پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۵
۱۱
۰
نسخه چاپی

فیلم| مشخصات فنی فورد ترانزیت 2022+ عکس

فیلم| مشخصات فنی فورد ترانزیت 2022+ عکس
شرکت خودروسازی فورد از نخستین ون باری تمام الکتریکی خود در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ شرکت فورد موتور،  شرکت خودروسازی آمریکایی و چندملیتی مستقر در دیربورن، میشیگان از حومه شهر دیترویت است.

طبق گزارش مرکز پژوهش Navigant در اوایل سال ۲۰۱۷ شرکت خودروسازی فورد در صدر فهرست سازندگان خودروهای خودگردان قرار دارد؛ این شرکت هم‌اکنون دومین تولیدکننده خودرو در ایالات متحده آمریکاست و از پایان سال مالی ۲۰۱۱ به‌عنوان پنجمین خودروساز بزرگ جهان محسوب می‌شود.

فیلم معرفی فورد ترانزیت 2022

 

مشخصات فنی فورد ترانزیت 2022

مشخصات فنی فورد ترانزیت 2022
مشخصات فنی فورد ترانزیت 2022

 

نخستین خودروی تمام‌الکتریکی کی فورد به تازگی تولید شده، این محصول، موستانگ مک‌ای ( Mach-E) نام‌گذاری شده و قرار است در سال جاری عرضه شود.

پس از F-۱۵۰ و موستانگ مک‌ای، فورد یکی دیگر از مدل‌های خود را به وسیله نقلیه الکتریکی تبدیل می‌کند؛ این سازنده خودرو اعلام کرده است که یک ون باری تمام الکتریکی Ford Transit را در سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده و کانادا به فروش خواهد گذاشت.

وانت بخش بزرگی از تجارت خودروسازان را تشکیل می‌دهد؛ فروش کامیون فورد و ناوگان وانت از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۳۳ درصد رشد داشته است.

امکانات فورد ترانزیت 2022

امکانات فورد ترانزیت 2022
امکانات فورد ترانزیت 2022

 

ون باری تمام الکتریکی فورد با استفاده از قطعات داخلی و خارجی در ایالات متحده ساخته خواهد شد؛ فورد این وانت را «هوشمند و متصل» توصیف می‌کند و امکان ارائه خدمات ناوبری به اپراتورهای ناوگان را دارد.

همچنین در آن از مودم FordPass Connect و کانون LF WiFi استفاده می‌شود که می‌تواند تا ۱۰ دستگاه تلفن همراه را پشتیبانی کند.

بیشتربخوانید: فیلم| مشخصات فنی تویوتا هایلندر XSE

علاوه بر این، این فناوری با کمک فناوری‌های راننده فورد مانند پیشگیری از برخورد با ترمز اضطراری اتوماتیک، تشخیص عابر پیاده و سیستم نگه داری همراه خواهد بود.

این خودروساز هنوز قیمت گذاری و در دسترس بودن آن را اعلام نکرده است، اما قول داده جزئیات بیشتری را در مورد این خودروی جدید در آینده منتشر کند.

قیمت فورد ترانزیت 2022

قیمت فورد ترانزیت 2022
قیمت فورد ترانزیت 2022

 

 فورد موستانگ و فورد ترانزیت هم‌اکنون علاوه بر لوگوی بیضی آبی یک اشتراک دیگر هم باهم پیدا کرده‌اند، زیرا فورد اروپا اعلام کرده است که ازاین‌پس برای ون ترانزیت گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک هم قابل انتخاب خواهد بود یعنی همان گیربکسی که برای موستانگ و پیکاپ‌های F۱۵۰ و رنجر ارائه می‌شود. این گیربکس ۱۰ سرعته به‌عنوان یک آپشن برای ترانزیت‌های دیفرانسیل عقب مجهز به پیشرانهٔ جدید ۲ لیتری توربودیزل ۱۷۰ اسب بخاری ارائه می‌شود.

بیشتربخوانید: فیلم| مشخصات فنی رنو کپچر پلاگین هیبریدی+عکس

به گفتهٔ فورد ، این گیربکس اتوماتیک تحت آزمایش‌های عملکردی شدید و دوام قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که برای استفاده‌های سنگین در خودرو‌های تجاری که با وزن بالا کار می‌کنند، به‌طور مداوم در حال یدک کشی هستند و برنامهٔ کاری شدیدی دارند مناسب خواهد بود. این شرکت ادعا می‌کند که گیربکس ۱۰ سرعته گزینهٔ ایده‌آلی برای کاربری‌های ترانزیت دیفرانسیل عقب است و به خاطر سهولت استفاده و راحتی به دیگر گیربکس‌ها ترجیح داده می‌شود. این کاربری‌ها شامل تحویل مواد غذایی، واکنش‌های اضطراری، موتورهوم و مینی‌بوس‌های پانزده و هجده‌نفره می‌شود.

معرفی فورد ترانزیت 2022
معرفی فورد ترانزیت 2022

 

وزن ناخالص ترانزیت با گیربکس ۱۰ سرعته بین ۳.۵ تا ۴.۶ تن بوده و با چرخ‌های عقب تکی یا دوبل ارائه می‌شود. این خودرو همچنین در نسخه‌های شاسی کابین، مینی‌بوس و ون باری قابل خریداری خواهد بود. گیربکس ۱۰ سرعته امکان بکسل حداکثر ۲.۸ تن بار را هم برای ترانزیت فراهم می‌کند. علاوه بر این، حداکثر وزن ناخالص بکسل ۶.۱ تنی ترانزیت هم آن‌را به ونی مناسب برای استفاده در صنایع ساختمانی یا شغل‌هایی که به‌طور مکرر اقدام به بکسل تجهیزات می‌کنند تبدیل خواهد کرد.

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 11
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری