پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳
۱۴
۰
نسخه چاپی

فیلم| ماجرای تیزر جنجالی ام شو مجید صالحی

فیلم| ماجرای تیزر جنجالی ام شو مجید صالحی
اولین تیزر متفاوت تاک‌شوی زنده و طنز «ام‌شو» از مجید صالحی پخش شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مجید صالحی یکی از بازیگران طنز کشورمان است که همه با بازی های او خاطره داریم. در ادامه به معرفی این بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی مجیدصالحی

بیوگرافی مجیدصالحی
بیوگرافی مجیدصالحی

 

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است.

خانواده مجید صالحی

مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‌افتاده! مجید صالحی در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‌اند. 

تحصیلات مجید صالحی

مجید صالحی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر (1380) و کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی "هنر و معماری" (1394) است. اولین حضور  مجید صالحی در سینما، با فیلم «یکی بود یکی نبود» ایرج طهماسب بوده‌است.

بیشتربخوانید: بهرنگ علوی بازیگر سریال پرگار را بیشتر بشناسید

ازدواج مجید صالحی

مجید صالحی و همسرش
مجید صالحی و همسرش

 

مجید صالحی در سال 1391 با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده و اکنون صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام‌های حنا و آروین است. همسر وی در زمینه گرافیک و زبان انگلیسی سررشته دارد و گاهی هم ترجمه می‌کند. 

آغاز فعالیت هنری مجید صالحی

دوقلوهای مجید صالحی
دوقلوهای مجید صالحی

 

مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به صورت جدی دنبال نمود. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.

ماجرای تیزر جنجالی مجید صالحی

«ام_شو» اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌شود و پخش تلویزیونی ندارد. مهمانان برنامه اول ام_شو که شنبه ساعت ۹شب و در فضای مجازی پخش می‌شود، دو چهره شاخص طنز سینما و تلویزیون ایران هستند. سامان احتشامی نیز در این برنامه حضور دارد و برای مخاطبان به صورت زنده می‌نوازد. .

 

 

مصاحبه های مجید صالحی

هیچ وقت پیش از این که بچه هایم بدنیا بیایند راجع به پدرشدن فکر نکرده بودم باید صادقانه اعتراف کنم که الان مدت کوتاهی است که پدربودن را لمس، درک و باور کرده ام. من حتی تا یکی دو ماه پیش گاهی اسم پسرم را اشتباه می گفتم. به دلیل این که با دوست خوبم امیر جعفری رفت و آمد زیادی دارم و فرزند او (آئین) را خیلی دوست دارم و در تمام این سال ها به اسم او عادت کرده بودم. گاهی آروین رابه اشتباه آئین صدا می زدم و همسرم هم با لحنی خشن می گفت: «آروووووین…» جالب است که حتی گاهی پسرم را به اسم باجناقم صدا می زدم! از آن بدتر این که یکی دوبار به بچه هایم می گفتم «عمو جان بیا…» اصلا یادم می رفت که این ها فرزندان خودم هستند!!

بیشتر بخوانید: فیلم| واکنش اندیشه فولادوند به شعر پست مدرنش!

حس پدر بودن

این که بگویم پدربودن برای من چه حسی دارد باید بگویم که حس مسئولیت دارد، آن هم مسئولیتی سنگین. من تازه متوجه شدم که پدرها و مقام پدر در طول تاریخ چقدر مظلوم واقع شده و پدر چقدر جایگاه عزز و عجیبی داشته و دارد. من در این حس پدرشدن همیشه به یاد دوران کودکی خودم می افتم. درست زمانی که حدود 11 سال سن داشتم و پدرم را از دست دادم، ولی در آن زمان هرگز مسئولیتی که یک پدر در قبال خانواده اش داشت را درک نمی کردم، اما حالا متوجه می شوم که این حس و مسئولیت چقدر عجیب و سنگین است.

از تهران خارج نمی شوم

بخش بیشتر یا بهتر بگویم 95 درصد کارهای بچه ها با همسرم می باشد. از تهیه غذا و شستشو و تمیزکاری گرفته تا دکتر و واکسن و تهیه وسایل و لباس و… اما من در تمام این مدت سعی کرده ام در کنارش باشم و در حد توان و بضاعت خودم به همسرم کمک کنم و اگر جایی کاری از دستم برآمده حتما انجام داده ام. گاهی مجبور بودم که سر کار بروم و حتی در این مدت کارهایی که در شهرستان بوده را قبول نکرده ام تا بتوانم بیشتر در خدمت خانواده باشم.

 مجیدصالحی و همسرش
مجیدصالحی و همسرش

 

زمانی که بچه ها بدنیا آمدند اوخر کارم در سریال «مدینه» بود و بعد از پایان این سریال من تا حدود 2 ماه سر هیچ کاری نرفتم و کلا در خانه بودم. حتی آقای مقدم و آقای سعید نعمت ا… برای بازی در سریال «میکائیل» از من دعوت کردند و با تماممیل و علاقه ای که برای بازی در این کار داشتم اما چون کار در شهرستان بود نتوانستم آن را قبول کنم و پیش از عید هم کار دیگری پیشنهاد شده که باز هم در شهرستان بود و من نرفتم… درواقع سعی کرده ام که در حد توان در کنار همسرم و البته بچه ها باشم و هرکاری که از دستم بر می آید انجام بدهم.

راه افتادن یک موج اشتباه

من همیشه بچه ها را خیلی دوست داشتم و با بچه های دوستان، اقوام و نزدیکان همیشه رابطه خوبی داشتم، ولی در همان زمان می دیدم که پدرها و مادرهای آنها همیشه دنبال این هستند که اگر می خواهند چیزی برای فرزندشان بخرند، سعی می کنند گران ترین را بخرند! مثلا اگر یک پوشک 40 هزار تومانی و یک پوشک 70 هزار تومانی را موجود باشد، سعی می کنند آن 70 هزارتومانی را بخرند چون این موج غلط در ذهن ما ایجاد شده که «چیز گران بی علت نیست».

من همیشه این کار آنها برایم تعجب برانگیز بود ولی زمانی که خودم بچه دار شدم، دیدم که این موج به من هم سرایت کرده و اوایل دقیقا من هم، همین کار را می کردم ولی رفته رفته متوجه شدم که نباید روی این مسائل سختگیری داشت و می شود با خرید همان کالای یک مقدار ارزان تر، الباقی آن پول را برای آینده خود بچه ها سرمایه گذاری کرد تا خودشان در آینده از آن پول بهره برداری کنند.

زحمت 10 برابر دوقلوها

بعضی ها فکر میک نند زحمت دوقلوها دو برابر یک بچه عادی است ولی واقعا 10 برابر است. ضمن این که دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه و هرکدام هم، جنس رفتارها و حسادت های خودشان را دارند که از غریزه آنها نشأت می گیرد و نگه داشتن و هماهنگی کارهای آنها واقعا سخت است. مثلا یکی از آنها صبح زودتر از خواب بیدار می شود و دیگری دیرتر و برعکس شب ها یکی زودتر می خوابد و دیگری دیرتر و ا ین یعنی ما باید زمان خواب مان را با هردوی آنها هماهنگ کنیم.

از طرفی زمان غذاخوردن آنها با هم متفاوت است. گاهی لجبازی هنگام غذاخوردن باعث می شود که به دیگری هم سرایت کند و یا گریه یکی از آنها بعث گریه دیگری هممی شود. جنگ بر سر اسباب بازی هم که دیگر جای خود را دارد، حتی زمانی که برای هردوی آنها اسباب بازی مخصوص خودشان را می خری ممکن است که آن یکی اسباب بازی را بخواهند! حتی حالا که از 10 ماهگی گذشته اند و پدر و مادر و اطرافیان را می شناسند و تشخیص می دهد، محبت به آنها هم شکل جدیدی گرفته است. زمانی که یکی از آنها را بغل می کنی و با او بازی می کنی، دیگری طوری به تو نگاه می کند که دل آدم برایش کباب می شود و باید سریعا او را هم در آغوش بگیری.

زحمات بی نهایت همسرم

تمام مسائلی که به آنها اشاره کردم صرفا به این دلیل بود که بدانید زحمت نگه داشتن دوقلوها چقدر زیاد است و در این بین واقعا همسرم به صورت 24 ساعته باید به بچه ها سریس بدهد. شب ها باید چندین بار از خواب بیدار شود تا به بچه ها غذا بدهد و سپس زحمت عوض کردن پوشک و شستشو و… رفته رفته هم به فصل گرما نزدیک می شویم و قطعا حمام کردن های هرروزه هم به این کارها اضافه می شود.

واقعا مدیون همسرم هستم چرا که بی نهایت در این مدت زحمت کشیده و تمام وقت به کارها و مسائل بچه ها رسیدگی کرده است، ولی با تمام این تفاسیر وقتی رشد و شیرینی بچه ها را می بینیم، خدا را شکر می کنیم که این بچه های نازنین را به ما هدیه داده است. درواقع تمام این سختی ها و کارها در مقابل شیرینی و جذابیت و لذتی که از وجود بچه ها می بریم، هیچ است.

افتخارات مجید صالحی 

- ۱۳۹۴ کاندید دربخش بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم استراحت مطلق در جشن خانه سینما

- سال ۱۳۹۴ تندیس حافظ به عنوان بهترین بازیگر مرد پانزدهمین دورهٔ جشن حافظ برای بازی در فیلم استراحت مطلق

- ۱۳۹۴ کاندیدا در بخش بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم استراحت مطلق در جشن منتقدان سینمای ایران

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 14
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری