پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰
۷
۰
نسخه چاپی

شرایط و نحوه ثبت نام در پیش فروش یکساله ایران خودرو

شرایط و نحوه ثبت نام در پیش فروش یکساله ایران خودرو
با اعلام شرکت ایران خودرو در تاریخ 18 خرداد، پیش فروش یکساله این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تیتربرتر:پیش فروش یکساله ایران خودرو فرصتی دوباره برای خریداران خودرو و کسانی که در مرحله اول فروش فوق العاده این شرکت انتخاب نشده اند می باشد.طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، پیش فروش یکساله این شرکت از تاریخ 18 خردادماه آغاز می گردد.

تاریخ پیش فروش یکساله ایران خودرو

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از 18 خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح پیش فروش، 12 مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

 در این طرح پیش فروش، متقاضیانی که در فروش فوق العاده انتخاب نشده اند می توانند در این طرح با رعایت شرایط بدون دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند.

نکته : در صورت درخواست بیش از ظرفیت بخشنامه، انتخاب متقاضیان از طریق قرعه کشی خواهد بود و در صورتیکه تعداد متقاضیان از ظرفیت کمتر باشد، تعیین اولویت تحویل خودروها با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

طرح پیش فروش یک ساله خودرو از ساعت 8 صبح روز یک شنبه 18 خردادماه آغاز و به صورت شبانه روزی تا 20 خردادماه اجرا خواهد شد.

پیش فروش یکساله ایران خودرو

پیش فروش یکساله ایران خودرو
پیش فروش یکساله ایران خودرو

بخشنامه پیش فروش یکساله ایران خودرو که به نمایندگی های مجاز این شرکت ارسال شده است به شرح زیر است:

با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند، شرکت ایران خودرو در راستای سیاستهای وزارت صمت و ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همه متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف کنند گان واقعی، پیش فروش یک ساله محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در فروش فوق العاده انتخاب نشده اند نیز می توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند. نکته: در صورت درخواست بیش از ظرفیت بخشنامه، انتخاب متقاضیان از طریق قرعه کشی خواهد بود و در صورتیکه تعداد متقاضیان از ظرفیت کمتر باشد، تعیین اولویت تحویل خودروها با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

تاریخ و نحوه ثبت نام پیش فروش یکساله ایران خودرو 

طرح پیش فروش یک ساله خودرو مطابق شرایط جدول یک، از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۸-۰۳-۹۹ شروع و تا ساعت ۲۴ تاریخ ۲۰-۰۳-۹۹ به مدت ۳ روز اجرا می گردد.

حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

بیشتربخوانید: جزئیات جدید از تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج قرعه کشی خودرو

قیمت خودرو و نحوه پرداخت پیش فروش یکساله ایران خودرو 

  • قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
  • پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می نمایند و الباقی وجه خودروها در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافتمی گردد.
  • قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.
  • در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.

نحوه دریافت کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام پیش فروش یکساله ایران خودرو 

متقاضیانی که قبل از ۴ خرداد ۹۹، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و کد کاربری و کلمه عبور اقدام نموده اند، نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور برای به روز رسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری وکلمه عبور جدید ، اقدام نمایند.

 جدول یک: شرایط طرح پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو

شرایط طرح پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو
شرایط طرح پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو

نحوه ثبت نام پیش فروش یک ساله ایران خودرو

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور دریافت شده در مرحله قبل، می تواند به صفحه ثبت نام خودرو وارد و خودرو مورد نظر خود را انتخاب می کند.

مرحله دوم: پس از پایان ۳ روزه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش، در صورت بیشتر بودن متقاضیان از ظرفیت بخشنامه، حداکثر ظرف ۳ روز فرآیند قرعه کشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت می پذیرد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی می بایست ظرف ۳ روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را (که در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد) از طریق سایت ایران خودروبه آدرس: esale.ikco.ir واریز نماید، عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی می گردد و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

مرحله پنجم: تحویل خودرو براساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی.

مطالب مرتبط: تاریخ و شرایط ثبت نام پیش فروش یکساله سایپا

شرایط عمومی طرح پیش فروش یک ساله

شرایط عمومی طرح پیش فروش یک ساله
شرایط عمومی طرح پیش فروش یک ساله

۱-متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره کارت بانکی و شماره حساب مربوط به خود را معرفی نماید و از همان کارت برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۲-حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۳۶ ماه می باشد.

۳- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.

۴-حداقل سن متقاضی ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد. ۵-شرکت در ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۶- متقاضیان شرکت در ثبت نام چنانچه دارای پلاک انتظامی فعال (به نام خود باشند، امکان شرکت در طرح پیش فروش یک ساله (۴ تا ۱۲ ماه) را نخواهند داشت.

۷- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۸-گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کار کرد حداقل ۱٫۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۹-کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۱۰- هر متقاضی می تواند فقط از طریق یکی از خودرو سازان ایران خودرو یا سایپا) در طرح پیش فروش شرکت نماید و اگر پس از پایان مهلت طرح مشخص گردد که از طریق هر دو خودرو ساز اقدام نموده است اقدام ایشان در ایران خودرو کان لم یکن تلقی می گردد.

۱۱-انتخاب شدگان در طرح فروش فوق العاده، امکان شرکت در طرح پیش فروش یک ساله را نخواهند داشت.

۱۲- در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.

نکته ۱:در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در تطبیق با شرایط عمومی فوق الذکر، در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲:ضمنا کسانیکه داری پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهی نامه باشند و در این طرح ثبت نام نمایند تا ۳ سال امکان ثبت نام در کلیه طرح های فروش در قالب بخشنامه های پیش فروش و فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

شرایط ویژه طرح پیش فروش یک ساله

شرایط ویژه طرح پیش فروش یک ساله
شرایط ویژه طرح پیش فروش یک ساله

1-متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش، برای انتخاب خودرو از میان خودروهای قابل عرضه می توانند در مهلت ثبت نام به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا" از طریق آدرس فوق امکان پذیراست و در صورت استفاده از سایر سایتها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

۲-اولویت تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه کشی و ضوابط ابلاغی از سوی کمیته خودروخواهد بود.

٣-انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری، همزمان با اعلام رنگهای قابل عرضه در زمان تحویل، طی دعوتنامهصادره خواهد بود.

۴-نوع و شرایط خودروهای قابل ارائه در این طرح در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد گردید.

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 7
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری