پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۰
۶
۰
نسخه چاپی

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر
تاریخ پرافتخار این سرزمین سرشار از برگ‌های زرینی است که استقلال، آزادی، مقاومت و پایمردی این ملت بزرگ را گواهی می‌دهد و این اوراق در دوران باشکوه و حماسه ساز دفاع مقدس تجلی افزون‌تری دارد.

به گزارش تیتربرتر؛ از میان روزهای خاطره انگیز و مایه فخر و مباهات ایرانیان، «سوم خرداد» از شیرینی و طراوت دیگری برخوردار است. روزی که نماد «دفاع» و «میهن دوستی» مردمان سلحشور این خاک، بویژه اهالی جان برکف و فروتن دیار خوزستان بوده و نام مردم این خطه بر تارک قامت استوار ایران اسلامی و سپهر آسمان این مرز و بوم تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

ستایش ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های سرزمین کربلایی ایران در واژگان نمی‌گنجد. حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سرافراز و روزمقاومت، ایثار و پیروزی، مهمترین رویداد روزهای جنگ تحمیلی است، چرا که نسل انقلاب و فرزندان انقلاب را نزد آیندگان سرافراز و پرغرور میکند و یادآور میشود که  یک وجب از خاک این ملک به دشمنان واگذار نشد. امری که در میان جنگهای دور و نزدیک این سرزمین، یک استثناء و نقطه تمایز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از سایر دوره‌ها محسوب می شود. 

سوم خرداد امسال در آستانه عید بزرگ مسلمین و روزه داران، عید سعید فطر و در پی مقاومت بزرگ مردم عزیزمان در مقابل میهمان ناخوانده ویروس کووید19، بویژه جانفشانی و ایثار مثال زدنی کادر بهداشتی و درمانی کشور از راه می‌رسد و به ما یادآور می‌شود که «ان مع‌العسر یسری».

فرارسیدن این ایام فرخنده را به رهبر معظم انقلاب  «مدظله العالی»، ملت شریف ایران، اهالی خونگرم خوزستان و خرمشهر  قهرمان بویژه خانواده شهدا و ایثارگران ایران اسلامی صمیمانه تبریک میگویم و عزت و سربلندی روزافزون این سرزمین را از خداوند متعال خواستارم.



+ 6
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری