پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۱۶
۷
۰
نسخه چاپی
خرید عرضه اولیه ثبهساز چقدر پول می خواهد؟

عرضه اولیه ثبهساز بخریم یا نه؟

خرید عرضه اولیه ثبهساز چقدر پول می خواهد؟
بر اساس اطلاعیه سازمان بورس شرکت بهساز کاشانه تهران، 20درصد از سهام خود را با نماد «ثبهساز» را روز چهارشنبه 22 مردادماه به روش عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.

به گزارش تیتربرتر؛ سهامداران این هفته خود را برای عرضه اولیه ثبهساز در روز چهارشنبه 22 مرداد ماه آماده می‌کنند. آنطور که شرکت بورس در اطلاعیه‌ اش اعلام کرده‌ است، قرار است 20 درصد سهام شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در بورس به روش عرضه اولیه به فروش برسد. در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا نماد ثبهساز در عرضه اولیه بخریم یا خیر؟

پیش از این در سال جاری سهام سرمایه گذاری صبا تامین، شستا ، پگاه گیلان، لاستیک یزد، آریا سوسول، وپویا، سیتا، ولپارس، رافزا، غزر، آبادا، بگیلان، امین، شاروم و زملارد در عرضه اولیه ارائه شده است.

شرکت بهساز کاشانه تهران پانصد و چهل چهارمین شرکتی است که در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

جزییات عرضه اولیه ثبهساز

جزییات عرضه اولیه ثبهساز
جزییات عرضه اولیه ثبهساز

سازمان بورس طی اطلاعیه جزئیات عرضه اولیه  ثبهساز را اعلام کرد.

با موافقت هیات‌پذیرش، شرکت بهساز کاشانه تهران در پلاک 544 با نماد "ثبهساز" و در بخش فعالیت ­های مربوط به املاک و مستغلات در بازار دوم بورس تهران درج شد تا آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام (17 درصد به عموم و 3 درصد سهمیه صندوق های سرمایه گذاری) باشد. همچنین سهامدار عمده متعهد شده 10 درصد دیگر ظرف مدت حداکثر سه ماه پس از تاریخ اولیه با هماهنگی بورس عرضه کند.

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت «بهساز کاشانه تهران» روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سهم (معادل ۲۰ درصد) از سهام خود را به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در گروه فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات را از طریق عرضه اولیه و به روش ثبت سفارش در نماد «ثبهساز» وارد بورس می‌کند.

از این میزان ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۹۰ سهم به عموم و مابقی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا و متعهدین عرضه؛ شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر و شرکت تامین سرمایه نوین متعد به خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

عرضه اولیه ثبهساز بخریم یا نه؟

عرضه اولیه ثبهساز بخریم یا نه؟
عرضه اولیه ثبهساز بخریم یا نه؟

شرکت بهساز کاشانه تهران در سال ۱۳۸۱ زیر مجموعه گروه توسعه ساختمانی تدبیر ثبت شد. مالکیت ۱۱۰ قطعه زمین در مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرستان های بابلسر، سنندج، صومعه سرا و رشت را بر عهده دارد. پروژه پیوند خیابان سبحانی، پروژه تجاری گلسار رشت، پروژه درخشان خیابان سمیه، پروژه شاهین شمالی تهران، پروژه گلچین ازگل تهران، پروژه اسلامشهر و پروژه شهریار و پروژه قزاقی اتوبان شهید باقری از پروژه های در حال اجرای ثبهساز است.

این شرکت سال 82 بصورت سهامی خاص تأسیس شده و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. موضوع اصلی فعالیت در زمینه پروژه‌های عمرانی به خصوص تولید انبوه مسکن است.

99.9 درصد سهام شرکت دارای سال مالی منتهی به آذر، متعلق به گروه توسعه ساختمان تدبیر است لذا کنترل کننده نهایی گروه توسعه ساختمان تدبیر(زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام) است. سرمایه اولیه شرکت با 49 نیروی انسانی در بدو تاسیس 20 میلیون تومان بوده که طی 6 مرحله افزایش سرمایه به 2.01 هزار میلیارد تومان رسیده است.

شرکت بهساز کاشانه تهران برای سال مالی 99 و سه سال مالی آتی هیچ گونه افزایش سرمایه ای در نظر نگرفته است. شرکت دارای طرح توسعه نبوده و از زمین های متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام جهت اجرای پروژه ها استفاده می کند در سیاست های جدید علاوه بر خرید زمین های وابسته به ستاد، اقدام به خرید و اجرای پروژه در زمین های خارج از ستاد کرده است.

این شرکت با سرمایه 20,130,787 میلیون ریالی در زمینه انجام پروژه های عمرانی به خصوص تولید انبوه مسکن فعالیت دارد. سهامدار عمده این شرکت، گروه توسعه ساختمان تدبیر با مالکیت 93.5 درصدی سهام است.

مبلغ مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه ثبهساز

مبلغ مورد نیاز خرید عرضه اولیه سهم ثبهساز در روز چهارشنبه 99/05/22در صورت استقبال، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر 1000 سهم در بازه قیمتی 209 تا 220 تومان ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن  209 هزار تا  220 هزار تومان خواهد بود.

با فرض مشارکت 4 تا 5.5 میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد 622 تا 855 سهم به هر کد خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغی حدود 137 تا 188 هزار تومان نیاز خواهد بود.

علت در نظر گرفتن 4 تا 5.5 میلیون نفر؛ در نظر گرفتن اختلالات سامانه های معاملاتی، احتمال کاهش مشارکت بدلیل کوچکی سهم و پر نکردن حجم مبنا، یا بالعکس، حضور بیشتر سهامدارا جدید در این مدت باشد.

که البته با توجه به مشارکت بالای ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری در آخرین عرضه اولیه احتمالا به هر نفر حداکثر ۶۴۵ سهم تخصیص داده خواهد شد که به ۱۴۲ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد بود.

سعی کنید در صورت تمایل به خرید از امروز حسابتان شارژ باشد زیرا ممکن است بخاطر ترافیک بالا با شمکل مواجه شوید.

با توجه به افزایش متقاضیان خرید نیاز به نقدینگی زیادی ندارد و تاثیری بر بازار نخواهد گذذاشت.

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه ثبهساز

خرید عرضه اولیه سهام ثبهساز روز چهارشنبه 22 مرداد ۹۹ انجام می شود و زمان سفارش گیری سهام "ثبهساز" تاکنون اعلام نشده است اما گویا طبق روال از ساعت 7:30 تا 12 ثبت سفارش انجام خواهد شد.

آشنایی با شرکت بهساز کاشانه تهران (ثبهساز)

آشنایی با شرکت بهساز کاشانه تهران (ثبهساز)
آشنایی با شرکت بهساز کاشانه تهران (ثبهساز)

شرکت بهساز کاشانه تهران فعالیت خود را از سال 1381به عنوان شرکت سرمایه گذار و مشارکت‌کننده در کلیه فعالیت‌های عمرانی زیر مجموعه گروه توسعه ساختمان تدبیرآغاز نمود. 

عمده فعالیت‌های اجرایی شرکت با توجه به مالکیت حدود 110 قطعه زمین در مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرستان‌هایی مانند بابلسر، محمودآباد، سنندج، صومعه‌سرا، رشت و ... که به منظور ایجاد ظرفیت ساخت بیش از 1 میلیون متر مربع فضاهای مسکونی و اداری و تجاری و خدماتی همراه با فضاهای سبز و کاربری‌های فرهنگی و ورزشی و ... طراحی و پیش‌بینی شده است. علاوه بر این مشارکت در پروژه‌های عام‌المنفعه نظیر تعریف، طراحی و ساخت پروژه مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه در شهرستان‌های توابع تهران (شهریار و اسلامشهر) و اردبیل، برنامه‌ریزی و پیگیری جهت احداث و راه‌اندازی پروژه شهرک صنفی کارگاهی چیچکلو در اسلامشهر با ظرفیت اشتغال حداقل 15هزار نفر را می‌توان بعنوان دستاورد‌های این شرکت در تحقق اهداف والای اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات والای مقام معظم رهبری(مدظله ‎العالی)  قلمداد نمود.

کسب رضایت مشتریان همواره دغدغه و سرلوحه اهداف شرکت بوده است؛ در همین راستا با جذب شرکای صاحب برند در ساخت پروژه‌های مشارکتی، خواست وسلیقه خریداران آینده را بعنوان ذینفعان اصلی شرکت تضمین می نماید. علاوه بر این، تحویل پروژه‌های مسکونی به همراه کلیه فضاها ومشاعات مربوطه از قبیل محوطه‌سازی و فضای سبز دلنشین، فضاهای ورزشی و فضای مخصوص هیات مدیره و نگهبانی از جمله تلاشهای دیگر این شرکت جهت ارائه خدمات مطلوب و حصول رضایت مشتریان است.

الزام به رعایت کیفیت به عنوان هدف نخست و غایی شرکت در تمامی زنجیره تولید، مستلزم وجود سیستم‌های نوین مدیریت اجرائی پروژه‌ها است. در این راستا سیستم‌های مدیریت برنامه‌ریزی و مدیریت کیفیت به کار گرفته شده است. اخذ استانداردهای ISO9001:2015 و تقدیرنامه تعالی سازمانی با مدل EFQM و همچنین قرار گرفتن در بین 200 شرکت برتر کشور طبق شاخص  IMI در سال‌های اخیر همگی بیانگر تلاش و مسئولیت شرکت به منظور حفظ کیفیت و رضایت بیشتر مشتریان است.

امید است با تکیه بر پتانسیل پرسنل و کادر مجرب فنی و اجرایی خود و همچنین توانمندی‌های مورد اشاره، گام‌های استوارتری در جهت ساخت وآبادانی میهن اسلامی وسربلندی ملت شریف ایران برداریم.

شرکت بهساز متشکل از 53 نفر نیروی متخصص و نیمه متخصص در زمینه های عمرانی، اقتصادی، فنی و سایر رشته های مرتبط در صنعت ساختمان با سطح دانش و مهارت مطلوب می باشد. 

آخرین وضعیت مالی شرکت بهساز کاشانه تهران

در ادامه خلاصه اطلاعات مالی چهار سال اخیر شرکت بهساز کاشانه تهران را خواهید دید.

آخرین وضعیت مالی شرکت بهساز کاشانه تهران
آخرین وضعیت مالی شرکت بهساز کاشانه تهران

 

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری