پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۴
۱۲
۰
نسخه چاپی

ماجرای ابتلای بازیکن سایپا به کرونا پیش از بازی با استقلال!

ماجرای ابتلای بازیکن سایپا به کرونا پیش از بازی با استقلال!
یکی از بازیکنان تیم فوتبال سایپا به کرونا مبتلا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون برای دیدار دوشنبه شب برابر سایپا در ورزشگاه آزادی آماده می‌شود.

اتفافات حاشیه‌ای که در اهواز رقم خورد سبب شد تا مدیرعامل باشگاه روز گذشته در محل تمرین حاضر شود و به آبی‌پوشان روحیه و انگیزه تازه‌ای بدهد.

بعد از حمایت احمد سعادتمند از فرهاد مجیدی و اعضای کادر فنی، بازیکنان هم‌قسم شدند تا در مسابقه با سایپا و بازی‌های باقی‌مانده بهترین عملکرد را داشته باشند و هواداران را خوشحال کنند.

ماجرای ابتلای بازیکن سایپا به کرونا

درحالی که دو تیم استقلال تهران و سایپا یکشنبه 9 تیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت، آخرین تست کرونا اعضای باشگاه سایپا بسیار خبرساز شده است.

درحالی که کمتر از 48 ساعت تا بازی دو تیم استقلال و سایپا زمان باقی است، تست کرونا یکی از بازیکنان سایپا مثبت اعلام شده است که اردوی این تیم را در شوک بزرگی قرار داده است.

دلیل عصبانیت مجیدی از زبان برومند

پرویز برومند در ارتباط با حاشیه‌های دیدار استقلال و فولاد که با عصبانیت و اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت همراه بود گفت: وقتی یک تیم در زمین مسابقه بازی می‌کند، طبیعتا حرکات و رفتارهای سرمربی در کنار زمین هم نقش مهمی در آرامش آن تیم دارد. با این حال فکر می‌کنم عصبانیت و ناراحتی مجیدی از دوست داشتن استقلال بود و دلش نمی‌خواست که تیمش در این بازی حساس بازنده زمین را ترک کند. استقلال از حریف جلو بود و متاسفانه برخی اتفاقات باعث شد این تیم بازی را واگذار کند.

وی تاکید کرد: یک مربی حتی در سخت‌ترین شرایط هم باید خودش را کنترل کند، الان استقلال برای بازی بعدی چند محروم دارد و مجیدی هم روی نیمکت نیست که این موضوع می‌تواند به تیم ضربه بزند.

پیشکسوت استقلال در خصوص ادعاهای مجیدی در خصوص برخی روابط کادر فنی فولاد با داور این مسابقه گفت: اگر مجیدی ادعایی دارد طبیعتا باید مدرک هم داشته باشد تا بهتر بتواند در خصوص این موضوع صحبت کند. در مجموع مجیدی ناراحت بود و دوست هم نداشت که در اهواز آن اتفاقات رخ دهد.

برومند در ارتباط با کم شدن شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: شرایط سخت شده اما امیدوارم استقلال فصل جاری را با شرایطی خوب به پایان برساند.

نشست خبری پیش از بازی استقلال - سایپا

نشست خبری مجید نامجومطلق پیش از بازی با سایپا

نشست خبری مجید نامجومطلق پیش از بازی با سایپا
نشست خبری مجید نامجومطلق پیش از بازی با سایپا

 

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیزی امیدوارم ویروس کرونا از کل دنیا خارج شود. تجربه‌ای کسب کردیم که قبلا نداشتیم و آن هم بحث کروناست. امروز به دلیل اینکه فرهاد مجیدی برای بازی محروم است، من در خدمت شما هستم.

وی افزود: پس از تعطیلی لیگ سه، چهار هفته فرصت داشتیم که آماده شویم، در صورتی که وقتی به پایان فصل نزدیک می‌شدیم، بازیکنان 20 روز استراحت می‌کردند و سپس با آمادگی تقریبا نسبی وارد تمرینات بدنسازی می‌شدند.

نامجومطلق عنوان کرد: سایپا تیم جوانی است و با توجه به اینکه در گرمای اهواز 10 نفره و 9 نفره برابر فولاد بازی کردیم، از نظر بدنی فشار مشاعفی روی ما آمد. سعی کردیم از نظر ذهنی بازیکنان را برگردانیم. استقلال بازیکنانی با پتانسیل بالا دارد و قطعا فردا برای پیروزی به میدان می‌روند.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار با فولاد خوزستان گفت: بحث‌هایی در خصوص این دیدار مطرح شد که باید توضیحاتی بدهم. در 45 دقیقه نخست، با وجود اینکه هوا بسیار گرم و شرجی بود، اما 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و تعداد پاس‌های‌مان بیشتر از حریف بود. بازی خوبی انجام می‌دادیم و با اتفاقاتی که افتاد، بازی را واگذار کردیم. بازی قبلی مربوط به گذشته است و نگاه‌مان به آینده است، به خصوص اینکه مسابقات حساسی داریم.

نامجومطلق خاطرنشان کرد: جام حذفی را در پیش داریم که قطعا استقلال مدعی اصلی قهرمانی در آن جام است. امیدوارم فردا مقابل سایپا که یک تیم بسیار جوان و دونده است و کادر فنی خوبی دارد، دست پر از زمین خارج شویم. قطعا پیروزی در بازی فردا شرایط روحی - روانی بازیکنان را بهبود می‌بخشد. در مسابقاتی که چهار روز یک بار برگزار می‌شود، نیاز داریم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم. بازیکنان خوبی در مجموعه استقلال داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی با اشاره به نبود چند بازیکن استقلال برای دیدار فردا گفت: استقلال متشکل از بازیکنان باکیفیت و خوب است. با توجه به مصدومیتی که برای مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری پیش آمد، گزینه‌های ما برای خط حمله کمتر می‌شود. شیخ دیاباته به دلیل اینکه می‌خواست هنگام به دنیا آمدن فرزندش در کنار خانواده‌اش باشد، شرایط روحی - روانی خوبی نداشت تا به تیم کمک کند. همچنین از نظر بدنی، شرایط بازی کردن را پیدا نکرده بود. با وجود مخالفت اولیه فرهاد مجیدی، به او اجازه داده شد که به مسافرت (فرانسه) برود و شیخ هم قول داد که با روحیه بهتری برگردد. همانطور  که گفتم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که سرنوشت دیاباته در استقلال چه خواهد شد، گفت: دیاباته با استقلال قرارداد دارد و چون موعد زایمان همسرش بود، شرایط روحی خوبی نداشت. خودش هم گفته بود که در بند قراردادش این مسئله وجود دارد که بتواند در چنین شرایطی برود.

مربی استقلال درباره عدم حضور تماشاگران در مسابقات گفت: قطعا حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می‌شود. پیش از اینکه در خصوص مسائل فنی صحبت کنم، به این نکته اشاره کردم که امیدوارم کرونا حل شود و زندگی به شرایط عادی بازگردند. وقتی برای دیدار با فولاد سوار هواپیما شدیم، بازیکنان مسائلی را دیدند که روی ذهن‌شان تأثیر گذاشت، چرا که قرار بود مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شوند.

وی تصریح کرد: سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم فوتبال بدون تماشاگر هیچ لطف و جذابیتی ندارد، به خصوص برای تیم‌هایی مثل استقلال که هواداران میلیونی داشته و تماشاگرانش حضور فعال دارند. حضور هواداران می‌تواند به بازیکنان خیلی انگیزه بدهد. در تمام دنیا می‌بینیم که برنامه‌هایی برای استادیوم‌ها طراحی می‌کنند، مثل پخش صدای تماشاگران یا از طریق بلندگوی ورزشگاه شرایط حضور تماشاگران را ایجاد می‌کنند.

نامجومطلق در رابطه با شانس قهرمانی آبی‌پوشان یادآور شد: تا پایان لیگ 9 هفته باقی مانده و 27 امتیاز رد و بدل می‌شود. نکته بسیار مهم این است که تلاش کنیم حداکثر امتیازات را بگیریم. جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان آسیا را داریم و تلاش خواهیم کرد که حداکثر امتیازات در لیگ برتر را نیز کسب کنیم.

بیشتربخوانید: لشکر غایبین استقلال برای دیدار با سایپا!

نشست خبری ابراهیم صادقی پیش از بازی با استقلال

نشست خبری ابراهیم صادقی پیش از بازی با استقلال
نشست خبری ابراهیم صادقی پیش از بازی با استقلال

 

 ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، گفت: خیلی خوشحالم پس از 4 ماه فوتبال از سر گرفته شد و می‌توانیم بازی کنیم. تیم خیلی جوانی را راهی مسابقات کرده و از نظر فنی به نظرم خوب بازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در کسب نتایج خوب عمل نکردیم، اما امیدواریم در 9 دیدار آینده رتبه‌مان را بهتر کنیم. به تیمم ایمان داریم و اکنون آماده مسابقات هستیم. فردا با تیم بزرگ استقلال بازی داریم و مطمئنا حریف سرسختی برای آنها خواهیم بود.

صادقی در واکنش به این سؤال که با توجه به اتفاقات داوری دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان، نگرانی بابت قضاوت فردا ندارد، گفت: داوران قشر زحمتکش و مظلوم هستند. نیم فصل اول از اشتباهات داوری ضررهای زیادی کردیم، اما به داوران ایمان داریم. داور فردا پیام حیدری است که آینده‌دار است و می‌تواند خوب قضاوت کند. نگرانی بابت داوری فردا ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با پارگی رباط صلیبی امیرحسین حسین‌زاده تصریح کرد: متأسفانه به این دلیل بازیکن جوان و آینده‌دارمان را از دست دادیم. وقتی پس از مدت‌ها تعطیلی تمرین می‌کنید، امکان مصدومیت وجود دارد. قطعا بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند حای حسین‌زاده را پر کنند.

صادقی در خصوص محروم و مصدومان استقلال برای دیدار فردا گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان جایگزین خوب هستند و استقلال در این بخش مشکلی ندارد. تلاش می‌کنیم اول فوتبال خوبی ارائه دهیم و سپس امتیاز بگیریم.

وی در مورد غیبت تماشاگران استقلال در این دیدار یادآور شد: همیشه جلوی تماشاگران بازی کردن را بیشتر دوست داریم چون شور و حرارت بیشتری می‌دهند، اما قطعا نبود تماشاگران تیم‌های بزرگ به سود ماست و آنها ضرر خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با مثبت شدن تست یکی از بازیکنان تیمش گفت: اسمش را نمی‌توانیم بگوییم. چهار مرحله تست دادیم که تست یکی از بازیکنان مثبت بود و خیلی زود قرنطینه شد. در مرحله چهارم تست یکی دیگر از بازیکنان مثبت شد. علائم ظاهری نداشت، اما امیدواریم خیلی زود برگردد و اضافه شود. وضعیت او خوب بود و تمرین می‌کرد. روال این است که پس از 14 روز از او تست خواهند گرفت تا اگر منفی باشد، به تمرینات بازگردد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 12
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری