پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۷
۱۵
۱
نسخه چاپی

ماجرای تعطیلی رستوران لاکچری خسرو حیدری

ماجرای تعطیلی رستوران لاکچری خسرو حیدری
بازیکن استقلال و تیم ملی که سال گذشته در تهران یک رستوران لاکچری راه اندازی کرده بود اکنون در سکوت خبری تعطیل شد.

به گزارش تیتربرتر؛ خسرو حیدری بازیکن سابق تیم استقلال، رستوران لاکچری خود را بعد از یک سال فعالیت در سکوت خبری تعطیل کرد.

اکثر فوتبالیست‌ها وارد عرصه رستوران داری شدند و شکست خوردند. حالا خسرو حیدری را هم باید به این لیست اضافه کرد. مدافع سابق استقلال که سال گذشته رستورانی شیک به وسعت هزار متر در زعفرانیه افتتاح کرده بود، چندی قبل و خیلی بی سر و صدا این رستوران را جمع کرد.

ماجرای افتتاح رستوران خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیست
ماجرای افتتاح رستوران خسرو حیدری

خسرو حیدری تنها ۳ ماه بعد از خداحافظی از مستطیل سبز در روزهایی که تصاویر او در کلاس مربی گری درجه دو منتشر شده بود، به صورت غیر رسمی خبر از افتتاح رستوران خود داد و سه شنبه شب همزمان با عید غدیر، رستوران خود را در شمال تهران افتتاح کرد.

خسرو حیدری فوتبالیست
نمایی از رستوران خسرو حیدری

در مراسم افتتاحیه رستوران لاکچری خسرو حیدری را بنام روکا در سال گذشته، چهره های زیادی از جمله بازیکنان حال حاضر تیم فوتبال استقلال مانند وریا غفوری، سید حسین حسینی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و غیره در کنار امیرحسین فتحی و جواد زرینچه حضور داشتند.

این افراد تنها حاضران در این مراسم نبودند و حیدری در مراسم افتتاحیه خود چند پرسپولیسی را نیز دعوت کرده بود؛ علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و چند چهره دیگر از بازیکنان پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند.

خسرو حیدری فوتبالیست
ماجرای افتتاح رستوران خسرو حیدری

حیدری که از جمله بازیکنان قدیمی استقلال بود، دیگر پیشکسوتان استقلال مانندفریبا و مظلومی و البته آرش برهانی را برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود تا ورود به عرصه رستورانداری را در کنار ستاره های فوتبال جشن بگیرد.

طراحی و کافه رستوران آقای حیدری در یک طبقه متراژ تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع واقع در زعفرانیه به دو قسمت کافه که در محیط باز  و قسمت رستوران  سرپوشیده  بود.

معرفی خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیست
معرفی خسرو حیدری

خسرو حیدری (بازیکن سابق فوتبال ایران متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در تهران است.  پست تخصصی خسرو حیدری دفاع راست و هافبک راست است. تیم مورد علاقه وی رئال مادرید است.

زندگی خصوصی خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیست
خسرو حیدری و همسرش لاله شفیع زاده

خسرو حیدری با لاله شفیع زاده در سال ۱۳۸۴ ازدواج کرده است که آن زمان بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود این زوج در ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ صاحب یک فرزند دختر بنام روشنا شدند.

نکته جالب در مورد خسرو حیدری این است که امید ابراهیمی دیگر بازیکن استقلال تهران باجناق او می باشد.

شروع فوتبال‌ خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیست
شروع فوتبال‌ خسرو حیدری

 خسرو حیدری قبل از این که به صورت حرفه ای فوتبال بازی کند مدتی را در جواهر سازی کار کرده است. او بعد از گرفتن مدرک دیپلم در مقطع جوانان برای تیم جوانان پرسپولیس بازی کرد. اما در اوایل دهه ۸۰ بود که صمد مرفاوی او را کشف کرد و به تیم جوانان استقلال آورد.

خسرو حیدری برای گذراندن دوران سربازی مجبور بود به یک تیم نظامی برود. برای همین به همراه مجتبی جباری در سال ۸۱ به تیم ابومسلم خراسان پیوست و زیر نظر اکبر میثاقیان بازی کرد. بعد از این که دوران سربازی اش تمام شد تیم استقلال او را نخواست و خسرو به تیم پیکان پیوست و یک فصل در این تیم بازی کرد. بعد از پیکان به مدت سه سال (بین سال های ۸۴ تا ۸۶) در تیم پاس همدان بازی کرد. در تمام این مدت آرزوی خسرو دعوت شدن به تیم ملی بود اما هیچ وقت در این باشگاه ها بازی اش دیده نمی شد. تا این که تیم استقلال در سال ۸۷ خواهان او شد و او نیز پذیرفت و به این تیم پیوست.

خسرو حیدری در تیم ملی

 بعد از خداحافظی مهدی مهدوی کیا، بازی های درخشان خسرو باعث شد تا افشین قطبی مجاب به دعوت او به تیم ملی شود.

او در سال ۸۶ به تیم ملی دعوت شد ولی چند بازی اول را نیمکت نشین بود تا این که در بازی برابر تایلند به میدان رفت و با سانتری که در دقیقه ۹۰ روی دروازه تایلند کرد پایه گذار گل برتری تیم ملی ایران شد. خسرو ۵۹ بازی ملی در پرونده خود دارد ولی موفق به گلزنی برای تیم ملی نشد.

بیشتر بخوانید: فیلم| واکنش محمدرضا حیاتی به سوتی های جنجالی اش!

خسرو حیدری همچنین سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در پرونده خود دارد.

خسرو حیدری در سال ۸۹ به همراه امیر قلعه نویی به سپاهان اصفهان رفت.

خسرو حیدری مجددا در سال ۹۰ به تیم استقلال پیوست.

خسرو حیدری در مسیر مربیگری

خسرو حیدری فوتبالیست
خسرو حیدری در مسیر مربیگری

خسرو که از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ آبی پوشان است بعد از خداحافظی از فوتبال توانست با سرعت بالایی مراحل مربیگری را طی کند. حیدری پس از کنار گذاشتن فوتبال بدون حاشیه و سر و صدا در مدت خیلی کوتاهی که نشان از هوش بالای او در مربیگری دارد توانسته مدارک عالی مربیگری را کسب کند.

خسرو بلافاصله پس از جدایی اش از فوتبال ابتدا توانست در کلاسهای مربیگری C آسیا حضور پیدا کند و پس از آن بلافاصله در کلاسهای مربیگری B آسیا حضور پیدا کرد و توانست با نمرات بالایی در این کلاسها به موفقیت برسد.

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 15
مخالفم - 17
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
de
+0
unlike
-0
فرهاد نیکزاد۳۶۷۱ ۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۵:۲۳
پاسخ
comments بنام‌ ایزد منان سلام آقاخسرو حیدری با اینکه برای جنابعالی وخانواده محترمتان آرزوی موفقیت دارم فقط چند ثانیه فکر کن از کدوم محله تهران به اینجا رسیدی مطمعن باش هنوز نونهالان و نوجوانانی هستن درزمین ورزشی شهدای شمیران نو چشم انتظار جنابعالی هستن/1
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری