پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۰
۱۷
۰
نسخه چاپی

ماجرای حضور لیلا حاتمی در بین زنان زیبای خاورمیانه؟!

ماجرای حضور لیلا حاتمی در بین زنان زیبای خاورمیانه؟!
فهرستی از زیباترین زنان خاورمیانه منتشر شد که نام لیلا حاتمی در آن به چشم می خورد.

تیتربرتر؛لیلا حاتمی از جمله بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون است که همه ما با بازی های درخشان او خاطره داریم.

ماجرای حضور لیلا حاتمی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه

حضور لیلا حاتمی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه
حضور لیلا حاتمی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه

 

انتخاب زیباترین زن سال همه ساله و در همه ی کشورها صورت می گیرد. در خاورمیانه نیز این اتفاق صورت می گیرد.در لیستی که به این منظور منتشر شده است نام  "لیلا حاتمی" یکی از بازیگران ایرانی که به تازگی جایزه نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کرده بود نیز در میان زیباترین زنان خاورمیانه وجود داشت.

با توجه به اینکه برخی از زیباترین زنان جهان در خاورمیانه زندگی می کنند، وجود چنین لیستی یکی از ملزومات مجله ها و رسانه های مد بنظر می رسد.

واکنش لیلا حاتمی در باره قرارگرفتنش در بین زیباترین زنان خاورمیانه

واکنش لیلا حاتمی
واکنش لیلا حاتمی

 

لیلا حاتمی که دو سال قبل از طرف سایت wonderlist به عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه انتخاب شده بود در گفت و گو با عباس یاری در مجله فیلم درباره حضورش در این نوع فهرست‌ها گفت: «من را جزو زیبا ترین انسان ها می گذارند! ولی خودم همچین حسی را ندارم. گاهی بله گاهی خیر .

اما همین دیروز که «حکایت دریا» آقای فرمان‌آرا را می دیدم می‌گفتم وای خدا چرا این نما را عوض نکردید و به قیافه خودم ایراد می گرفتم. هرچند از نظر آقای فرمان‌آرا خوب بوده قطعا ولی حسم به خودم اینه. یا یک بار که «سالاد فصل» را می‌دیدم گفتم چرا من را انتخاب کردند؟! ولی مجله ها که می نویسند خوشحال می شوم.»

بیوگرافی لیلا حاتمی و همسرش

بیوگرافی لیلا حاتمی و همسرش
بیوگرافی لیلا حاتمی و همسرش

 

لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل نصف و نیمه رشته ادبیات فرانسه از دانشگاه لوزان سوئیس و دانشجوی انصرافی رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. لیلا حاتمی 166 سانتی متر قد دارد. لیلا حاتمی تنها فرزند مرحوم علی حاتمی کارگردانی شناخته شده و زری خوشکام از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که به لطفا پدر و مادرش وارد عرصه هنری شد.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش نگین در سریال هم گناه کیست؟

شروع فعالیت لیلا حاتمی

شروع فعالیت لیلا حاتمی
شروع فعالیت لیلا حاتمی

 

لیلا حاتمی اولین بار در سال 1363 وقتی 12 سال داشت در فیلم کمال الملک به کارگردانی پدرش بازی کرد سپس برای بار دوم در سال 1370 با فیلم دلشدگان جلوی دوربین رفت.

ماجرای تحصیلات نیمه تمام لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در رشته ریاضی فیزیک دیپلم گرفت تا اینکه وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما 2/5 سال بعد از رشته برق انصراف داد و برای زندگی و تحصیل راهی سوئیس شد. در سوئیس ادبیات فرانسه می خواند تا اینکه بخاطر سرطان پانکراس پدرش سال 1375 در 24 سالگی درس را نیمه کار گذاشت و به ایران بازگشت. در نهایت پدرش 14 آذر 1375 فوت کرد.

لیلا حاتمی در سال 1376 با فیلم سینمایی لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی توانست در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار بگیرید که موج اول شهرت اش آن زمان شروع شد.

لیلا حاتمی در سال 1377 وقتی 26 با علی مصفا 32 ساله رسما ازدواج کرد که حاصل این زندگی تولد یک دختر بنام عسل و یک پسر بنام مانی می باشد.

ماجرای آشنایی لیلا با همسرش از فیلم لیلا

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی

 

این زن و شوهر در فیلم لیلا سال 76 در نقش دو عاشق بازی کردند. خیلی ها معتقدند روابط عاشقانه شخصیت فیلم لیلا با توجه به واقعی بودن آن برای تماشاگران عام و خاص بسیار باور پذیر درآمد.

علاقه من و علی درست قبل از شروع فیلمبرداری لیلا در سال 75 شروع شد، اصلا آقای مهرجویی اول ما را به هم علاقمند کرد و بعد فیلمش را ساخت.

تسلط به 5 زبان

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی

 

لیلا حاتمی به واسطه حضور چند ساله در خارج از کشور و علاقه اش به 5 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و فارسی تسلط دارد.

لیلا حاتمی که جزء هیئت داوران این جشنوراه کن 2014 بود در مراسم افتتاحیه زمانی که با ژیل ژاکوب دبیر و رئیس 84 ساله جشنواره روبرو شد در یک عمل انجام شده با وی دست داد و روبوسی کرد.

بعد از حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین سال 89 به کارگردانی اصغر فرهادی ،توانست در لیست زیباترین زنان خاورمیانه رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

دریافت نشان شوالیه فرانسه

لیلا حاتمی در سال 1391 درجه شوالیه، نشان ادبی و هنری فرانسه توسط وزیر فرهنگ و ارتباطان این کشور به جهت خلاقیت هنری خانم حاتمی به وی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: بازی پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک+عکس

خوشم می آید الگو باشم

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی

 

لیلا حاتمی، من خوشم می آید که عمرم به یک دردی بخورد و یک نفر از چند سال زندگی آدم یک استفاده ای بکند، همانطور مه من از تجربه زندگی خیلی ها استفاده کردم، لیلا حاتمی در بیشتر فیلم هایش نقش زنی از طبقات بالای اقتصادی یا فرهنگی جامعه را با روحیه خونسرد و شخصیت مستقل و محکم بازی کرده است.

علی مصفا متولد 11 آذر 1345 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه فنی تهران در سال 74 می باشد.

او فرزند مظاهر مصفا شاعر برجسته معاصر و استاد دانشگاه و مادرش امیربانو کریمی ستاد صاحب نام ادبیان فارسی و متخصص سبک هندی و صائب شنای می باشد.

ایشان بازیگری را از سال 1371 در جلوی دوربین آغاز کرد.

گردآورنده : علی اکبر رضایی



+ 17
مخالفم - 18
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری