پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

توسعۀ منطقه در گرو همکاری فولاد مبارکه با مسئولان شهری

توسعۀ منطقه در گرو همکاری فولاد مبارکه با مسئولان شهری
در جلسه‌ای با حضور مهندس عظیمیان مدیرعامل، معاونان و مدیران فولاد مبارکه با خانم دکتر صالحی نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، بر همگرایی هرچه بیشتر صنعت با جامعه و توسعه متوازن منطقه تأکید شد.

به گزارش تیتر برتر:در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری ما بین صنعت و جامعه تصریح کرد: خوشبختانه هم‌زمان با دوران ساخت فولاد مبارکه از نگاه مدیریت این شرکت تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی شرکت بوده است. این در حالی است که در بحران‌های اخیر ازجمله زلزله و سیل در استان‌های غربی، شمالی، جنوبی و شرقی کشور و همچنین در جریان شیوع ویروس کرونا فولاد مبارکه در چهارچوب قوانین و مقررات شرکت به یاری مردم عزیز شهرستان مبارکه و سایر هم‌وطنان شتافت.

عظیمیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از اجرای طرح‌های بنیادین و عام‌المنفعه که می‌تواند برای آحاد جامعه و ذی‌نفعان خلق ارزش کند استقبال می‌نماید. همچنان‌که پیش از این با مشارکت در طرح‌های مختلف عمرانی، بهداشتی درمانی و فرهنگی اجتماعی ازجمله احداث پایگاه امداد و نجات سه‌راهی مبارکه، احداث حسینیۀ بزرگ شهرستان مبارکه، تکمیل ورزشگاه و بسیاری از پروژه‌های آموزشی نقش‌آفرینی کرده است.

در این جلسه همچنین نمایندۀ مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: منفعت فولاد مبارکه و شهرستان در مشارکت و تعامل هرچه بیشتر و اجرای پروژه‌های ماندگار است.

پروین صالحی با بیان این‌که خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه از ابتدا تاکنون در کنار مردم شریف شهرستان بوده و با اقدامات خوب و مثال‌زدنی خود بخش عمده‌ای از مشکلات اساسی این شهرستان را رفع کرده است، اظهار داشت: در ادامۀ این تعامل پر خیر و برکت با همکاری مدیرعامل فولاد مبارکه و سایر معاونان و مدیران دلسوز این شرکت تلاش خواهیم کرد تا منافع ارزنده‌تری را برای صنعت و مردم بزرگوار منطقه به بار آوریم.

پروین صالحی تعامل و مشارکت با شرکت فولاد مبارکه را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت مثمر ثمر و ماندگار خواند و افزود: در سال‌های گذشته شرکت فولاد مبارکه با انجام پروژه‌های گوناگون در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی درمانی و خدماتی، راهی نو در ارائۀ خدمات به مردم این شهرستان را آغاز نموده که در ادامۀ این اقدام شایسته می‌توانیم با تکمیل همکاری‌ها به نحو هدفمندتری از چنین اقدامات و فضاهایی استفاده کنیم.

 پروین صالحی در ادامه افزود: ازآنجا‌که شرکت فولاد مبارکه همواره یاریگر مسئولان این شهرستان در احداث و تکمیل پروژه‌های بزرگ و ماندگار بوده، ما نیز بر آن شدیم تا در قدم‌های نخستین در شروع پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های قبلی در نشست‌های تخصصی شرایط همکاری و تعامل بیشتر را بررسی کنیم که خوشبختانه این اراده از سوی هر دو طرف مشهود است و امیدواریم با تعامل فزاینده به سمت توسعۀ صنعت و آبادانی بیشتر شهرستان گام برداریم.

گفتنی است در این جلسه، مواردی ازجمله تکمیل پروژه‌های عمرانی، بهداشتی خدماتی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گزارش مبسوطی از عملکرد فولاد مبارکه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و طرح‌های پیشنهادی منطقه ارائه کرد.



+ 10
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری