پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۶
۸
۰
نسخه چاپی

راه سخت استقلال برای قهرمانی!

راه سخت استقلال برای قهرمانی!
تیم استقلال همانند تیم های دیگر از روز گذشته تمرین خود را شروع کرد هر چند راه سختی برای قهرمانی در پیش دارد.

به گزارش تیتربرتر؛ استقلال تهران سالهاست که نتوانسته قهرمان لیگ شود خیلی ها دلیل این مشکل را در تعویض مربی و مدیران می دانند برخی به دلیل فروش بازیکنان خوب برخی نیز اشتباهات داوری را دلیل عدم موفقیت استقلال می دانند.

تیمی که سال گذشته با استراماچونی در اوج خود قرار گرفت نسبت به سالهای گذشته این بار فرهاد مجیدی کار بسیار سختی خواهد داشت که قهرمان شود، زیرا تیم پرسپولیس همانند سالهای گذشته خوب عمل کرده و با فاصله امتیازی تقریبا مطمئنی با استقلال و دیگر تیم های مدعی قرار گرفته است

مربی خارجی استقلال نیامده فسق قرارداد کرد؟

میلیسیچ لکیچ مربی استقلال است که با سرمربیگری فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم نامش به کادرفنی اضافه شد، قرارداد لکیچ چیزی حدود 4 هزار دلار بوده که با گذشت 4 ماه از حضور در این تیم پولی به او پرداخت نشده است. 

نکته مهم اینکه با وجود اینکه تمرین تیم فوتبال استقلال از امروز رسما آغار شد لکیچ هنوز به ایران برنگشته است و در این بین شایعاتی به وجود آمده است که این مربی تا پولش را نگیرد حاضر نیست فعالیت خود را از سر بگیرد.

با این شرایط ممکن است اتفاقی که برای بودروف افتاد برای لکیچ هم رخ بدهد و او هم مثل مدافع بلغارستانی استقلال راه فسخ قرارداد با آبی ها را در پیش بگیرد.

بیشتربخوانید: ماجرای حذف تصویر وریا غفوری از عکس بیرانوند!

شروع تمرینات استقلال 

تیم فوتبال استقلال تهران دور جدید تمرینات خود را از صبح امروز جمعه دوم خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفت.

نکته جالب این بود که طبق اعلام سازمان لیگ تیم‌ها از روز شنبه سوم خرداد مجاز به آغاز تمرینات خود بودند اما استقلالی‌ها یک روز زودتر تمریناتشان را آغاز کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد که این اولین تمرین این تیم بعد از تعطیلی بلند مدت بود.

پیش از آغاز تمرین، مسوولان ورزشگاه به ضدعفونی کردن کامل رختکن، فنس‌ها و تمام محوطه تمرین پرداختند. مسوولان کادر پزشکی استقلال هم نظارت ویژه‌ای روی تمام مراحل ضد عفونی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمرین آبی پوشان داشتند.

پیش از آغاز به زمین هم از بازیکنان به وسیله یک تب سنج تست گرفته شد. این در حالی بود که اعضای تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه تست‌های کامل بیماری کرونا را انجام دادند.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه  استقلال پیش از شروع تمرین روز جمعه آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. او در صحبت‌هایش از کادرفنی و بازیکنان خواست تا آرامش و همدلی خود را حفظ کنند و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ آرزوی موفقیت کرد.

نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل تیم استقلال هم امروز در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و پیش از شروع تمرین، احمد سعادتمند ضمن صحبت درباره این پیشکسوت استقلال به بازیکنان گفت: البته عبداللهی نیازی به معرفی بنده ندارد و این بنده هستم که عبداللهی باید او را معرفی کند. در کل او نماینده بنده در کنار شما بازیکنان و کادرفنی است و از او خواستم بنا به تجربه و درایت خود به ما کمک کند که خوشبختانه این مهم را قبول کرد، امیدوارم که بتوانیم از وجود ایشان در کنار خود بهره کافی را ببریم.

با توجه به در پیش بودن سالروز درگذشت ناصر حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال، تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت این اسطوره آغاز شد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌های خود، به پاسکاری ساده در چهار گروه و در اواسط آن به کارهای سرعتی مشغول شدند.

داریوش شجاعیان هم که دوران نقاهت پس از عمل خود را طی می‌کند، تمرینات اختصاصی را در این تمرین انجام داد.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره غایبان تمرین روز جمعه آبی‌ها گفت: به جز میلیچ و دیاباته، علی دشتی و محمد دانشگر در این تمرین غایب بودند. دشتی فردا به تمرینات اضافه می‌شود و دانشگر بعد از تست کرونا، احتمالا از یکشنبه به تمرینات اضافه می‌شود.​​​​​​.

بازگشت شجاعیان به تمرین استقلال

بازگشت شجاعیان به تمرین استقلال
بازگشت شجاعیان به تمرین استقلال

 

داریوش شجاعیان در ابتدای فصل بازیساز اصلی تیم استراماچونی بود اما او  در بازی با سایپا رباط صلیبی پاره کرد و مدت طولانی بیرون از میادین بود.

با این حال تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شجاعیان به مرز آمادگی برسد و به تمرین این تیم برگردد؛ او امروز در تمرین استقلال شرکت و به صورت اختصاصی کار خود را آغاز کرد تا هرچه زودتر بتواند به تمرین گروهی اضافه شود.

در صورتی که شجاعیان بتواند خود را  به شرایط بازی برساند نام او برای بازی های پایانی فصل به لیست استقلال اضافه خواهد شد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری