پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۲
۱۶
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3

بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3
فصل سوم سریال بچه مهندس در ماه رمضان آغاز شد و تاکنون توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند؛ تیتربرتر در ادامه به معرفی یکی دیگر از بازیگران این سریال پرداخته است، با ما همراه باشید.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال بچه مهندس که هر شب از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود حالا توانسته  با بازیگران جوان خود به یک سریال جذاب تبدیل شود ما در ادامه به معرفی کاوه سماک در نقش تینوش پرداخته ایم .

بیوگرافی نقش تینوش در سریال بچه مهندس

بیوگرافی نقش تینوش در سریال بچه مهندس
بیوگرافی نقش تینوش در سریال بچه مهندس

 

کاوه سماک‌باشی (زاده ۲۷ فروردین ۱۳۵۹ - تهران)بازیگر اهل ایران است.کاوه سماک باشی بازیگر فیلم و سریال ایرانی متولد بیست و هفتم فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در تهران می‌باشد. اصالت او از شهر بندر انزلی است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک می‌باشد.

خانواده کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. پدرش محمود سماک باشی از صدابردار‌های قدیمی و مادرش هم فرهنگی است.

آغاز فعالیت کاوه سماک باشی

بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳
بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳

 

کاوه سماک باشی سابقه بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد. فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری با تئاتر شروع کرد و نخستین بار در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ سال سن داشت با فیلمی به نام چشمان سیاه در کنار بازیگران مشهوری چون محمدرضا گلزار و ماه چهره خلیلی ایفای نقش کرد.

بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳
بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳

 

وی همچنین در سال ۹۴ در سریال میکائیل ساخته سیروس مقدم و گسل در سال ۹۶ نیز بازی کرد و توانست در سریال میکائیل به شهرت برسد.

شهرت کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی، سال 1384 در 23 سالگی با سریال ریحان به کارگردانی سیروس مقدم وارد قاب تلویزیون شد اما شهرت اش سال 94 با سریال میکائیل بود

او سال 99 هم نقش خوبی در سریال بچه مهندس 3 ایفا کرد.

ماجرای ازدواج کاوه سماک باشی و ژیلا صادقی

سال ها پش  بازی دو نفره او با ژیلا صادقی در یک برنامه تلویزیونی شایعه ازدواج این دو نفر را منتشر کرد ولی این خبر صحت نداشت و ایشان مجرد است.

کاوه سماک باشی و ماه چهره خلیلی
کاوه سماک باشی و ماه چهره خلیلی

 

کاوه سماک باشی درباره ازدواج می گوید: هنوز به تکامل عقلی برای ازدواج نرسیدم اما دوست دارم همسرم فرد رو راست و صاف و صادقی باشد و در زندگی همیشه همراهم باشد.

بیشتربخوانید: بازیگر نقش مسعود در سریال بچه مهندس 3 کیست؟

علاقه مندی های کاوه سماک باشی

تابحال فیلم هایی زیادی بود که دوست داشتم جای نقش اصلی بازی کنم، ولی وقتی فیلم ‘همیشه پای یک زن در میان است’ را که دیدم از نقشی که مهران مدیری بازی کرده بود خیلی خوشم آمد، دوست داشم همسن ایشان بودم و چنین نقشی را بازی می کردم.

من خوشبختی در کار را زمانی می دانم که اگر فردی کتاب سینما را ورق می زند از من به نیکی یاد کند و در بازیگری به ماندگاری برسم.

اوایل وقتی بیرون می رفتم و می دیدم آدم هایی را که من را نمی شناسند راحت با من برخورد می کنند و صمیمی هستند برایم جالب و حتی عجیب بود، اما حالا با تمام مشکلاتی که وجود دارد شهرت را دوست دارم.

بهترین اتفاق زندگی ام داشتن یک خانواده و خوب و صمیم و همکاری با بهروز افخمی بود ، بدترین اتفاق زندگی ام هم مروبط به فوت دایی بزرگ است.

بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳
بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳

 

تعداد دوستانم محدود و اکثرا همکلاسی های دوران دبیرستانم هستند چون معمولا با کسانی که قبل از شهرت با آنها دوست شدی صرفا تو را بخاطر خودت می خواهند.

اهل ورزش های عمومی نیستم و عقیده ام به فعالیت های انفرادی مثل تنیس ، دویدن و وزنه زدن است در بین فوتبال هم طرفدار دو آتیشه پرسپولیس تهران هستم.

خوانندگی کاوه سماک باشی

یه ته صدایی دارم و چند سال قبل هم تیتراژ یک برنامه تلویزیونی بنام رژان را خواندم اما بعدا تصمیم گرفتم تمرکز فقط روی بازیگری باشد

بنظرم فعالیت در دو زمینه باعث می شود نتوانم در هیچ کدام موفق شوم.

بیشتربخوانید: نقش جواد جوادی در در سریال بچه مهندس 3 کیست؟

بازی کاوه سماک در نقش تینوش بچه مهندس ۳

نقش تینوش در سریال بچه مهندس
نقش تینوش در سریال بچه مهندس

 

فصل سوم بچه مهندس از اول ماه رمضان ۹۹ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش میشود، در این فصل بازیگران جدیدی به دیگر بازیگران اضافه شده که یکی از آن‌ها کاوه سماک باشی می‌باشد که در نقش تینوش وصال برادر تینا وصال با بازی فرناز رهنما صاحب شرکت به بازی می‌پردازد. تینوش در این سریال قصد دارد باغ و کارخانه را بفروشد که با خواهرش تینا درگیر می شود و ادامه ماجرا رقم می خورد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 16
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری