پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۵
۸
۰
نسخه چاپی

تمرینات قهرمانی پرسپولیس در اوج کرونا

تمرینات قهرمانی پرسپولیس در اوج کرونا
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی طولانی لیگ به خاطر شیوع کرونا، امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بازیکنان پرسپولیس در سه گروه جداگانه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند. در تمرین امروز، تمرینات آمادگی جسمانی در برنامه کاری سرمربی قرار دارد.

شروع تمرینات پرسپولیس

شروع تمرینات پرسپولیس
تمرینات پرسپولیس

 

بازیکنان قبل از شروع تمرین، پروتکل‌های بهداشتی را با عبور از تونل ضد عفونی کننده رعایت کردند. حضور لیدرها در محل تمرین از نکات جالب بود.

بازیکنان خارجی پرسپولیس که منتظر نهایی شدن بلیط سفر خود به تهران هستند در تمرین غایب هستند.

کریم باقری بعد از انجام تست کرونا در محل تمرین حضور پیدا کرد.

نمایندگان برنامه تلویزیونی فوتبال برتر قبل از شروع تمرین در ورزشگاه حاضر شدند.

ساعتی قبل از شروع تمرین، مسوولان ورزشگاه به ضدعفونی کردن ورزشگاه پرداختند.

رختکن، اتاق مربیان، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، اتاق پزشکی، تجهیزات ورزشی و دیگر بخش‌های مورد استفاده اعضای تیم از جمله مواردی بودند که تحت این برنامه قرار گرفتند.

نمایندگان یک شبکه عربی خود را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند که به دلیل عدم هماهنگی با سرپرست، اجازه ورود به آنها داده نشد.

تمرینات پیکان برای دیدار با پرسپولیس

 بازیکنان پیکان در شروع تمرینات خود بعد از ۷۰ و اندی روز تعطیلی، خود را مهیای هشت دیدار باقی مانده برای فرار از سقوط می‌کنند. 

این تیم در اولین گام بعد از شروع دوباره مسابقات به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. عبدالله ویسی امیدوار است شاگردانش با دستیابی به نتیجه مناسب برای مدعی اصلی قهرمانی این فصل، با دستیابی به اعتمادبنفس لازم در ادامه مسیر نیز موفق باشند.

ماهان رحمانی در حال حاضر تنها مصدوم این تیم محسوب می‌شود و زیر نظر کادر پزشکی به مداوای مچ خود می پردازد. هافبک دفاعی قابل اتکای پیکانی‌ها امیدوار است در فرصت باقیمانده تا جدال با پرسپولیس بتواند از نظر بدنی شرایط لازم را به دست بیاورد.

بیشتربخوانید: ماجرای حذف تصویر وریا غفوری از عکس بیرانوند!

نظر رادوشوویچ درباره قهرمانی پرسپولیس

تونل ضدعفونی کننده بازیکنان
تونل ضدعفونی کننده بازیکنان

 

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ا، با اشاره به از سرگیری مجدد مسابقات لیگ برتر ایران، گفت: باید در این باره تصمیم منطقی گرفته می‌شد و فکر می‌کنم ادامه لیگ کار درستی باشد. از این موضوع بسیار خوشحال هستیم و برای شروع مجدد مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم.

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها اعلام کردند با فشار پرسپولیس لیگ ادامه پیدا کرد، افزود: بهتر است به خیلی از صحبت‌ها توجهی نکرد. پرسپولیس در این سال‌ها ثابت کرده که بهترین تیم ایران است و در زمین فوتبال خودش را ثابت کرده است. بهتر است دیگر این صحبت‌ها مطرح نشود و هر کس هم حرفی دارد در زمین مسابقه بزند. کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، بدانند سلامت جامعه برای ما هم حائز اهمیت است. ایران را کشور خودم می‌دانم و امیدوارم به زودی همه مردم در سلامت کامل به زندگی ادامه دهند اما باید به قوانین احترام گذاشت.

رادوشوویچ تاکید کرد: سلامت مردم از همه چیز مهم تر است اما وقتی اوضاع نسبت به قبل بهتر شده و نمی‌دانم چرا هنوز افرادی هستند که در مورد فوتبال اظهار نظرهای غیرکارشناسانه انجام می‌دهند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط خودش، گفت: مدتی که در کرواسی بودم تمرینات خوبی را انجام دادم. زیر نظرم پدرم تمرینات تاکتیکی و زیر نظر مربی بدنساز هم تمرینات بدنسازی را انجام دادم و حتی نسبت به قبل هم آماده‌تر هستم و همانگونه که گفتم برای آغاز مسابقات لحظه شماری می‌کنم.

وی در مورد مطالباتش گفت: مسوولان باشگاه قول دادند در بازگشت به ایران این موضوع را حل می‌کنند و فکر نکنم از این بابت مشکلی وجود داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بازیکنان حق ندارند خود را از الان قهرمان لیگ بدانند، گفت: درست است. هنوز ۹ دیدار حساس باقی مانده و باید با حریفانی بازی کنیم که در خطر سقوط هستند. این موضوع کار ما را به مراتب سخت‌تر می‌کند. به طور حتم فلسفه ما تا آخرین بازی یک چیز و آنهم پیروزی است.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 8
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری