پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۵۱
۱۲
۰
نسخه چاپی

آشنایی با سریال نجلا+اسامی بازیگران

آشنایی با سریال نجلا+اسامی بازیگران
تصویربرداری سریال محرمی «نجلا» همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی متوقف شده و بعد از ایام سوگواری دوباره از سر گرفته می‌شود.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال نجلا از جمله سریال هایی است که قرار بود در ماه محرم امسال پخش شود اما به دلیل عدم اتمام فیلمبرداری به تعویق افتاد.

معرفی سریال نجلا

معرفی سریال نجلا
معرفی سریال نجلا

 

سعید سعدی تهیه کننده سریال «نجلا» که برای پخش در ایام اربعین از شبکه سه سیما آماده می‌شود درباره این سریال  بیان کرد: در حال حاضر برای ایام تاسوعا و عاشورا تصویربرداری سریال «نجلا» متوقف شده است و بعد از این ایام دوباره ضبط و تصویربرداری در شهرک دفاع مقدس از سر گرفته خواهد شد.

ریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام اربعین تولید شده است. قصه این سریال در سال ۵۸ می گذرد که دختری به به یک پسر عاشق در آن اوضاع ناامنی وعده هایی می دهد.داستان سریال ارتباط خاصی با انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد بلکه عاشقانه‌ای حول امام حسین (ع) است حسام منظور، آزیتا حاجیان و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند. به تازگی داستان سریال نجلا که در ایام اربعین پخش می شود از زبان کارگردان این سریال منتشر شده است. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در سایت پرشین وی همراه ما باشید.

خلاصه داستان سریال نجلا

خلاصه داستان سریال نجلا
خلاصه داستان سریال نجلا

 

کارگردان سریال «نجلا» گفت: قسمت های پایانی این سریال در کربلا رخ می دهد و تصویربرداری ما در عراق بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل بیماری کرونا دارد و اگر هم نتوانیم به عراق برویم بخش های مربوطه را در تهران دکورسازی می کنیم. خیرالله تقیانی پور کارگردان و نویسنده  با اشاره به ساخت سریال «نجلا» گفت: از زمانی که طرح این سریال به من پیشنهاد شد تا الان و با گفت و گوهایی که با نویسنده ها داشتیم، تغییراتی در طرح اولیه مان صورت گرفته است.   قهرمان هایمان همان قهرمان های طرح قبلی هستند، اما از لحاظ جغرافیایی و تاریخی و زمانی و همچنین تعداد کاراکترها و قصه ها تغییراتی داشتیم. طرح اولیه «نجلا» در زمان جنگ رخ می داد.

این کارگردان درباره سریال نجلا نیز ادامه داد: قصه «نجلا»‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

اسامی بازیگران سریال نجلا
اسامی بازیگران سریال نجلا

 

وی درباره تصویربرداری این سریال در عراق نیز گفت: به هر حال باید جغرافیای عراق و برخی روستاهایش را در قصه نشان دهیم. قسمت های پایانی ما در کربلا رخ می دهد و همه چیز بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل شیوع بیماری کرونا دارد. آبادان و خرمشهر از لوکیشن هایی هستند که حتما در آنجا تصویربرداری خواهیم داشت، اما در مورد عراق هنوز نمی دانم. اگر هم نتوانیم به عراق برویم در تهران دکورسازی می کنیم.

وی درباره بازیگرانی که این روزها جلوی دوربین هستند گفت: دیگر بازیگر جدیدی به سریال اضافه نخواهد شد و بخشی از بازیگران اصلی جلوی دوربین هستند.

سعدی همچنین درباره ادامه تصویربرداری نیز گفت: طی ۱۰ روز آینده عوامل به جنوب کشور می‌روند و تصویربرداری را در آنجا ادامه می‌دهند.

سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت برای پخش در ایام اربعین حسینی از شبکه سه سیما آماده می‌شود.

اسامی بازیگران سریال نجلا

اسامی بازیگران سریال نجلا
اسامی بازیگران سریال نجلا

 

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 12
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری