پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۰
۸
۰
نسخه چاپی

ارتقای جایگاه بانوان در نظام مهندسی ساختمان یزد در دستور اقدام است

ارتقای جایگاه بانوان در نظام مهندسی ساختمان یزد در دستور اقدام است
رییس نظلم مهندسی ساختمان یزد گفت: بانوان را دارای شاخص بالاتری از عملکرد دانست و گفت: در راستای ارتقای جایگاه بانوان در نظام مهندسی ساختمان برنامه هایی در دست اقدام داریم.

به گزارش تیتربرتر؛ مهدی سالاری در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد افزود: از آنجا که قانون برای همه است و این جزو مطالبات مردم هم مطرح شده بنابراین واحد پرونده های خاص را ایجاد کردیم و از این پس تمام ساختمان های خاص و عادی که خارج از گردش کاری شهرداری و نظام مهندسی ساختمان اقدامی انجام دهند ملزم به تمکین قانون خواهند شد.

سالاری با بیان اینکه شاخص های ما در نظام مهندسی ساختمان یزد رو به بهبود است، گفت: به نظر میرسد مجموعه اقدامات سال گذشته به تدریج شاخص های ساخت و ساز را رو به بهبودی برده است به این ترتیب که آمار تخلفات ناظران و کم کاری آنها نسبت به سال های گذشته کمتر شده است.

مهدی سالاری گفت: در خصوص هزینه پروانه ساخت و ساز در یزد گفت: در کل دنیا 9 درصد از هزینه ساخت و ساز باید برای امورات مهندسی ساختمان اعم از تهیه و نظارت بر کار ساختمان هزینه شود که این مقدار در کشور 3 تا 5 درصد هزینه ساخت است.

وی افزود: بیشترین علت سوق یافتن افراد به سمت ساخت و ساز بدون پروانه این است که در مواردی هزینه صدور پروانه به مراتب گرانتر از جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری است.



+ 8
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری