پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۴۶
۶
۰
نسخه چاپی
امام جمعه خرمشهر:

مشکلات فاضلاب شهر خرمشهر با لایروبی حل نمی شود

امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر گفت: مشکلات فاضلاب شهر خرمشهر با لایروبی حل نمی شود بلکه باید همه خطوط فاضلاب شهرستان لایروبی و بازسازی شوند‌.

به گزارش تیتربرتر، حجت الاسلام والمسلمین عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه نماز، ضمن تبریک روز مباهله، اظهار کرد: این روز، روز تبیین جایگاه امامت، پیروزی آشکار و بی‌نظیر امت اسلامی بر سایر ادیان است.

وی در ادامه خطبه همین چنین به فرا رسیدن ایام محرم و صفر اشاره کرد و افزود: امسال متفاوت‌ترین ماه محرم و صفر را در کل دوران خواهیم داشت.

امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه پرچم حسینی روی زمین نخواهم ماند، بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از عزای حسینی و یا کوچک‌ترین مسائل اختلافاتی را میان ما بیندازند و حرف آنها این است ک باید میان «سلامت یا عزاداری» یکی انتخاب شود.

عادل پور با اشاره به اینکه می توان میان عزاداری حسینی و سلامت جمع بست، عنوان کرد: میان این دو هیچ‌گونه منافاتی وجود ندارد و از همه مجالس داران حسینیه داران تکایا و... درخواست می شود با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد کرونا چراغ حسینی را روشن نگه دارند.

وی با بیان اینکه این کار سخت است، افزود: در وضعیت فعلی کرونا که همراه با سختی دشواری و چالش‌های بسیاری است، می توان با خود مراقبتی از این امتحان سربلند خارج شد چرا که عیار واقعی مؤمنان در شرایط سخت نمود پیدا می کند.

امام جمعه خرمشهر در ادامه تأکید و تصریح کرد: مجالس حسینی باید عقلیت دینی ، بصیرت انقلابی و پایبندی به قانون داشته باشند.
عادل پور در ادامه به راه‌اندازی پویش «توسل به زیارت عاشورا» در ماه محرم و صفر برای برطرف شدن کرونا اشاره کرد.

وی در فراز دیگر خطبه به بحث تکریم ارباب‌رجوع اشاره کرد و گفت: در این تکریم، همه مسئولان موظف هستند که امکانات عمومی را برای مردم فراهم و حقوق شهروندی آنها را رعایت کنند و از فرماندار و در این راستا از نماینده خرمشهر  خواهش می شود نظارت داشته باشند.

عادل پور در ادامه به بحث لایروبی خطوط فاضلاب شهرستان خرمشهر اشاره کرد و افزود: مشکلات فاضلاب شهر خرمشهر با لایروبی حل نمی شود بلکه باید همه خطوط فاضلاب شهرستان لایروبی و بازسازی شوند‌.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان، بیان کرد: روند اجرایی این پروژه‌ها لاکپشت گونه است و از نماینده ، فرماندار و سایر مسئولان ذی‌ربط درخواست می شود بر این امر نظارت و رسیدگی کنند.

امام جمعه خرمشهر در پایان با اشاره به آب شرب محور شلمچه، گفت: در این رابطه استاندار خوزستان و مدیرکل آبفای استان وعده و وعیدهایی دادند که تاکنون به سرانجام نرسیده است.



+ 6
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری