پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۴۲
۸
۰
نسخه چاپی

حادثه تکراری قیچی کردن تریلر در بزرگراه های اصفهان

حادثه تکراری قیچی کردن تریلر در بزرگراه های اصفهان
اصفهان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، آسفالت نامناسب بزرگراه های کلانشهر اصفهان را عامل وقوع حادثه قیچی شدن خودروهای کشنده عنوان کرد

به گزارش تیتربرتر؛ شب گذشته به دلیل بارندگی کمی که باعث لغزندگی سطح معابر در کلانشهر اصفهان شد، یک دستگاه خودروی کشنده در بزگراه شهید "دستجردی" قیچی کرده و باعث مسدود شدن این بزرگراه و به دنبال آن ایجاد راه بندان و ترافیک سنگین در این مسیر شد که البته با اقدام سریع ماموران راهور و شهرداری اصفهان بزرگراه مذکور در زمان کمی بازگشایی شد. 

همچنین یک دستگاه خودروی وانت نیسان نیز در یکی دیگر از بزرگراه های اصفهان به دلیل لغزندگی آسفالت بزرگراه واژگون شده و برای مدتی باعث راه بندان و ترافیک سنگین در این مسیر و ایجاد مشکل برای دیگر رانندگان شد. 

سرهنگ" محمد رضا محمدی"، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: این چندمین بار است که شاهد قیچی کردن خودروهای کشنده و سُر خوردن خودروهای دیگر در بزرگراه های اصفهان براثر لغزندگی سطح آسفالت آن ها هستیم و این گونه حوادث به سریالی تکراری تبدیل شده است. 

این مقام انتظامی، نامناسب بودن آسفالت سطح بزرگراه های کلانشهر اصفهان را باعث وقوع این گونه حوادث عنوان کرد و گفت: بررسی های کارشناسی نشان می دهد سطح آسفالت بزرگراه های اصفهان در طول زمان فرسوده شده است و همین علت باعث شده که بر اثر بارندگی اندک شاهد سُر خوردن خودروها و ایجاد حادثه برای آن ها باشیم. 

وی با بیان اینکه دود نامناسب بودن آسفالت معابر شهری در چشم رانندگان می رود تصریح کرد: لازم است تا این موضوع به صورت تخصصی در شورای شهر مطرح شده و با برنامه ریزی مناسب و تصمیمات کارشناسی دقیق نسبت به رفع مشکل آسفالت های معابر شهری اقدام شود تا ان شاء الله شاهد این گونه حوادث نباشیم.  



+ 8
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری