نام مسیح و آرش، یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. گروه مسیح و آرش از مهرماه ۱۳۹۵ فعالیت رسمی خود را همراه با مجوز اجرای موسیقی زنده در ایران آغاز کرد.

حوزه فعالیت آرش و مسیح به چندین سال پیش و قبل از گرفتن مجوز رسمی بر می‌گردد که به دلیل نداشتن مجوز ترانه‌های بسیاری را به صورت رایگان منتشر می‌کردند که از این ترانه‌ها می‌توان به هنوز همونم و بیا بازم اشاره کرد.اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران در هشت سانس برگزار شد.آرش و مسیح با اجرای بیش از ۵۳ سانس در تهران در سال ۱۳۹۷ به عنوان پرفروش‌ترین خوانندگان در زمینه فروش بلیط در سال ۱۳۹۷ شدند.

از جمله قطعات این گروه می‌توان به «گل‌ها رو آب میدم»، «گلی»، «به همه بگو»، «دریا»، «زدی پر» و «تو که نیستی پیشم» اشاره کرد.

بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای (۱۳۵۸، احمدسرگوراب، شفت) با نام پیشین سعید جعفرزاده احمد سرگورابی از خوانندگان ایران است؛ او همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، به اجرای کنسرت می‌پردازد. وی همچنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌است. او ترانه‌هایی را نیز به زبان‌های گیلکی و تالشی اجرا کرده‌است. همچنین تا کنون اپراهایی را نیز به روی صحنه برده‌است.

او دیپلم خود را از هنرستان کمال الملک رشت کسب کرد و با علاقه فراوان به رشته موسیقی وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند. او از سال ۲۰۱۵ میلادی تحصیلات خود را در رشته کلاسیک شاخهٔ باروک در کنسرواتوار موسیقی جرپه وردی میلان ایتالیا ادامه داد.

پرواز همای برای ورود به دنیای موسیقی ایران و اجرای سروده‌ها و آهنگ‌های خود در سال ۱۳۸۵ گروه مستان را راه اندازی کرد و با استفاده از سوژه‌های تازه در شعر و رنگی متفاوت از موسیقی و استفاده از نوازندگان چیره‌دست و با اجرا در تالار وحدت و کاخ نیاوران در کمترین زمان به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کرد و خیلی زود برای اجرای کنسرت‌های بزرگ به آمریکا و اروپا دعوت شد. همای با همراهی گروه مستان در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار به دعوت علی اکبر امین برای اجرا در تالار کنسرت والت دیزنی لوس انجلس (والت دیزنی کنسرت هال) به آمریکا دعوت شد و پس از آن کنسرت‌های بیشماری را در دنیا به روی صحنه برد.

او تا به امروز شش تور بزرگ کنسرت‌های آمریکا و کانادا و اروپا را در شش سال متفاوت به روی صحنه برده‌است و تنها خوانندهٔ ایرانی است که در سه سال متوالی، در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در تالار کنسرت والت دیزنی (والت دیزنی کنسرت هال لوس انجلس) و لینکن سنتر نیویورک و استراتمور هال واشینگتن، دی.سی. به روی صحنه رفته‌است. همای و مستان با اجرای بیش از چهارصد کنسرت در سراسر دنیا همچنان به اجرای کنسرت در ایران و دیگر نقاط دنیا می‌پردازند مهمترین آلبوم‌های همای و مستان عبارتند از: ملاقات با دوزخیان، این چه جهانیست، سرزمین بی‌کران، موسی و شبان، سربازان، دیوانه چو دیوانه ببیند، بایدها و نبایدها، کلاهت را بکن قاضی، نان و دندان

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 12
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری