پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
۱۶
۰
نسخه چاپی

ماجرای پخش آهنگ لیلا فروهر در سریال بچه مهندس 3

ماجرای پخش آهنگ لیلا فروهر در سریال بچه مهندس 3
 پخش صدای لیلا فروهر خواننده لس آنجلسی در تیتراژ سریال پرحاشیه بچه مهندس 3 با واکنش هایی روبرو شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ بعد از پخش آخرین قسمت از فصل سوم سریال بچه مهندس  حواشی زیادی درباره تیتراژ این سریال به وجود آمد که گفته می‌شد سرود ملی پخش شده با صدای خواننده لس‌آنجلسی است.

ماجرای پخش آهنگ لیلا فروهر در سریال بچه مهندس

در اقدامی عجیب و غیرمنتظره بازخوانی قطعه «ای ایران» با همخوانی لیلا فروهر، خواننده لس‌آنجلسی و گروه بویز (ای‌ایران) در تیتراژ پایانی سریالی خبرسازِ «بچه مهندس۳» روی آنتن شبکه دو سیما رفت!

 

توضیح کارگردان سریال بچه مهندس 3 درباره پخش صدای خواننده لس آنجلسی

توضیح کارگردان سریال بچه مهندس 3 درباره پخش صدای خواننده لس آنجلسی
توضیح کارگردان سریال بچه مهندس 3 درباره پخش صدای خواننده لس آنجلسی

علی غفاری کارگردان سریال «بچه مهندس» درباره حواشی تیتراژ این سریال به باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای تولید، سرود ملی را برای تیتراژ پایانی در نظر داشتیم، اما اجرا‌های متعددی از سرود ملی توسط آقایان بنان، صادقی، پرستویی، ارجمند و حتی هنرمندان خانه سینما  وجود داشت.

وی افزود: ما دنبال اجرایی بودیم که صدای تک خوان نداشته باشد، صدای دسته جمعی باشد و زمان آن با تیتراژ ما هماهنگ باشد.

غفاری تصریح کرد: صدای خواننده زن لس آنجلسی در تیتراژ قطعی نیست و اینکه در این هم آوایی چگونه صدای خواننده لس آنجلسی تشخیص داده شده را نمی‌دانم. هنوز هم نسبت به این موضوع مشکوک هستیم که چنین چیزی وجود داشته باشد و سندی پیدا نکردیم که این خانم در یک هم‌آوایی حضور داشته باشد.

کارگردان «بچه مهندس» اظهار کرد: دلیل انتخاب این سرود حس و حال غرور ملی است و امتیاز این سرود برای کسی نیست، چرا که سالیان سال است که تولید شده و یادآور خاطرات بسیاری برای مخاطبان است.

لیلا فروهر کیست؟

لیلا فروهر کیست؟
لیلا فروهر کیست؟

لیلا فروهر متولد 4 اسفند 1337 در اصفهان، خواننده است. دریک خانواده هنرمند بزرگ شد، ابتدا بازیگر بودو نزدیک 50 فیلم و سریال بازی کرد، اما رفته رفته به سمت خوانندگی کشیده شد و حالا یک خواننده نام آشنای ایران در لس آنجلس است.

لیلا فروهر دختر جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی «فروهر» است که هردو از بازیگران شناخته شده قبل از انقلاب میباشد، لیلا تنها یک خواهر بنام فریبا دارد.

فعالیت لیلا فروهر در بازیگری

فعالیت لیلا فروهر در بازیگری
فعالیت لیلا فروهر در بازیگری

بعلت حضور پدر و مادر در عرصه بازیگری از سه سالگی وارد صحنه بازی در تئاتر سپاهان اصفهان شد و نخستین بار در 6 سالگی با فیلم مراد و لاله وارد سینما شد. او همچنین در نوجوانی در فیلم‌های زیادی به بازی پرداخت.

درسال 1347 وقتی 10 ساله بود در فیلم سلطان قلب ها درکنار محمد علی فردین بازی کرد و سابقه بازی با بهروز وثوقی را نیز در فیلم من هم گریه کردم را دارد. بانو فروهر در طول عمر بازیگری خود در بیش از 47 اثر حضور داشت.

ورود لیلا فروهر به عرصه خوانندگی

از 14 سالگی با حمایت پدرش به آموختن موسیقی و نوازندگی سه تار پرداخت او در مدت کوتاهی شروع به برگزاری کنسرت در ایران و بیرون از کشور کرد. خوانندگی درکنار بازیگری لقب کودک خردسال سینمای کشور ایران را از مردم گرفت.

با پیروز انقلاب اسلامی درسال 57 به دادگاه احضار و از بازیگری و خوانندگی محروم شد بعد از 8 سال زندگی در ایران درسال 1365 از طریق خاک ترکیه به کشور آلمان رفت و سپس مدتی در فرانسه ساکن شد. او درسال 1366 برای همیشه به کشور آمریکا رفت.

در نخستین سال حضور در ایالات امریکا درسال 1366 آلبوم مخمل ناز را منتشر کرد، او نخستین هنرمندی بود که در شهر دبی برنامه اجرا کرد سپس به دعوت کشور تاجیکستان کنسرت های متعددی در شهر های آن کشور روی صحنه برد.

گرداورنده: الهام خلیلی خو



+ 16
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری