پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۵۲
۶
۰
نسخه چاپی

سید جلال حسینی خداحافظی می کند یا خیر؟

سید جلال حسینی خداحافظی می کند یا خیر؟
شایعاتی مبنی بر خداحافظی سید جلال حسینی از تیم پرسپولیس به گوش می رسد.

به گزارش تیتربرتر: بعد از نیمکت نشینی های مداوم سید جلال حسینی شایعاتی درمورد خداحافظی وی به گوش می رسید البته خود این بازیکن صحبتی مبنی بر خداحافظی نکرده است همچنین سرمربی و مربی تیم پرسپولیس این مطلب را یک مطلب کذب خواندند.

حمایت یحیی از کاپیتان

حمایت یحیی از کاپیتان
حمایت یحیی از کاپیتان

یحیی گل‌محمدی سرانجام به سیم آخر زد و گلایه‌های خود را بابت وضعیت شکل گرفته در باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.او درمورد شایعات جدایی سید جلال حسینی از این تیم گفت:

اولا اینکه سیدجلال چند هفته‌ای مصدوم بود و از شرایط دور بود. الان هم دو بازی بیشتر نکردیم. قبل از کرونا او در تیم بازی می‌کرد و مشکلی هم نبود. من تعجب می‌کنم و متاسف هستم از آدم‌هایی که دنبال حاشیه در تیم ما می‌گردند. متاسفانه بیشتر این افراد خودی هستند و ما ضربه می‌خوریم. نمی‌دانم چرا این شایعات را شکل می‌دهند. سید چندین سال برای تیم زحمت کشیده و امسال هم در تمرین خوب و باانگیزه کار می‌کند و به نظرم ستون تیم است. 

بعنوان کاپیتان تیم می‌توان کاملا روی او حساب کرد و بازیکنان را باانگیزه حفظ می‌کند و مشکل گشای مسائل است. در تیم و زمین می‌جنگد و من واقعا از او راضی هستم. اینکه بعد از گذشت دو بازی این حرف‌ها و شایعات شکل بگیرد واقعا جای تعجب و البته تاسف دارد. نمی‌دانم چه باید بگویم، اما از هواداران می‌خواهم گوش به این حرف‌ها ندهند و تمام این حرف‌ها زاییده افکار منفی و مریض برخی افراد است. سید عزیز ماست و حتی اگر خودش هم بخواهد فصل آینده خداحافظی کند خودم جلویش را می‌گیرم و اجازه این کار را به او نمی‌دهم. او بازیکن تاثیرگذار ما از نظر روحی و فنی است.

مطالب مرتبط: محکومیت سنگین پرسپولیس در پرونده کالدرون

واکنش مربی پرسپولیس درمورد احتمال خداحافظی سید جلال حسینی

واکنش مربی پرسپولیس درمورد احتمال خداحافظی سید جلال حسینی
واکنش مربی پرسپولیس درمورد احتمال خداحافظی سید جلال حسینی

دستیار یحیی گل‌محمدی درباره احتمال خداحافظی سید جلال حسینی از پرسپولیس در پایان لیگ با توجه به نیمکت‌نشینی‌های وی در بازی‌های اخیر توضیح داد: نمی‌دانیم این موضوع از کجا مطرح می‌شود. شاید خداحافظی سیدجلال ساخته ذهن برخی افراد باشد اما وی کاپیتان و بزرگ پرسپولیس است. اکنون همکاری خوبی با حسینی داریم و 7 بازی هم تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. 

وی ادامه داد: خواهش می‌کنم دوستان برای پرسپولیس حاشیه درست نکنند. مربیان پرسپولیس تصمیم‌گیرنده هستند که چه بازیکنی بازی کند و نیمکت‌نشینی سیدجلال ارتباطی با این ندارد که او را نمی‌خواهیم.

مطهری درباره اینکه شنیده می‌شود با توجه به نحوه خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا در دوره قبلی سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس، احتمال تکرار چنین موضوعی این‌بار برای سید جلال حسینی هم وجود دارد، گفت: بیشتر از این نمی‌ خواهم به این موضوع که از نظر من چیپ است بپردازم. هر مربی حق دارد نفرات خود را انتخاب کرده و در بازی به او بازی بدهد . از دو هفته قبل بحث خداحافظی سیدجلال حسینی گفته می‌شود اما مربی در انتخاب ترکیب تیم تصمیم‌گیرنده است. 

دلیل مراجعه سید جلال حسینی به باشگاه پرسپولیس چه بود؟

دلیل مراجعه سید جلال حسینی به باشگاه پرسپولیس چه بود؟
دلیل مراجعه سید جلال حسینی به باشگاه پرسپولیس چه بود؟

در حالی که خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس در مقابل ساختمان این باشگاه حضور دارند تا اتفاقات این باشگاه را پوشش دهند، سیدجلال حسینی به محل آمد تا با حضور در ساختمان باشگاه، جلسه ای را با مدیران پرسپولیس برگزار کند.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون آینده سیدجلال وجود دارد و وضعیت مبهم درباره همکاری طرفین سبب شده بود تا هواداران پرسپولیس با نگرانی تحولات را دنبال کنند و برخی ها نیز مدعی شوند که حضور حسینی در باشگاه به این موضوع مرتبط است. این درحالی است که به نظر می رسد سیدجلال حسینی بابت مطالبات چند بازیکن به باشگاه رفته است.

داستان از این قرار است که چند بازیکن پرسپولیس از سال های قبل همچنان از پرسپولیس طلبکار هستند. نفراتی چون کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، خود سید جلال و علی علیپور از سال های قبل مبالغی را طلبکارند که کاپیتان سرخ ها امروز در محل باشگاه حاضر شد تا در مورد این طلب ها حرف بزند. گفتنی است که در این جلسه چند دقیقه ای باشگاه به حسینی قول داد که ظرف چند روز آینده این بخش از طلب ابن نفرات به حساب آن ها واریز می شود.

به هر حال جلسه امروز سیدجلال حسینی با سران باشگاه پرسپولیس به بازی کردن او و شایعاتی که پیرامون اختلاف گل محمدی با او شنیده می شود، هیچ ربطی نداشت.

گردآورنده: فرحان مرادی



+ 6
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری