پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۳
۱۰
۰
نسخه چاپی

ابهام در پرداخت پاداش 2.5 میلیاردی بازیکنان پرسپولیس

ابهام در پرداخت پاداش 2.5 میلیاردی بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرپسولیس بخاطر 10 برد اخیر خود مستحق دریافت 2.5 میلیارد تومان پاداش از سوی باشگاه این تیم شدند که باوجودی قرار بود 15 تیر پرداخت شود اما هنوز بلاتکلیف است.

به گزارش تیتربرتر؛ بازیکنان پرسپولیس از وضعیت مالی خود در این باشگاه حسابی شاکی هستند و خواسته‌شان این است که هر چه زودتر تکلیف پاداش‌های قبل و جریمه‌هایی که قرار بوده در قراردادشان لحاظ نشود، مشخص شود. آنها حتی چند روز پیش پست مشترکی را در این زمینه منتشر کرده و باشگاه خود را تهدید کردند که اگر مشکلات‌شان حل نشود، ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد.

با توجه به همین مسئله بازیکنان اصلی و بزرگتر پرسپولیس روز شنبه (دو روز پیش) نزد یحیی گل‌محمدی رفته و از وی خواستند در ماجرای رخ داده پشت آنها در بیاید. خواسته‌ای که از سوی این مربی عملی شده و او در حمایت از شاگردانش هیئت مدیره باشگاه را تحت فشار گذاشته که اگر مشکلات اشاره شده حل نشود از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

مسئله مهم اینکه هیئت مدیره سه نفره باشگاه پرسپولیس متشکل از مهدی رسول‌پناه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اختلاف نظرهای زیادی با یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده مشکل بازیکنان این تیم با باشگاه حاد شود.

ابهام در پرداخت پاداش بازیکنان

ابهام در پرداخت پاداش بازیکنان
ابهام در پرداخت پاداش بازیکنان

بنابر گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی صحبت مهدی رسول‌پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه‌داده‌پرداز، پاداش بردهای پرسپولیس به اعضای این تیم اهدا خواهد شد (15 تیر ماه).

قرار است این پاداش که متعلق به 10 برد اخیر پرسپولیس است به بازیکنان داده شود تا سرخپوشان با روحیه بالاتری در ادامه مسابقات حاضر شده و به سمت چهارمین قهرمانی متوالی بروند.

بیشتر بخوانید: سید جلال حسینی خداحافظی می کند یا خیر؟

با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا که نه تنها کشور ما بلکه همه کشورهای دنیا را درگیر خود کرده اما کارگزار باشگاه پرسپولیس در همین شرایط مصمم است تا با عمل کردن به تعهدات خود، مربیان و بازیکنان پرسپولیس را به سمت پوکر قهرمانی و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران همراهی کند. قرار است تا فردا این پاداش به حساب اعضای تیم پرسپولیس واریز شود.

ادعای رسول پناه درباره پرداخت پاداش بازیکنان

ادعای رسول پناه درباره پرداخت پاداش بازیکنان
ادعای رسول پناه درباره پرداخت پاداش بازیکنان

مهدی رسول‌پناه روز گذشته (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران از پرداخت پاداش به اعضای تیم پرسپولیس خبر داد در حالی که هنوز این اتفاق رخ نداده است و سرخپوشان بابت آن حسابی شاکی هستند.

جریان از این قرار است که امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز (کارگزار باشگاه پرسپولیس) شنبه شب (قبل از بازی سرخپوشان مقابل پیکان) با رسول‌پناه توافق کرد تا پاداش بردهای پرسپولیس را پرداخت کند. به همین دلیل روز یکشنبه مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون تومان چک روز را در اختیار مهدی رسول‌پناه قرار می‌دهد تا به‌عنوان پاداش بردهای متوالی سرخپوشان در لیگ برتر به آنها پرداخت شود. 

بیشتر بخوانید: ماجرای جدایی محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس!

در حالی که چهار روز از این اتفاق می‌گذرد هنوز پاداشی به حساب بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیامده است. چنین اتفاقی این شائبه را ایجاد کرده که برخی در باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا بازیکنان این تیم را مقابل کارگزار باشگاه قرار دهند تا به نوعی رابطه آنها را خراب کنند.

رسول‌پناه اخیراً در جلسه‌ای که با بازیکنان بزرگ تیمش داشته است به آنها قول پرداخت پاداش‌ها تا تاریخ 15 تیر را داده بود، اما با گذشت سه روز از این تاریخ او هنوز به وعده‌اش عمل نکرده است. با این حال رسول‌پناه در مصاحبه دیروزش با خبرنگاران از پرداخت پاداش‌ها خبر داد که در نوع خودش خیلی عجیب بود.

گفتنی است؛ کارگزار باشگاه پرسپولیس چکی به مبلغ حدود دو و نیم میلیارد تومان در اختیار سرپرست باشگاه گذاشت تا این پول به‌عنوان پاداش سرخپوشان در ازای بردهای متوالی‌شان به آنها پرداخت شود.

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 10
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری