پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۸
۱۸
۹
نسخه چاپی

جواد جوادی با مرضیه ازدواج می کند یا مژگان؟

جواد جوادی با مرضیه ازدواج می کند یا مژگان؟
انتخاب همسر آینده نقش جواد جوادی به یکی از ابهامات سریال بچه مهندس 3 تبدیل شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

تیتربرتر: با توجه به اینکه فصل سوم سریال بچه مهندس به روزهای پایانی خود نزدیک می شود بسیاری از مخاطبان این سریال پیگیر سرنوشت جواد جوادی که شخصیت اصلی این سریال است، می باشند.

با توجه به مسیر داستان و اتفاقات رخ داده در سریال بچه مهندس 3 می توان دو سناریو برای سرنوشت جواد جوادی در نظر گرفت: اولین سناریو ازدواج با مژگان و مهاجرت به آمریکاست اما دومین سناریو ازدواج با مرضیه و ماندن در ایران است.

ازدواج جواد جوادی با مرضیه

ازدواج جواد جوادی با مرضیه
ازدواج جواد جوادی با مرضیه

جواد و مرضیه در ۲ تیم مقابل هم در دانشگاه هستند و از طرفی هنوز جواد عاشق و دلباخته مژگان است و هرکاری میکند تا به پرتلند برود اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است و همه به او می گویند که در مملکت خودت بمان و او را دو دل میکنند.

احتمال می رود که جواد در مملکت خودش بماند و وارد رابطه احساسی با مرضیه توفیقی مقدم شود و با هم ازدواج کنند. هر چند در ظاهر جواد هنور به مژگان فکر می کند و به او علاقه مند است.

البته طی روزهای اخیر روزبه حصاری در مصاحبه ای در خصوص ادامه داستان سریال بچه مهندس ۳ گفته بود، باید منتظر یک سورپرایز در آن باشید! هنوز مشخص نیست این سورپرایز چه خواهد بود…برخی گمان می کنند بازگشت نقش «مژگان» به داستان این سریال می تواند به جذابیت های آن اضافه کند.

داستان سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری بازیگرانی هستند که به فصل ۳ این سریال پیوسته اند .

مطالب مرتبط: سریال از سرنوشت 3 جایگزین جواد جوادی و بچه مهندس 3 می شود

ازدواج جواد جوادی با مژگان

ازدواج جواد جوادی با مژگان
ازدواج جواد جوادی با مژگان

مخاطبین این سریال به شدت پیگیر سرنوشت اعضای تیم جهت هستند مخصوصا  جواد جوادی که نقش اصلی این سریال است. سوالی که ذهن مخاطبان سریال را به خود جلب کرده این است که آیا جواد با عشق دوران کودکی و نوجوانی خود مومو ازدواج می کند یا با مرضیه مقدم هم دانشگاهی اش؟!

مخاطبین این سریال حدس و گمان های بسیاری می زنند ، اما طبق نتیجه ای که میتوان از حرف های روزبه حصاری و کارگردان این سریال برداشت کرد ممکن است جواد جوادی با مژگان ازدواج  کند و نیز با مهاجرت به آمریکا داستان دیگری برای فصل چهارم این سریال بسازد. 

هرچند تمام این گفته ها حدس و گمان است و نویسنده این سریال پرمخاطب در مصاحبه ایی توضیح داد: عشقی که در فصل دوم ایجاد کردیم برای فصل سوم به آن نیاز داشتیم. زمانی که در ۱۸ سالگی موقع خداحافظی با مژگان، جواد موقع قول و قرار می‌گوید من می‌روم درس می‌خوانم و هدفگذاری‌اش برای همه تلاش‌ها رسیدن به محبوبش است. قرار است در این فصل به مفهوم بالاتری از عشق برسیم؛ البته بیشتر توضیح نمی‌دهم تا قصه‌مان لو نرود.

آیا فصل 4 سریال بچه مهندس ساخته می شود؟

آیا فصل 4 سریال بچه مهندس ساخته می شود؟
آیا فصل 4 سریال بچه مهندس ساخته می شود؟

با توجه به استقبال مردم و ساخت سه فصل از این سریال، بسیاری از مخاطبان مایلند که بدانند آیا فصل چهارم این سریال هم ساخته میشود یا خیر که علی غفاری کارگردان بچه مهندس در یک گفتگو به این موضوع اشاره کرد و گفت: به دلیل جذابیت ماجرای کودکی، ادامه سریال هم ساخته شد؛ پیشنهاد تلویزیون این بود که حالا که از کودکی شروع کردیم نوجوانی و جوانی جواد را هم داشته باشیم.

غفاری درباره انتخاب بازیگر جوانی جواد جوادی گفت: این فرد از لحاظ شباهت به نقش نوجوانی جواد نزدیک است و فکر می‌کنم مخاطب  آن را بپذیرد.

این کارگردان اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی برای فصل چهارم نداریم، اما ساخت فصل بعد به بازخورد‌های مخاطبان و تصمیم مدیران بستگی دارد.

غفاری درباره لوکیشن های فصل سوم گفت:انتخاب لوکیشن‌های فصل سوم به سختی فاز اول و دوم نبود، چون قصه در سال ۹۱ روایت می‌شود و از امروز ما دور نیست. البته ما یک پرورشگاه جدید را ساخته ایم که جواد جوادی از اصل خود غافل نشده است و پرورشگاهی را برای بچه‌ها ساخته، اما محوریت کار پرورشگاه نیست.

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 18
مخالفم - 15
نظرات : 9
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
نفس ۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۴:۴۴
پاسخ
comments سلام فقط اقای حصاری نقش اول را به خوبی بازی کردند واقای رهبری نباید در فصل پنجم باسد ودوباره با اعتراض های بینندگان مواجه می شود ما همه خواهان امدن اقای حصاری به فصل پنجم هستیم لطفا این نظرات را در نظر بگیریدوبه ما احترام بگذارید/1
 
 
ir
+0
unlike
-0
زینب ۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۱
پاسخ
comments سلام جواد عزیز من یکی از پرطرفدار ترین تم خواهش میکنم که بچه مهندس 5 رو هرچه زودتر بسازید و پخشش کنید من خیلی مژگان رو در بچه مهندس 1 دوس دارم اون شیرین زبونی قربونش برم از همین جایی که هستم میبوسمت جواد عزیز لطفا با مژگان ازدواج بکن چون شما این همه در فصل 2 بچه مهندس به خاطر مژگان فقط درس میخوندید و به علاقه ایشون بود و اگه درس میخوندید به مرضیه نپرسیدید و به نظر من به همین خاطر باید با مژگان ازدواج کنید/1
 
 
eu
+0
unlike
-0
سارا ۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۲
پاسخ
comments سلام جوادجوادی من خیلی خیلی خیلی دوست عاشقتممممم جواد من امیدوارم از نزدیک ببینمت دردت ب جونم جواد عزیزم هروقت که تنها موندی غصه نخور ما همه کنارتیم جواد من جواد دلم جوادیم دلم میخاد اینقد بغلت کنم دوست دارم بوت کنم دوس دارم بوست کنم جواد من لطفا جواب منو بده عاشقتم جوادم هر جا هستی خدا پشت پناهت رفیق عزیزم
مطمعن باش ما همه دلمون خیلی واست تنگ شدع امیدوارم یه روز ببینمت جواد عزیزم خدانگهدار دردت به قلبم همه کسم جواد جانم ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ❤????/1
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد امین رحمانی ۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۵
پاسخ
comments خیلی خوبه /2
 
 
au
+0
unlike
-0
جواد امیری ۰۰/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۹
پاسخ
comments سلام روزبه جان خوبی من اسمم جواد امیری هست واقعا خوب بازی میکنی من عاششششششقتم امید وارم که تو رو از نزدیک ببینم دوست دارم بای❤❤❤⭐⭐⭐⭐????? ??????? /2
 
 
ir
+0
unlike
-0
رضا ۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶
پاسخ
comments کاش منم مثل جواد جوادی بودم???????? /2
 
 
ir
+0
unlike
-0
...... ۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۳
پاسخ
comments جواد من یکی از پرترفتار ترین بینندگان توهستم اتفا فصل 5.6.7.8.9.10.رو هم بسازید/2
 
 
ro
+0
unlike
-0
رها ۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵
پاسخ
comments سلام بچه ها همه شمارو خیلی خیلی دوست دارند جواد ای کاش در بچه مهندس4 تشریف داشتی واقعا جات خالیه همه عاشق بازی کردن در این فیلم بودند با ارزوی سلامتی برای شما/1
 
 
ro
+1
unlike
-0
منا درستکار. ۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۶
پاسخ
comments سلام جواد من تو را دوست دارم فیلم هایت خیلی قشنگ است ??????????????? ?
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری