پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷
۱۲
۱
نسخه چاپی
گلمحمدی کدام بازیکنان را حفظ می کند؟

لیست ورودی و خروجی پرسپولیس در لیگ بیستم+اسامی

گلمحمدی کدام بازیکنان را حفظ می کند؟
لیست بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ پرسپولیس در لیگ نوزدهم توانست برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند و پوکر قهرمانی دست یابد.

حالا در روزهای که این تیم خود را برای رقابت دربی جام حذفی آماده می کند و حواشی دربی آغاز شده و استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه - 5 شهریور ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به سر می برد. یحی گلمحمدی فارغ از حواشی در حال تکمیل لیست بازیکنان تیمش در فصل آینده است.

گلمحمدی کدام بازیکنان را حفظ می کند؟

گلمحمدی کدام بازیکنان را حفظ می کند؟
گلمحمدی کدام بازیکنان را حفظ می کند؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مد نظرش را برای فصل آینده در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا زمینه برای تمدید قرارداد آن‌ها فراهم شود. این در حالی است که مربیان و مدیران باشگاه با توجه به بازی‌های باقی مانده همواره هرگونه لیستی را تکذیب کرده و می‌کنند. باید به مسئولان پرسپولیس حق داد که برای حفظ انگیزه بازیکنان تا پایان فصل و رقابت‌های جام حذفی هرگونه لیست جدیدی را تکذیب کنند، اما گل‌محمدی نمی‌خواهد از قافله نقل و انتقالات عقب بیفتد.

مطالب مرتبط: فرار رو به جلو پرسپولیس از ترس باخت در دربی جام حذفی

مسئولان پرسپولیس در نظر دارند برای فصل آینده بازیکنان مد نظر کادر فنی این تیم را در تیم نگه دارند. بر همین اساس گل‌محمدی لیست بازیکنان مد نظرش را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا زمینه تمدید قرارداد آن‌ها فراهم شود. شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود بیاید که چه نفراتی در سبد خرید یحیی گل‌محمدی قرار گرفته‌اند؟

لیست بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم

لیست بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم
لیست بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم

اگر شما هم کنجکاوید گزارش زیر را با این توضیح بخوانید که سرمربی پرسپولیس در پُست‌های دروازه‌بانی، دفاع میانی، دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی و فوروارد دنبال جذب بازیکن است. البته به شرط آنکه بازیکنان مد نظر فعلی خودش در پرسپولیس را حفظ کند.

حامد لک

حامد لک
حامد در آستانه پیوستن به پرسپولیس

گر چه نفراتی همچون امیر عابدزاده، علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری به پرسپولیس پیشنهاد شده‌اند، اما به نظر می‌رسد شانس حامد لک برای پیوستن به این تیم بیشتر از بقیه باشد. دروازه‌بان پرسر و صدای کنونی ماشین‌سازی تبریز قول داده نیمکت‌نشین رادو باشد و از حاشیه هم پرهیز کند.

دانیال اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر
دانیال اسماعیلی‌فر در لیست خرید پرسپولیس

سرلیست خرید‌های فصل آینده پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر است. شاگرد سابق یحیی گل‌محمدی که قادر است به عنوان دفاع، هافبک و حتی وینگر راست بازی کند. او نیم‌فصل دیگر با ذوبی‌ها قرارداد دارد، اما می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود.

سعید آقایی

سعید آقایی
سعید آقایی در لیست خرید پرسپولیس

 سعید آقایی مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است. آقایی چپ‌پا می‌خواهد دوباره به پیراهن تیم ملی برسد و تصور می‌کند راه میانبر همین تیم پرسپولیس باشد؛ معامله‌ای برد- برد!

محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند جانشین شجاع خلیل زاده
محمدحسین مرادمند جانشین شجاع خلیل زاده

لطفاً تعجب نکنید! پرسپولیس ۳ دفاع وسط با تجربه به اسامی سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد، اما اخباری به گوش می‌رسد که ممکن است نفر سوم به لیگ ستارگان قطر کوچ کند.

در این صورت محمدحسین مرادمند بهترین جانشین برای شجاع خلیل زاده در پرسپولیس خواهد بود. چرا؟ باید از خود یحیی گل‌محمدی پرسید که اعتقاد زیادی به شاگرد سابق خودش دارد.

مهدی مهدی‌پور

مهدی مهدی‌پور
مهدی مهدی‌پور در آستانه پیوستن به پرسپولیس

شاید باور نکنید، اما شاگردان قدیمی سرمربی پرسپولیس به شوخی از مهدی مهدی‌پور به عنوان پسر یحیی یاد می‌کنند! گل‌محمدی اعتقاد فراوانی به سبک بازی هافبک دفاعی فعلی ذوب‌آهن اصفهان دارد.

مهدی مهدی‌پور توانسته به عنوان شاگرد یحیی گل‌محمدی ۲ مرتبه قهرمان جام حذفی و یک بار هم فاتح سوپرجام کشور شود. گفته می‌شود صحبت‌های مقدماتی در این رابطه انجام و توافقاتی نیز حاصل شده است.

پست خالی فوروارد

شاید مهم‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی در خط حمله باشد. قرارداد علی علیپور با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او هنوز آن را تمدید نکرده است.

کریستین اوساگونا و مهدی عبدی هم قادر نیستند نفر اول خط حمله تیم مدافع قهرمانی باشند. شهریار مغانلو گزینه مورد نظر یحیی گل‌محمدی نیز ظاهراً راهی لیگ پرتغال خواهد شد و عیسی آل‌کثیر هم از قرار معلوم در مدار سرمربی پرسپولیس نیست. پیدا کردن مهاجمی ششدانگ و گلزن واقعاً در فوتبال ایران سخت است و به همین خاطر هم یحیی گل‌محمدی هنوز نتوانسته گزینه‌ای در نظر بگیرد.

نکته؛ لازم به ذکر است هر تیمی می‌تواند ۶ بازیکن بزرگسال جذب کند و لیست مورد اشاره در صورت جدایی مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور یا احمد نوراللهی ممکن است دستخوش تغییرات جدیدی شود.

احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس

احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس
احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس

در هفته‌‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس مطرح شده است. این بازیکن با اینکه فصل آینده هم با سرخپوشان قرارداد دارد، ولی بندی در قراردادش گنجانده شده است که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغی به پرسپولیس از این تیم جدا شود.

در بین پیشنهادهای ترابی، پیشنهاد دو تیم قطری به این بازیکن قابل توجه است و ترابی در صورت حضور در لیگ ستارگان قطر، از لحاظ مالی سود چشمگیری خواهد کرد.

با این حال یحیی گل‌محمدی از مسئولان پرسپولیس خواسته است که شرایط لازم را برای ماندن ترابی در جمع سرخپوشان فراهم کنند. اگر مدیران پرسپولیس مبلغ قرارداد ترابی را بالاتر ببرند، این احتمال وجود دارد که ترابی از تصمیم خود برای ترک این تیم منصرف شود. گفته می‌شود ترابی هم به این موضوع راضی است که در صورت بالا رفتن دستمزدش در پرسپولیس بماند.

گردآورنده: الهام خلیلی خو



+ 12
مخالفم - 11
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
fr
+0
unlike
-0
امیرحسین بذلی ۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۴
پاسخ
comments به امید گالت
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری