پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲
۱۵
۱
نسخه چاپی

پشت پرده بازداشت نیکبخت در پارتی نیاوران

پشت پرده بازداشت نیکبخت در پارتی نیاوران
علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در یک پارتی شبانه بازداشت شد.

به گزارش تیتربرتر؛ علیرضا واحدی نیکبخت  که نامش در دنیای فوتبال به نیکبخت واحدی شناخته شده است. از چهره های نام آشنای فوتبال ایران است. وی بازیکن سابق و مربی فوتبال است که در پست هافبک چپ بازی می کرد.

وی که به تازگی به خاطر پخش فیلم عروسی بابت ازدواج مجددش در فضای مجازی و رسانه ها بر سر زبان ها افتاده است این بار از ماجرای دستگیری در یک پارتی شبانه پرده برداشته است.

ماجرای بازداشت نیکبخت واحدی در پارتی

ماجرای بازداشت نیکبخت واحدی در پارتی
ماجرای بازداشت نیکبخت واحدی در پارتی

اگر علیرضا نیکبخت‌واحدی قدر خودش را می‌دانست، می‌توانست در تاریخ فوتبال ایران به یکی از بهترین‌ها بدل شود. بازیکنی که البته در عرصه باشگاهی افتخارات بسیار زیادی نیز کسب کرد، ولی اگر تجربه امروز را داشت، به احتمال فراوان شکل زندگی‌اش در دوران بازیگری کاملاً متفاوت می‌شد. نیکبخت طی یک مصاحبه جالب نکات جالب و پنهانی از زندگی خصوصی و شایعاتی که پشت سرش مطرح شده را افشا کرد که به اتفاق هم آن‌ها را مرور می‌کنیم.

بر خلاف شایعات موجود، من فقط یک بار در مهمانی شبانه دستگیر شدم و این اتفاق در محله نیاوران رخ داد. البته در آن مهمانی خیلی‌ها بودند؛ از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران گرفته تا یک مربی خوشتیپ و البته بازیگران سینما، ولی در تمام آن جمع فقط من محروم شدم. فکر می‌کنم بر سر آن مهمانی من را فروخته بودند، چون ۱۵ دقیقه پس از ورودم، دستگیر شدم. البته این را هم بگویم که روی سقف اتومبیل دوستم پریدم و می‌خواستیم فرار کنیم، ولی دستگیرمان کردند! در واقع بازنده اصلی آن مهمانی فقط من بودم، اما فقط همان یک بار مرا گرفتند.

بیشتربخوانید: حمله شدید احسان کرمی به معاون بانوان وزارت ورزش+عکس

چالش نیکبخت با پول بنزین

من از سیزده سالگی کار کردم و حالا دقیقاً می‌فهمم که مشکلات مالی چقدر به مردم فشار وارد می‌کند. شاید باورتان نشود، اما در یکی از مقاطعی که بازیکن استقلال بودم، بهترین ماشین در منزلم بود، ولی پول نداشتم تا بنزین بزنم! شاید کسی باورش نشود، ولی واقعاً در آن مقطع حتی پول بنزین هم نداشتم. البته قاطعانه می‌گویم که تمام تیم‌ها برای من محترم هستند، ولی صد درصد استقلالی‌ام.

ماجرای عروسی لاکچری نیکبخت

ماجرای عروسی لاکچری نیکبخت
ماجرای عروسی لاکچری نیکبخت

نیکبخت که یکبار بصورت رسمی ازدواج کرده است و آشنایی او با دختری در فیسبوک شکل گرفت اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد می گوید در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود. بعد از آن در یک رابطه عاشقانه با دختری که 12 سال از خودش بزرگتر بود 6 سال بدون ازدواج زندگی کرد، اما این دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

اخیرا نیز فیلمی از وی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نیکبخت باری دیگر به جرگه متاهلین پیوسته است و به گرفتن مراسم ازدواج لاکچری متهم شده است.

نیکبخت می گوید: باور کنید عروسی من آنقدر که در فضای مجازی در موردش نوشته شد، لاکچری نبود. مهمانان کاملاً از قبل انتخاب شده بودند و پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شد. فقط یک جا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشد که از قضا همان صحنه در فضای مجازی منتشر شد.

وی درباره نحوه آشنایی با همسرش می گوید: همسرم اصلاً من را به عنوان فوتبالیست نمی‌شناخت، چون ایشان اصلاً فوتبالی نیستند، البته شکر خدا انسان بسیار خوبی هستند. من پیشنهاد ازدواج دادم، اما این را هم بگویم که ایشان برای اولین بار به من گفت دوستت دارم.

نیکبخت پدر می شود

۹ ماه دیگر پدر می‌شوم و شما می‌توانید با فرزندم در مورد من مصاحبه کنید البته زمانی که او بتواند حرف بزند.

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 15
مخالفم - 11
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ro
+0
unlike
-0
حج ۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۳
پاسخ
comments آخه کیه این؟؟ مگه مهمه چی میگه؟/1
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری