پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
۱۴
۰
نسخه چاپی

ورود شوک به پرسپولیس/ابتلای آریا بزرگر به کرونا

ورود شوک به پرسپولیس/ابتلای آریا بزرگر به کرونا
با اعلام باشگاه پرسپولیس تست کرونای آریا برزگر بازیکن جوان این تیم مثبت اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ قبل از بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز اتفاقی در اردوی پرسپولیس رخ داد که باعث شده همه اعضای این تیم نگران شوند.

ماجرا از این قرار است که آریا برزگر بازیکن جوان پرسپولیس  به خاطر سرفه‌های خشک و مداومش از سوی کادر پزشکی پزشکی این تیم مشکوک به کرونا تشخیص داده می‌شود و خیلی سریع از جمع سرخپوشان جدا شد و به قرنطینه می‌رود.

کادر پزشکی سرخپوشان از بازیکن جوان تیم‌شان می‌خواهند خیلی سریع برای دادن تست کرونا اقدام کند و به هیچ وجه در تمرینات نیز شرکت نکند.

برزگر در تمرین روز گذشته پرسپولیس غایب بود و برای اینکه خیال بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم راحت شود قرار شده همه اعضای این تیم فردا تست کرونا بدهند.

واکنش باشگاه پرسپولیس

واکنش باشگاه پرسپولیس
واکنش باشگاه پرسپولیس

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تست تشخیص کرونا برای یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس مثبت بود. در جریان سفر به تبریز، یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس پس از مواجهه با علائم اولیه شبیه سرماخوردگی به کادر پزشکی مراجعه کرد، که برای احتیاط، وی سریعا به تهران منتقل و هماهنگی‌ها برای انجام آزمایش‌های تشخیصی روی او در بیمارستان انجام شد. پاسخ آزمایش که امروز به دست کادر پزشکی رسید، مثبت بود. این بازیکن خوشبختانه عوارض حادی ندارد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

تیم فوتبال پرسپولیس با مدیریت مدیر تیم و کادر پزشکی، اقدام‌های سختگیرانه‌ای را حتی فراتر از پروتکل‌های ابلاغی در دستور کار تیم قرار داده‌اند تا سطح برخورد و تماس بازیکنان با ویروس و افراد مبتلا را در زمان‌هایی که در اختیار تیم هستند تا حد امکان به حداقل برسانند.

در همین ارتباط برای بازی با ماشین سازی، بازیکنان در تهران و تبریز با دو دستگاه اتوبوس جابجا می‌شدند تا بازیکنان از یکدیگر فاصله داشته باشند. همچنین با توجه به در اختیار بودن پرواز چارتر، این مساله در هواپیما هم رعایت شد و بازیکنان نیز از ماسک و شیلد محافظ استفاده می‌کردند.

ضمن اینکه انجام تست کرونا برای بازیکنان و اعضای تیم در روز دوشنبه از هفته پیش هماهنگ شده بود و ارتباطی به مثبت شدن تست این بازیکن نداشته است.

پس از علائم مشکوک یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس به کرونا، اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن و هم اتاق‌های او انجام شد.

در همین خصوص 2 بازیکن جوانی که با این بازیکن هم اتاق بودند بلافاصله تست کرونا دادند که خوشبختانه نتیجه تست آنها منفی اعلام شد.

آخرین وضعیت آریا برزگر بعد از ابتلا به کرونا

آخرین وضعیت آریا برزگر بعد از ابتلا به کرونا
آخرین وضعیت آریا برزگر بعد از ابتلا به کرونا

آریا برزگر، مهاجم تیم جوانان ایران که در نیم فصل اول و در دوره گابریل کالدرون به این تیم پیوست، در شرایطی که سرخ‌ها را در اردوی تبریز برای جدال با ماشین سازی همراهی می‌کرد با وخامت اوضاع جسمی مواجه شد که در ادامه با اطلاع هم اتاقی‌اش مورد بررسی کادرپزشکی قرار گرفت.

بلافاصله دستور خروج این بازیکن از اردوی پرسپولیس صادر شد و او به تهران بازگشت. آریا برزگر با انجام تست متوجه مثبت شدن کرونای خود شد و اکنون به قرنطینه منتقل شده است.

آریا برزگر در پرسپولیس

آریا برزگر در پرسپولیس
آریا برزگر در پرسپولیس

آریا برزگر مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان و باشگاه پرسپولیس پدیده جدید این روز‌های فوتبال ایران است. وی مهاجم 18 ساله قرارداد سه ساله با پرسپولیس به امضا رسانده است.

این مهاجم تازه وارد پرسپولیس تاکنون 25 گل در تیم جوانان به ثمر رسانده و در آخرین تورنمنت با این تیم نیز موفق به آقای گلی شده بود. حالا نیز در لیگ خلیج فارس تیم پرسپولیس را همراهی می کند.

وی در تیم‌ های ملی فوتبال نوجوانان ایران و جوانان ایران بازی کرده‌است و به همراه تیم ملی فوتبال جوانان ایران، قهرمان فوتبال آسیای مرکزی زیر ۱۹ سال، در سال ۲۰۱۹ شد

بازیکن جوان و تازه وارد پرسپولیس در شرایطی با این تیم قراردادش را به امضا رساند که به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت.

در نهایت اما باشگاه پرسپولیس موفق شد با جلب رضایت باشگاه خلیج فارس شیراز، رضایت او را برای حضور در پرسپولیس دریافت کند.

حواشی آریا برزگر برای انتقال به پرسپولیس

حواشی آریا برزگر
حواشی آریا برزگر برای انتقال به پرسپولیس

او که بعد از درخشش در ترکیب جوانان ایران و تیم باشگاهی‌اش مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته بود، در ابتدا مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرد اما ایرج عرب، مدیرعامل وقت این باشگاه در خصوص مساله مربوط به اسکان و تهیه منزل وی به توافق دست نیافت تا مذاکرات نیمه کاره بماند.

در شرایطی که با حضور محمدحسن انصاریفرد بار دیگر موضوع مذاکره پرسپولیس با این بازیکن داغ شده بود، باشگاه استقلال با انتشار توافقنامه‌ای مدعی شد که این بازیکن را از باشگاهش (خلیج فارس شیراز) در اختیار گرفته است. مساله‌ای که اینبار نارضایتی هواداران پرسپولیس را در پی داشت و آنها نگران از دست دادن استعداد جدید فوتبال ایران بودند.

طبق توافقنامه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرده بود، آنها باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را طی دو قسط که اولی در آبان و دیگری در اسفند بود به باشگاه خلیج فارس شیراز پرداخت می‌کردند و موفق به جذب سید آریا برزگر می‌شدند.

اما ناگهان این توافقنامه که با مهر و امضا دو باشگاه استقلال و خلیج فارس شیراز منعقد شده بود از درجه اعتبار ساقط شد و پرسپولیس موفق شد این بازیکن را به چنگ بیاورد؛ موضوع از این قرار بود که این دو باشگاه بدون توجه به شرایطی سنی برزگر، اقدام به عقد قرارداد حرفه‌ای کرده بودند.

باشگاه خلیج فارس به عنوان یک باشگاه آماتور نمی‌توانسته قرارداد حرفه‌ای با بازیکنانش منعقد کند و این مساله باعث می‌شود تا توافق صورت گرفته از درجه اعتبار خارج شود. در ضمن این قرارداد مابین دو باشگاه بسته شده بود و طرف سوم (آریا برزگر) توافقی در این زمینه صورت نداده بود و در نهایت نیز با توجه به شرایط سنی این بازیکن، امضای ولی او باید زیر این توافق لحاظ می‌شد که هر دو باشگاه نسبت به آن بی تفاوت بودند تا ماجرای انتقال او به استقلال منتفی شود و پرسپولیس موفق شود از این فرصت برای جذب وی سود ببرد.

گرداورنده: الهام خلیلی خو



+ 14
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری