پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۴
۱۱
۰
نسخه چاپی

دلخوری مخاطبان شبکه دو از جایگزین بچه مهندس 3

دلخوری مخاطبان شبکه دو از جایگزین بچه مهندس 3
سریال رهایی چایگزین بچه مهندس3 می شود.

به گزارش تیتر برتر: در حالی که طرفداران سریال بچه مهندس 3 منتظر پخش سریالی جدید و جذاب بودند با اعلام روابط عمومی شبکه دو قرار است بازپخش سریال رهایی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور که در سال 93 تولید شده است، جایگزین سریال بچه مهندس 3 می شود.

تکرار رهایی جایگزین بچه مهندس 3 

تکرار رهایی جایگزین بچه مهندس 3 
تکرار رهایی جایگزین بچه مهندس 3 

پیش تر احتمال می رفت که سریال از سرنوشت 3 یا سامو بندری جایگزین بچه مهندس 3 شود اما با اعلام روابط عمومی شبکه دو سریال «رهایی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور از امشب (شنبه 17 خرداد) در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

این سریال با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می پردازد. در رهایی می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

این سریال به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیر حسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

خواننده این سریال علی لهراسبی است و بخشی از عوامل آن عبارتند از برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، طراح صحنه ولباس: فرهاد عزیزی‌فرد، تدوین: مهدی جودی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، مدیر تدارکات: سیدرسول حاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: محمدحسن سعادت هندی، روابط عمومی: راضیه جباری

«رهایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت 9، 16:30 ،00:30 بامداد خواهد بود.

مطالب مرتبط:بازیگر نقش زهره در سریال پرگار کیست؟

سریال رهایی تولید سال 93

سریال رهایی تولید سال 93
سریال رهایی تولید سال 93

رهایی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران و محصول سال ۱۳۹۳ است که به کارگردانی مسعود تکاور در مهر 93 با مدت زمان ۴۰ دقیقه از شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رفت.

در این سریال گروگان‌گیرانی باهوش و سریع اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند تا به خواسته‌های خودشان از طریق گروگان‌ها برسند ولی شرایط برای آن‌ها آن‌طور که می‌خواهند پیش نمی‌رود و با ورود یگان ویژه پلیس(نوپو) به ماجرا اتفاقاتی دیگری رخ می‌دهد.

پلیس نوپو در سریال رهایی

پلیس نوپو در سریال رهایی
پلیس نوپو در سریال رهایی

در سریال رهایی که ماجرای آن گروگان گیری است پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود. اما پلیس نوپو چیست؟

نوپو، سرنام نیروهای ویژه پیرو ولایت ،، یکی از واحدهای زیرمجموعه یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در گذشته توسط نوهد که زیر مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است آموزش دیده اند اما امروزه استادان خود یگان به نیروهای جدید اموزش می دهند و برای رهایی گروگان، برخورد و خنثی‌سازی عملیات تروریستی و سرکوب شورش‌های شهری استفاده می‌شود. اعضای نوپو به دلیل داشتن یونیفورم سیاه رنگ به سیاه‌جامگان نیز معروف شده‌اند. از دید برخی نیرو های نوپو نوعی نیروی اسوات هستند.

رایج‌ترین باور نادرست در مورد نوپو، تلقی آن به عنوان «یگان ویژه نیروی انتظامی ایران» باشد. این در حالی است که واحد نوپو یگان ویژه پلیس نیست و یکی از زیرمجموعه‌های آن محسوب می‌شود. نیروهای ویژه پلیس، در چهار یگان موسی بن جعفر، امام خمینی، امام حسین و امیرالمؤمنین سازماندهی شده‌اند که نوپو، زیرمجموعه آخری محسوب می‌شود.

مأموریت واحد نوپو، در رهایی گروگان و مقابله با عملیات‌های تروریستی خلاصه می‌شود و مأموران این واحد برای آمادگی هرچه بیشتر، آموزش‌های ویژه‌ای شامل چترریزی، تیراندازی،پرش از ساختمان،راپل، غواصی،سکان داری، پرواز با پاراگلایدر و همچنین دوره‌هایی موسوم به آبی و خاکی را پشت سر می‌گذارند. 

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 11
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری