پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۵۸
۸
۰
نسخه چاپی

عنوان روابط عمومی برتر در اقدامات پیشگیری از کرونا به روابط عمومی سنگ آهن مرکزی رسید

عنوان روابط عمومی برتر در اقدامات پیشگیری از کرونا به روابط عمومی سنگ آهن مرکزی رسید
در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، از سید مصطفی فخری بافقی روابط عمومی شرکت سنگ آهن به عنوان روابط عمومی برتر به جهت اقدامات موثر در بحث فرهنگ سازی برای پیشگیری از ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تیتر برتر؛ چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا امروز 15 تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.

در این رخداد پروفسور سید سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت در خصوص “روابط‌عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا” و “چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا” سخنرانی نمودند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ در پایان این جشنواره از برخی روابط عمومی‌های ساعی در حوزه مقابله با کرونا با اعطای نشان روابط‌عمومی و جایزه مسئولیت اجتماعی تجلیل بعمل آمد که از سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق به عنوان روابط عمومی برتر به جهت اقدامات موثر در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر شد.



+ 8
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری