پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰
۷
۰
نسخه چاپی

اهمیت حمایت از تیم های فوتبال استان

اهمیت حمایت از تیم های فوتبال استان
به مدت چند روز روی فوتبال استانمان خوزستان تمرکز نموده و از تیم های دارای شانس حمایت کنیم.

به گزارش تیتربرتر؛ حال که به لطف خدای بزرگ و در پی تلاش های شبانه روزی، تیم های فولاد نوین و استقلال ملاثانی شانس صعود به لیگ دسته 1 را دارا بوده و تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه خلق شگفتی در جام حذفی و فولاد نیز در یک قدمی کسب سهمیه آسیایی است.

از تمامی مسولین عالی رتبه سیاسی و علاقمندان فوتبال استان، رسانه ها، جامعه ورزشی خصوصا اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال خوزستان که همواره یار و یاور تیم های این دیار بوده اند، تقاضامندم تمامی تمرکز خود را روی تیم های یاد شده گزارده و هواداران فوتبال خوزستان از مباحث مربوط به سرخابی های پایتخت، کل کل ها، کری خوانی ها و سایر مسائل حاشیه ای به مدت یکی دو هفته فاصله گرفته و به هر شکل ممکن که می توانند، از طرق مادی، معنوی، حمایت رسانه ای، مشاوره فنی، روحیه دادن، تشویق و... بستری فراهم نمایند.

تا تیم های یاد شده به بهترین شکل ممکن مزد یک سال تلاش خود را گرفته و در شرایطی که خوزستان لحظات سختی را در زمینه مسائل اقتصادی، کرونا، سیلاب سال قبل، گرمای هوا، بیکاری، تورم و... گذرانده و می گذراند.حداقل با نتیجه گرفتن این تیم ها دل مردم اقصی نقاط استان شاد و از این پیروزی ها و موفقیت ها دلخوش شده تا به یاری خدا لحظات زیباتری را فارغ از تمامی فشار های روزمره پیش روی مردم عزیز استانمان داشته باشیم.

محسن بابادی



+ 7
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری