پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶
۱۶
۰
نسخه چاپی

فیلم| خداداد عزیزی: 80 درصد بازیکنان ایران قلیان می کشند!

فیلم| خداداد عزیزی: 80 درصد بازیکنان ایران قلیان می کشند!
خداداد عزیزی معتقد است فوتبال در ایران حرفه‌ای نیست و ۸۰ درصد بازیکنان قلیان می‌کشند.

به گزارش تیتربرتر؛ خداداد عزیزی از بازیکنان سابق تیم ملی کشورمان است که چند سالی است در کار مربی گری فعالیت می کند و در اخبرا با مصاحبه اش معتقد است اکثر بازیکنان فوتبال ایران حرفه این نیستند و قلیان می کشند!

بیوگرافی خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی
بیوگرافی خداداد عزیزی

 

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 در فریمان فوتبالیست بود.

تحصیلات خداداد عزیزی

خداداد عزیزی تا راهنمایی بیشتر درس نخوانده است، تا قبل از شهرت وضعیت مالی خوبی نداشتند، بعدها حماسه ساز ملبورن و غزل تیز پا لقب گرفت، از او بعنوان آشوبگر فوتبال ایران نیز اسم برده می شود.

ازدواج خداداد عزیزی

خداداد عزیزی و پدر و دخترش
خداداد عزیزی و پدر و دخترش

 

خداداد عزیزی سالهاست ازدواج کرده ولی هیچ موقع اجازه انتشار عکس همسرش رو نداده است، او دارای یک دختر به نام فاطمه و یک پسر به نام امیرحسین است.

شروع فعالیت فوتبالی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی در تیم ملی
عکس خداداد عزیزی در تیم ملی

 

خداداد عزیزی، در 16 سالگی بخاطر بازی در یک تیم محلی و دیده شدن در بازها به تیم جوانان خراسان دعوت شد، سپس بع داز یکسال در سال 1367 فوتبال حرفه ای اش را با تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد.از سال 1367 تا 1371 در ابومسلم به شهرت و درآمد بالایی در آن زمان رسید، سپس در فتح و بهمن بازی کرد، در سال 1375  بصورت قرضی یک فصل به پرسپولیس تهران پیوست.

خداحافظی خداداد عزیزی از دنیای فوتبال

خداداد عزیزی از سال 80 تا 84 در پاس تهران بود سپس مدت کوتاهی به باشگاه آدمیرا واکر اتریش رفت، مدتی بعد برگشت و یک فصل در تیم دسته سومی عقاب بود، در سال 85 آخرین بازی های خود را در راه آهن انجام داد.

بیشتربخوانید: ماجرای حذف تصویر وریا غفوری از عکس بیرانوند!

ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان از زبان خداداد عزیزی

ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان از زبان خداداد عزیزی
ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان از زبان خداداد عزیزی

 

 خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص فوتبال حرفه‌ای در ایران اظهار داشت: فوتبال در ایران حرفه‌ای نیست. برخی از بازیکنان تا ساعت ۴ صبح بیدار هستند و تازه در این ساعت سراغ قلیان می‌روند.

عزیزی در پاسخ به این سوال که چند درصد از فوتبالیست‌های ایرانی از مواد دخانیات استفاده می‌کنند، اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم ۸۰ درصد از بازیکنان فوتبال ایران از قلیان استفاده می‌کنند. یک بار مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری از من درخواست کرد برای برطرف کردن این مشکل به تیمش کمک کنم. به او گفتم من فقط می‌توانم کمک فنی به تیم شما کنم و نمی‌توانم درباره چنین مسائلی کمکی انجام دهم.

عزیزی ادامه داد: وقتی فوتبالیست‌ها تا ساعت ۴ صبح بیدار هستند و تازه سراغ قلیان می‌روند، به خوبی تغذیه ندارند و نمی‌توانند فوتبالیست حرفه‌ای خوبی باشند، اما متاسفانه چنین مسائلی در فوتبال ایران وجود دارد.

 

مصاحبه خداداد عزیزی

حسرت خداداد عزیزی

عکس دیده نشده خداداد عزیزی
عکس دیده نشده خداداد عزیزی

 

من در این دنیا هیچ آرزویی ندارم خدا به من لطف کرده و به من همه چیز داده است همه رویاهایم محقق شده، هیچ چیز دیگری نمی خواهم. فقط یک آرزو برایم حسرت شد.

اینکه وقتی اوضاع خوب شد کاش مادرم بود. روزهای خوب را می دید. روزهای خوش مان را می دید. روزهایی که شناخته شدیم و شرایط مان به طور کلی تغییر کرد.

سال 55 بود که ما از روستا به مشهد آمدیم؛ روستای ما از توابع فریمان بود ; دوران کودک من در محله کوی رضاییه گذشت دوره ابتدایی و راهنمایی را در همین مرحله گذراندم، همه خاطرات کودکی ام در همین محله گذشت، فوتبال کوچه خیابانی که بارها درباره اش شنیده ایم را در همین محله یاد گرفتم.

کارگری خداداد عزیزی

عکس متفاوت خداداد عزیزی
عکس متفاوت خداداد عزیزی

 

وقتی 10 ساله بودم با پدرم دور حرم می رفتیم و دستفروشی می کردیم، 13 سال داشتم که کار بنایی می کردم با برادرم تابستان ها کار بنایی می کردیم، برادرم البته کار گچ بری با ابزار را خوب بلد بود. خیلی هم برایم سخت بود چون قدم کوتاه بودم.

شغل دوم خداداد عزیزی

عزیزی پس از خداحافظی از فوتبال به مربیگری می پردازد، شغل دوم خداداد عزیزی ساخت‌ و‌ ساز است  اینکه او کجا و چه پروژه‌هایی را در دست دارد چندان مشخص نیست اما به گفته بعضی از دوستان نزدیکش خداداد مغز اقتصادی ‎اش خوب کار می‌ کند.

عکس خداداد عزیزی و علی دایی
عکس خداداد عزیزی و علی دایی

 

خداداد عزیزی یک گالری طلا فروشی در خیابان کریمخان تهران دارد و در کشور امارات هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است او ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و الان نیز صاحب یک برند معروف پوشاک ورزشی است.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 16
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری