پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۱۶
۷
۰
نسخه چاپی

بازیکن کرونایی سایپا کیست؟

بازیکن کرونایی سایپا کیست؟
طبق اعلام باشگاه ساپیا یکی از بازیکنان این تیم مبتلا به کرونا است.

به گزارش تیتربرتر: بعد از اعلام زمان ادامه مسابقات لیگ تیم های لیگ برتری تست گیری بازیکنان خود رو آغاز کرده اند اما متاسفانه امروز باشگاه سایپا اعلام کرد که یکی از بازیکنان جوان این تیم به کرونا مبتلا شده است.البته تاکنون این تیم هیچ نامی از این بازیکن نبرده است و در ادامه بررسی میکنیم که بازیکن کرونایی سایپا کیست .

بازیکن سایپا کرونا گرفت

بازیکن سایپا کرونا گرفت
بازیکن سایپا کرونا گرفت

در حالی که بازیکنان سایپا به منظور آغاز تمرینات خود برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر، تست کرونا داده بودند امروز در جواب این تستها یک گزارش مثبت اعلام شد. 

باشگاه سایپا با صدور اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشت:

ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه عزیزان روزه‌دار، به اطلاع می‌رساند روز پنج‌شنبه یکم خردادماه، همه اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا جهت شروع تمرینات، با نظارت کادر پزشکی این باشگاه، اقدام به انجام تست پزشکی کرونا نمودند که متاسفانه با اعلام کادر پزشکی نتیجه تست یکی از بازیکنان جوان این تیم مثبت اعلام شده است.

بر همین اساس کادر پزشکی این باشگاه از همان دقایق ابتدایی با مشخص شدن نتیجه تست کرونای این ورزشکار آینده‌دار کشورمان، تمام اقدامات و تمهیدات لازم را به منظور مراقبت از ایشان در دستور کار خود قرار داده است.

امید است با لطف و عنایت خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز، سایه شوم این بیماری خطرناک و ویروس منحوس از سر ملت شریف ایران برداشته شود."

مطالب مرتبط: شروع تابستان داغ با لیگ برتر فوتبال

بازیکن کرونایی سایپا

بازیکن کرونایی سایپا
بازیکن کرونایی سایپا

 باشگاه فوتبال سایپا 29 بازیکن در رده سنی بزرگسالان دارد که بیش از نیمی از آنها بازیکنان جوان تشکیل داده اند. بررسی اینکه کدام بازیکن دچار کرونا شده است کار مشکلی است و باید دید در روز های آینده آیا باشگاه سایپا اسمی از بازیکن مبتلا به کرونا منتشر می کند یا خیر؟

لیست بازیکنان رده سنی بزرگسالان تیم سایپا:

  1. عارف حاج عیدی
  2. آرمین سهرابیان
  3. سعید محمدی فرد
  4. کمالدین نیکخوی
  5. امیرحسین حسین زاده
  6. آرمان رمضانی
  7. محمدرضا سلیمانی
  8. حامد فلاح زاده
  9. روزبه شاه علی دوست
  10. مجتبی لطفی
  11. رضا جعفری
  12. حسین نخودکار
  13. معین عباسیان
  14. مجید علیاری
  15. مهیار جباری
  16. امیرمهدی جانملکی
  17. سید محمد مهری
  18. سید ابوالفضل جلالی
  19. احمد گوهری
  20. علی داوران
  21. محمد شریفی
  22. سعید بیگی
  23. طاها شریعتی
  24. فرشاد هاشمی
  25. امید دره
  26. ارشیا مدیری
  27. مصطفی نائیج پور
  28. دانیال جهانبخش رستمی
  29. میثم حسین پور

تاریخچه تیم سایپا

تاریخچه تیم سایپا
تاریخچه تیم سایپا

در سال ۱۳۶۸ گروه خودروسازی سایپا تصمیم به تشکیل یک تیم فوتبال گرفت و با خرید امتیاز یک تیم از دسته چهارم تهران به نام شهید عباسی کار خود را شروع کرد. مسئولین وقت تیم اعتقاد به رشد و ترقی داشتند، بنا بر این کار خود را از رده‌های پایین شروع کردند.

یک سال بعد سایپا به دسته سوم و در سال ۱۳۷۰ نیز به دسته دوم تهران راه یافت ولی نتوانست به دسته اول صعود کند. اما انحلال تیم کشتیرانی صعود کرده به دسته اول باعث شد تا تیم نارنجی پوش سایپا سال ۱۳۷۱ را در دسته یک سپری کند. سایپا قهرمان دسته اول تهران شد و با قهرمانی در سوپر جام تهران جواز صعود به لیگ را به دست آورد.

در فصل ۷۲ سایپا با استفاده از ضعف حریفان در میان تعجب همگان قهرمان لیگ شد و در همان سال نیز جام حذفی را به خانه بردند. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران بود که یک تیم فاتح هر دو جام کشور می‌شد. سال بعد در مسابقات قهرمانی آسیا، در دور اول حذف شد اما قهرمانی خود را در لیگ تکرار کرد.

در فصل ۷۴ در باشگاه دو دستگی ایجاد شد و این اختلافات باعث جدایی مدیر و سر مربی موفق این تیم یعنی دادرس و ذوالفقار نسب شد. این در حالی بود که سایپا در جام باشگاه‌های آسیا به جمع چهار تیم راه یافته بود اما در لیگ داخلی در رده‌های پایین دست و پا می‌زد. سرانجام سایپا در جام باشگاه‌های آسیا چهارم شد و در لیگ داخلی نیز به دسته دوم سقوط کرد. در فصل ۷۵ با تیمی جدید به دسته اول بازگشت و تا به امروز در سطح اول فوتبال کشور حاضر بوده‌است. درفصل ۸۲–۸۱ در لیگ برتر سیزدهم، در ۸۳–۸۲ ششم و در ۸۴–۸۳ نیز سیزدهم شدند و در فصل ۸۵–۸۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. رنگ لباس باشگاه پیراهن نارنجی، شورت مشکی و جوراب نارنجی است.

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 7
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری