پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹
۳۵
۴۹
نسخه چاپی

فیلم| ماجرای توهین به دختران کلاردشت مازندران

فیلم| ماجرای توهین به دختران کلاردشت مازندران
در روزهای اخیر مسافری با انتشار ویدیویی در پیج خود با بیانی زشت اقدام به توهین به مردم و دختران کلاردشت مازندران کرد که با واکنش های تندی در فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش تیتربرتر؛ در روزهای اخیر یک ویدئو توسط یک فرد در فضای مجازی که در آن به مردم مازندران توهین می‌کرد منتشر شده است.

در این ویدئو فرد هتاک مردم مازندران واکنش جدی در بین کاربران فضای مجازی در استان مازندران داشته است.

 

در این ویدیو فردی به نام «م.ج» حین مسافرتی که به کلاردشت داشت با اشتراک گذاشتن یک استوری مردم مازندران و کلاردشت را دهاتی و گدا خوانده بود و گفته بود که آنها باید در بدبختی خودشان بمانند. این شخص با رسانه ای شدن استوریش در سطح وسیع در اینستاگرام بلافاصله کلیپی منتشر کرد و در آن عذرخواهی کرد و این مسئله را ناشی از درگیری خودش با یکی از دوستان شمالیش دانست و ادعا کرد که سهوا و به اشتباه به همه مردم شمال جمع بسته شده و منظورش فقط یک شخص خاص بوده. این ماجرا موجب جریحه دار شدن مردم شمال کشور شده و آنها خواستار پیگیری این قضیه از طریق قانون شدند.

واکنش تند مازندرانی ها به توهین یک مسافر

واکنش تند مازندرانی ها به توهین یک مسافر
واکنش تند مازندرانی ها به توهین یک مسافر

در این روزها که حجم بالایی از مسافران به شمال کشور سفر کردند؛ فیلمی در فضای مجازی از توهین یک فرد به اهالی کلاردشت، مازندران و شمال کشور با الفاظ زشت نشر پیدا کرد. پس از نشر فیلم عده‌ای از اهالی کلاردشت در محل تجمع کردند و شبانه به جستجو برای یافتن فرد هتاک پرداختند.

به طوری که عده ای با شناسایی ویلای اجاره ای این شخص در آن محل با حضور پلیس تجمع کردند اما این فرد که با توجه آدرس صفحه اینستاگرامش MohammadReza Jaberi Rose احتمالا محمدرضا جابری نام دارد پا به فرار گذاشت به طوری که وسیله نقلیه اش را نیز فراموش کرد با خود ببرد.

اما این موضوع نه تنها باعث واکنش مردم که بلکه باعث ناراحتی مقامات استان مازندران شده است، در همین رابطه برخی پیج‌های اینستاگرامی از تماس تلفنی استاندار مازندران با فرمانده انتظامی استان برای یافتن فرد هتاک خبر دادند.

مطالب مرتبط:

استاندار مازندران در این تماس، دستور شناسایی و برخورد با توهین کننده فردی در فضای مجازی به شمالی‌ها صادر کرد. حسین زادگان در تماس با فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خواستار اقدامات قانونی عاجل جهت برخود با فرد هتاک به مردم مازندران شدم.

علی فلاح، دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت هم گفت: بطور جدی، پیگیر شناسایی فردی که با انتشار یک کلیپ موهن به مردم شریف کلاردشت و شمال کشور توهین کرده هستیم و به محض دستیابی به نتیجه، مراتب را به استحضار مردم عزیز خواهیم رساند.

شناسایی فرد توهین کننده به شمالی ها در فضای مجازی

شناسایی فرد توهین کننده به شمالی ها در فضای مجازی
شناسایی فرد توهین کننده به شمالی ها در فضای مجازی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم عزیز مازندران و شمال از فردی معلوم الحال در فضای مجازی، در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع از لحاظ اهمیت در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: با رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته این فرد شناسایی شد، اما با توجه به این که نامبرده از محل متواری شده، با هماهنگی‌های قضائی، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دستگیری عامل هتاکی به مازندرانی ها

دستگیری عامل هتاکی به مازندرانی ها
دستگیری عامل هتاکی به مازندرانی ها

محمد کریمی؛ دادستان عمومی و انقلاب مازندران ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری‌ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش از بازداشت فرد هتاک به مردم مازندران خبر داد و اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مبنی بر هتاکی یکی از مسافران به مردم مازندران و جریحه‌دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم دستگاه قضایی وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری دادستانی و عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر شد، افزود: تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران با اطمینان خاطر به مردم در برخور با فرد هتاک گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش‌های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری فرمایند.

مجازات فرد توهین کننده به مردم مازندران چیست؟

مجازات فرد توهین کننده به مردم مازندران چیست؟
مجازات فرد توهین کننده به مردم مازندران چیست؟

نمایندگان مجلس دهم در آخرین روز کاری مجلس، در ۳۰ اردیبهشت سال جاری با الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) و مجازاتهای بازدارنده موافقت کردند.

نمایندگان مقرر کردند: «هرکس از طریق توهین به ادیان الهی یا مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی یا قومیت‌های ایرانی و یا از طریق طرح مطالب خلاف واقع یا نسبت‌های ناروا در خصوص مسائل قومی، دینی یا مذهبی موجب ایجاد تفرقه یا خشونت در جامعه گردد، چنانچه مشمول حد نباشد به حبس و جزای نقدی درجه پنج یا یکی از این دو مجازات محکوم می‌شود.»

بنابر تبصره ماده یک، چنانچه جرم موضوع این ماده در قالب گروه مجرمانه سازمان یافته ارتکاب یابد و یا از سوی ماموران یا مستخدمان دولتی یا عمومی در حین انجام وظیفه یا به مناسبت آن واقع شود و یا از طریق نطق در مجامع عمومی یا با استفاده از ابزارهای ارتباطی در فضای واقعی یا مجازی منتشر شود، مجازات مقرر به میزان یک درجه تشدید می‌شود.

نمایندگان در ماده ۲ این طرح یک ماده را به عنوان ماده (۵۰۰ مکرر) به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) مصوب ۲ خرداد ۱۳۷۵ الحاق کردند.

مجازات درجه ۴ و ۵ چیست ؟

درجه ۴

  • حبس بیش از پنج تا ده سال
  • جزای نقدی بیش از یکصد و هشتاد میلیون (۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا سیصد و شصت میلیون (۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال
  • انفصال دائم از خدمات دولتی و عمومی

درجه ۵

  •  حبس بیش از دو تا پنج سال
  •  جزای نقدی بیش از هشتاد میلیون (۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یکصد و هشتاد میلیون (۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال
  • محرومیت از حقوق اجتماعی بیش از پنج تا پانزده سال
  • ممنوعیت دائم از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی برای اشخاص حقوقی
  • ممنوعیت دائم از دعوت عمومی برای افزایش سرمایه برای اشخاص حقوقی

بر این اساس با توجه به این مواد قانونی قاضی می تواند از ۱۸ میلیون تومان جزای نقدی تا ۱۰ سال زندان این فرد را محکوم کند.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 35
مخالفم - 11
نظرات : 49
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
شادی ۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۵
پاسخ
comments فقط تاسف دلشکستگی وغمه زیاد که بهت تحمیل شده میتونی حال مردم شمارو درک کنی. من شهسواریم و قلبم درد گرفته. نمیبخشم چون معذرت خالی بخشیدنی نیست جبران کن جبران.../2
 
 
ir
+0
unlike
-0
یاس ۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۸
پاسخ
comments با سلام
اینطور آدما باید شخصیت سخیف خود را به هر شکلی که می توانند نشان بدهند تا همه بشناسنشون.
استحقاق برخورد را دارد.
همه باید به حقوق و قومیت همدیگر احترام بذارن.
 
 
ro
+0
unlike
-0
shermineh shasti ۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۲
پاسخ
comments ایول 5 سال کمه 10 سال باید حبس کرد خیلی بی شخصیت و بی شعور است بی تربیت هست
دختران شمالی پاک هستن من عاشق شمال و غداهاشم و مردمش
اون سبدها مردمان زحمت کش دریای زیبا
 
 
ir
+0
unlike
-0
مازنی ۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۷:۳۵
پاسخ
comments منم مازنی هستم به همین راحتی توهین به ناموس و اصالتمون ,بعد غلط کردم ,همین ,داداش ,شمایی که از تهدید مازندرانیها احساس تاسف می کنی در مورد ناموست هم همین قدر بی رگی ,ولی ما مازنی ها غیرت داریم
پاسخ ها:
  • پلنگ مازندران ۰۲/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۰ ir country
    commentsاین ریکا ونه ,,,,,,, بووشه...وسلام
 
 
au
+0
unlike
-0
احمد ۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۳
پاسخ
comments سلام و عرض ادب من خودم هر ساله مازندران سفر میکنم ،انسانهای خوب ،مومن خونگرم ،دوس داشتنی و محترم هستند ،اینقد احترام میزارن آدم شرمنده میشه ،سزای احترام توهین نیست ،واقعا ناراحت شدم ،همه مردم قابل احترام هستن بخصوص شمالی‌ها عزیز
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۴
پاسخ
comments قوه قضاییه ۳ سال بهش حکم داده ولی اینکه یکی میاد میگه این فرد دیگع باید خودشو مرده فرض کنه و مثلا دلاورمردان مازندرانی می کشنش این حرفا چیه مگ جنگله ک هر کی از کسی خوشش نیومد بزنه بکشتش زیاد فیلم می بینینا ب هر قومی قبیله ای هر فردی توهین کنن باید محاکمه بشن چ حبس چ شلاق ولی اینکه مثلا مردم شمال برن بکشنش خیلی مسخرس مگ مملکت قانون نداره من خودم بچه شمالم و دوس دارم محاکمه بشه تا تمام مسافرایی ک میان شمال جو گیر نشن حواسشون باشه اینجارو مثلا با اونور آب اشتباه نگیرن ک هر غلطی دلشون خواست بکنن
پاسخ ها:
  • بهروز تبریز ۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۱:۱۹ ro country
    commentsما ترکا مثل مازندرانی ها و کردها و لرها و بلوچ ها هستیم اگر کسی به ما ترکا توهین کنه باید خودشو مرده فرض کنه خوشم اومد که مازنی ها هم اینگونه جلوی توهین ها می ایستند و اعتراض می کنند. دم تمام پهلون های مازنی گرم.
 
 
ir
+0
unlike
-0
دختر بختیاری ۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۰
پاسخ
comments توهین به هر قومیتی نهایت رذالت و بی فرهنگی اون شخصو نشون میده من عاشق شمال و خصوصا کلاردشتم مردم فوق العاده خونگرمی داره,شمالیای عزیز خودتون بابت اراجیف یه آدم تازه به دوران رسیده ناراحت نکنید اون سطح شعور خودشو نشون داده ,از یه آدم بیشعور چه انتظاری میشه داشت!من آرزم اینه که یه خونه تو روستا داشته باشم و مثل اونا زندگی کنم,دهاتی بودن سگش شرف داره به نو کیسه بودن
 
 
ir
+0
unlike
-0
فاطیما ۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۳
پاسخ
comments واقعا كه/3
 
 
ir
+0
unlike
-0
دریا ۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۶:۱۵
پاسخ
comments آخه یه آدم چقد میتونه بدبخت و عقده ای باشه که بخاد اینجوری حرف بزنه از عقده حقارت خودش کم کنه؟ حیف کلمه آدم که بخاد واسه تو استفاده بشه حیوونه زشت...
/3
 
 
ir
+0
unlike
-0
حسین مدانلو ۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۶
پاسخ
comments عجب/3
 
 
ro
+0
unlike
-0
مجید خوشتیپ ۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۰
پاسخ
comments این ادم اومده توهین کرده و بعدش عذر بدتر از گناه آورده از ترسش بنظرم حقشه محکومیت بکشه
 
 
de
+0
unlike
-0
محمد رضا ۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۶
پاسخ
comments من ترک هستم و به شدت طرفدار محاکمه این فرد میباشم.
انسان بودن شعور میخواهد...
 
 
eu
+0
unlike
-0
مهدی ۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۷
پاسخ
comments سلام من شهروند آذری زبان هستم وبه شدت عمل زشت این دیوانه عقده ای را محکوم میکنم .همه بانوان این سرزمین ناموس ماهستند چوایران نباشدتن من مباد
 
 
ir
+0
unlike
-0
علیرضا اشرافی ۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۱
پاسخ
comments باسلام و عرض ادب خدمت مردم خونگرم و با صفای شمال. پبا این جور کارها باید اساسی و عبرت آموز برخورد بشه تا دیگه شاهد اینجور اشتباهات نباشیم. بنده حدود ده ساله با مردم عزیز شمال همسایگی دارم و این عزیزان خیلی خونگرم و با صفا هستن هر کسی بغیر از این فکر کنه باید در رفتار و تفکرات خودش تجدید نظر کنه.
 
 
ir
+0
unlike
-0
ماریا ۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۲
پاسخ
comments با سلام
مردم مازندران گشنه و گدان؟! خوبه هکتارها زمین دارن و شما فقط تونستی چند مترش رو بخری...!چه اصراری بود که بیای وسط گدا، گشنه ها ویلا بخری..؟ خداوند از همه نعمتهاش بهترین رو برای مردم این خطه قرار داده. دختران و زنان این منطقه باشرف ترین و باهوش ترین زنان این مملکت هستند. لطفا یک نگاه به رتبه های برتر کنکور و همینطور آمار حضور دختران مازنی در عرصه های بین المللی بندازین آقایی که اوج افتخارت پوشیدن شلوارکه! عذرخواهی شما به هیچ عنوان پذیرفته نیست، چون از روی اجباره...!!! هیچ احدی حق توهین به زنان این سرزمین بخصوص شیرزنان و دختران مازنی رو نداره.
پاسخ ها:
  • رضا ۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۰ ir country
    commentsباهوش ترین زنان این مملکت؟؟؟؟پیشنهادمیشه یه سفر به نقاط دیگرایران هم داشته باشی
  • سیروان ۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۹ ir country
    commentsچقدر رقت انگیز...حالم به هم خورد.اولش گفتم بنده خدا به خاطر ی شلوارک باید ۵ سال بکشه.الان میگم وجدانا ۵ سال کمشه.باید بهش ۱۰ سال میدادن.بی شخصیت آشغال.آشغال ماله یک ثانیه شه.????????
 
 
ru
+0
unlike
-0
سیدمحمدرضا ۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۷
پاسخ
comments گیلان و مازندران بهترین و خونگرمترین مردم ایرانند..من خودم اصفهانی هستم ولی همیشه میگم حضور این همه مسافر در تمام ایام سال جدای از کرونا که تازه اومده فقط مردمان مهمان نوار وخوتگرم شمالند که تحمل میکنند هر سال و همیشه بهتر از سالهای فبل
 
 
ir
+0
unlike
-0
حمید ۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۷
پاسخ
comments متاسفم/3
 
 
ir
+0
unlike
-0
MM ۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۷
پاسخ
comments خدا رو شکر خودش هم قیافه خوبی نداره ، بی شعور
 
 
us
+0
unlike
-0
امین ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۴
پاسخ
comments بی شخصیته اهمیت ندین
 
 
ir
+0
unlike
-0
معصومه ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۹
پاسخ
comments خب خدا روشکر حالا دیگه مشکلات کشور حل شد
پاسخ ها:
  • فاطمه ۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۸ ir country
    commentsمشکلات کشورحل شد...اول حرفتو تودهنت بچرخون بعد اون دهن بی موقعتو بازکن.هرجمله جایی داره اینجامشکل اینه.
 
 
ir
+0
unlike
-0
حامدازکاشان ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۸
پاسخ
comments باسلام خدمت همه مردم شریف ومهمان نواز خطه شمال مخصوصا کلاردشت که به نوبه خودش نگینی از خطه شمال میباشدمن بادیدن این کلیپ بسیارزشت بسیارناراحت شدم ومجازات ایشان راباید همشهریهای خودش مشخص کنند که اگه فردی درباره شهرخودشان این بی ادبی را میکرد چیکارش میکردن ممنون ازهمه شمالیهای عزیز که قلبهایشان هم مثل تمام شمال سبز و یه زنگ هست
 
 
ir
+0
unlike
-0
ارغوان ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۵
پاسخ
comments شعور نداری
 
 
ro
+0
unlike
-0
علی ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۷
پاسخ
comments سلام توهین به هرقومیتی توهین به یک مملکت به حساب میاد،من شمالی نیستم ولی دوستان خوب شمالی زیادی دارم وهرجاهم که کاری داشتم راهنمایی کردن وکارم روراه انداختن،من تزهمه شمالیها ومخصوصامازندران یهای عزیزانسانهای شریف وزحمت کشی هستند،توهین نکنیم
 
 
ir
+0
unlike
-0
MM ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۶
پاسخ
comments سلام خواهشا سانسور نکنین
 
 
ir
+0
unlike
-0
ناشناس ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۹
پاسخ
comments دختران شمال که خیلی خوشکل هستند، شمالی ها که خیلی مردمان خوبی هستند، این مرد احمق شعور نداشته که توهین کرده، حالا انگاری خودش چه توفه ای هست که توهین کرده،
 
 
ir
+0
unlike
-0
ایرانی ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰
پاسخ
comments وای بر این تفکر
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد داودآبادی ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۶
پاسخ
comments من شمالی نیستم مرکز کشورم ولی حالم از ایشون و امثالهم بهم میخوره پول هم کم ندیده ام ولی حسرت دهاتیها رو دارم خیلی بیشعور و بیمعرفت و خودخواه و شکمپرست وای بحال بدبختش معلوم نیست این از کجاپول آورده که مست داشتهاشه و به جمعیت دهاتی که اثل جامعه ایرانیه توهین میکنه لعنت بر کسانی که این اداهای شهری دهاتی رو ایجاد کردند
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد داودآبادی ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۸
پاسخ
comments سلام خداقوت
واقعا این فرد باید اول ریشه پولهایی که مستش کرده رو در بیارین و بعد حسابی باهاش برخورد بشه کلمه سگ لیاقت خودشه که درحالی که سگ زبون بسته اگر یک لقمه نون بهش بدی با معرفتتره تا این شکمپرستهایی که مهگان شمالیها هستند و بهشون توهین میکنند
من خودم شمالی نیستم و شاید هرچند سالی یکبار برم شمال ولی یک تار موی دهاتیهای مملکت به همه وجود شماهای شکمپرست و مفتخور ارجح و برتری داره
 
 
us
+0
unlike
-0
ناشناس ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۶
پاسخ
comments من یه هم وطن کرد هستم.خیلی ناراحت شدم این فیلم رو دیدم وخطاب به این شخص میگم سگ در خونه آدم های فقیر که باشرافت دارن زندگی می کنن می ارزه به دزدهای پولدار بی شرفی مثل تو ...راست میگی برو توی خیابون وبا صدای بلند حرف بزن تا ببینی سرت رو چطوری میزارن روی سینه ات ...اینجا ایران است ما برای حفظ ناموس ایرانی خون دادیم..فرقی هم نمی کنه با چه زبونی حرف میزنیم...
 
 
ir
+0
unlike
-0
علی ۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۹
پاسخ
comments همه اگر شخصی حتی قطعا به اشتباه گناهی مرتکب شود صاحبنظر و مدعی العموم و خصوص میشویم. حال مردانه یک سوال آیا شما هیچ گناهی و توهینی و... انجام ندادید که البته مثل این بدبخت همه گیر نشده درسته اشتباه کرده ولی رحم و مدارا هم خوب است و بزرگ کردن موضوع اگر برای ما هم میبود تا کنون آبرویی نداشتیم
 
 
ir
+0
unlike
-0
معلم ۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۸
پاسخ
comments اگه واقعا مجازات علوی که بالا شرحش داده شده بدون هیچ اغماضی و بدون هیچ پادرمیانی براش اعمال گردد و اتفاقا در رسانه و حتی فضای مجازی به سمع ودید همگان برسد دیگه هر تازه به دوران رسیده چنین غلطی نمی کند.
 
 
ir
+0
unlike
-0
MM ۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۳
پاسخ
comments خیلی بی شعور و بی فرهنگ بود باید یک درس عبرت و یک تنبیه خوب بشه دیگه از این کارا نکنه اگر باباش پولی بهش نده اون دیگه ازین کارا دیگه نمیکنه
پاسخ ها:
  • مازندرانی ۹۹/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۱ ir country
    commentsاز همین الان این فرد رو یک کشته بدونین ضمنا افراد هتاک باید منتظر مرگ فجیع از سوی دلاورمردان مازندرانی باشند مطمئنا خودرو ایشون و بستگانشان شناسائی و در اسرع وقت به سزای اعمالش خواهد رسید .شک نکنید
  • Aria ۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰ ir country
    commentsتوهین کلا خوب نیست بخصوص به هموطن خودمون من از اهالی بوشهرم دو تا بازیگر درپیت روی آنتن زنده به ما توهین کردن بدون عذرخواهی درحالیکه در آمد این کشور بیشترش از پتروشیمی و نفت و گاز بوشهر و خوزستان تامین میشه وقتی الگوهای مردم اینطور عقده گشایی میکنن از پاپتی هایی مقل این آقا نباید انتظار زیادی داشت
  • رضا ۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۲ ir country
    commentsجناب مازندرانی بااین نظرت واقعا متاسف شدم برات امثال توهستندکه باعث میشونداینگونه افراد به شمالیهاتوهین کنند
 
 
ir
+0
unlike
-0
من ۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۳
پاسخ
comments جای بعضی ها خالیه
 
 
us
+0
unlike
-0
امظین ۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۱:۳۲
پاسخ
comments سلام..من با اینکه شمالی نیستم اما به جرأت میگم در حد و اندازه مردم مازندران و کلار دشت ناراحت شدم...چرا یک فرد بواسطه ثروت و پول خانوادگی نه جربزه و غیرت و همت خودش باید اینقدر گستاخ و بی تربیت تحویل جامعه داده بشه که به خودش اجازه بده دیگران را کمتر از خودش بحساب بیاره همان دیگرانی که با همت و تلاش و نان حلال زندگی میکنند و نگاه به پوشش خارج از عرف دیگران فقط و فقط بخاطر اینه که شان و منزلت محیط زندگی افراد پاکتر و منزه تر از محیط هایی است که فرد میهمان در ان رشد کرده ولاغیر..این عذر خواهی بعد هم تنها برای فرار از مجازات است چه بسا این فرد مجال پیدا کند در محیطی دیگر به قوم و استان و شهری دیگر توهینی بدتر می کند چه بسا اشد مجازات راه را بر دیگر هتاکان خواهد بست..بنظرم امثال این افراد را باید ابتدا در حضور مردم و در سطح شهر تازیانه زد و در حضور مردم شهر کلار دشت ساعت ها مانند حیوان نگه داشت تا خود مردم کلاردشت مجازات را اعمال کنند حتی اگر شده تنها و تنها با نگاه کردن رو در رو...
 
 
ir
+0
unlike
-0
اهل تبریز ۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۸
پاسخ
comments باید شلاقش بزنند . با عذرخواهی الکی این خیانت جبران نمی شود . گاه گاهی برخی از اینجور سوگلی فرنگی ها یک غلطی اینجوری به قومیت ها می کنند و این عذرخواهی ها الکیه از ترس شون . باور نکنید . شلاق در جایی که غلط را کرده در ملا عام .
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۲:۱۶
پاسخ
comments همه تو آرزوهای دخترای خوشگل شمالن.
پاسخ ها:
  • شهرستان نور ۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۱ ir country
    commentsاز همین الان این فرد رو یک کشته بدونین ضمنا افراد هتاک، باید منتظر مرگ فجیع از سوی دلاورمردان مازندرانی باشند
  • Ati ۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۴ ro country
    commentsخود یارو رو باید ببرن بیمارستان
 
 
ir
+0
unlike
-0
م ۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۴
پاسخ
comments جدای از احکامی گفته شده باید در ملا عام باضرب تازیانه ادب وتنبیه شود و یا سنگ سار شود که دیگر این گونه گستاخی و استکبار ورزی نکند یادمان نرود که یکی از اهداف جمهوری اسلامی مبارزه با اسنکبار ورزی است
پاسخ ها:
  • رضایی ۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۴ ir country
    commentsسنگساربهتره . یابهتره با اره گردنش روببرند .مجازات توهین فقط اعدامه
 
 
a1
+0
unlike
-0
محمود ۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۸
پاسخ
comments چه چیزی جدیدا مد شده توی شبکه های مجازی. اول طرف میاد یه کلیپ از خودش میذاره و نسبت به یه مطلبی فحش میده و بعد دوباره یک کلیپ مجدد از خودش میذاره و بقول خودش عذرخواهی میکنه! یه چند وقتیه که این کارها و بخصوص این کلمه "عذرخواهی" خیلی تو سطح جامعه باب شده تا کی باشه که اینم از مد بیفته.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری