پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰
۹
۰
نسخه چاپی

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد

ثبت دو رکورد تولید در ناحیۀ نورد سرد
با تلاش کارکنان ناحیۀ نورد سرد، رکورد تولید محصول قلع اندود در خط اسیدشویی 1 و رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس 2 ناحیۀ نورد سرد به ثبت رسید.

به گزارش تیتربرتر؛ رئیس خط اسیدشویی 1 از کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در خط اسیدشویی 1 ناحیۀ نورد سرد در خردادماه سال جاری خبر داد.

کسب رکورد تولید محصول قلع‌اندود در خط اسیدشویی 1 ناحیۀ نورد سرد

محسن استکی گفت: تلاشگران خط اسیدشویی شمارۀ 1 با تولید 13 هزار و 639 تن محصول قلع‌اندود، در خردادماه سال جاری رکورد قبلی تولید این محصول را که مربوط به اسفند ماه سال 1398 و به میزان 11 هزار و 960 تن بود، به میزان 1679 تن افزایش دادند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ثبت رکورد فوق، تولید واحد اسیدشویی 1 در ماه جاری 7 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی خط بوده است.

استکی افزود: در همین ماه، شاخص بهره‌وری واحد (IU) به عدد 88.93 رسید که پیش از این بیشترین مقدار این پارامتر مربوط به فروردین ماه 97 و رقم 88.5 بوده است.

کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس 2 نورد سرد

عبدالرحیم صادقی، رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد نیز از کسب رکورد ماهانۀ تولید در خط اسکین پاس 2 ناحیۀ نورد سرد خبر داد.

وی با بیان این‌که تولید خط اسکین 2 در خردادماه 1399 به 52 هزار و 800 تن رسید، گفت: رکورد قبلی واحد 51 هزار و 550 تن در شهریورماه سال گذشته بوده است.

صادقی تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمده که تولید خردادماه سبد متنوعی از محصولات شامل محصولات ویژه برای بدنۀ نمایان خودرو (MB)، محصول صادراتی و محصول فروش مستقیم بوده است.

رئیس خطوط اسکین پاس و تمپرمیل ناحیۀ نورد سرد اظهار داشت: خط اسکین یکی از فرایندهای اصلی زنجیرۀ تولید محصولات سرد است و توانایی تولید محصولات با عرض حداکثر 1680 میلی‌متر و ضخامت 0.3 تا 3 میلی‌متر را دارد.

این گزارش حاکی است در پی کسب این موفقیت‌ها مسئولین خطوط اسیدشویی و اسکین پاس از حمایت صمیمانه مجموعۀ مدیریت ناحیۀ نورد سرد، همکاری گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد، واحد برنامه‌ریزی تولید نورد سرد و تمامی همکاران در دیگر واحدهای مرتبط که خطوط تولید را آماده به کار نگه داشتند و از بروز هرگونه توقف ناخواسته پیشگیری کردند، قدردانی نمودند.



+ 9
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری