پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۶
۱۰
۰
نسخه چاپی

با فراهم شدن 3شرط استراماچونی برمیگردد

با فراهم شدن 3شرط استراماچونی برمیگردد
با اعلام دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت استراماچونی در یک قدمی بازگشت به استقلال قرار دارد.

به گزارش تیتربرتر: پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی فرهاد مجیدی از تیم جدا شد و سپس با اعلام رسمی باشگاه استقلال مسئولان این تیم مذاکرات خود را برای برگرداندن استراماچونی آغاز کردند که البته این خبر امروز توسط دی‌مارتزیو خبرنگار معروف شبکه اسکای اسپورت تایید شد.

شروط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

شروط استراماچونی برای بازگشت به استقلال
شروط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

به گزارش تیتربرتر و به نقل مشرق، خبرنگار سرشناس اسکای ایتالیا با استناد به بیانیه دیشب باشگاه استقلال، از جدی شدن مذاکره احمد سعادتمند و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی خبر داد اما خبر مهم تر در دل متنی که دی مارتزیو در اسکای منتشرر کرده اشاره او به شروط سه گانه استرا برای بازگشت به استقلال است.

 جانلوکا دی مارتزیو که همیشه دقیق ترین اخبار را از آندره آ استراماچونی منتشر می کند، این بار در خبری که برای اسکای ایتالیا نوشته، مدعی شده مرد ایتالیایی از استقلال تضمین می خواهد.

دی مارتزیو در خصوص احتمال بازگشت استراماچونی به استقلال نوشته است:

باشگاه استقلال مذاکره با آندره آ استراماچونی را تایید کرد. روز گذشته استقلال در فینال جام حذفی سه بر دو به تراکتور باخت و این شکست باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. در پی این شکست باشگاه با بیانیه رسمی اعلام کرد در تلاش است استراماچونی را به استقلال برگرداند. مدیران استقلال هفته گذشته به رم سفر کردند تا با مدیر برنامه استراماچونی برای ارائه پیشنهاد ادامه همکاری صحبت کنند. استراماچونی که برای بار سوم پدر شده است، کمی زمان خواسته تا درباره وضعیت خانوادگی و مشکلات سفر به ایران (به خاطر خطرات ویروس کرونا) تصمیم گیری کند. فدراسیون فوتبال ایران با تصویب قانون جدیدی اعلام کرده تیم های ایرانی نمی توانند مربی خارجی استخدام کنند اما این قانون شامل حال استراماچونی و مربیانی که قبلا در ایران کار کرده اند نمی شود. استقلال اصرار دارد استراماچونی را برگرداند و استراماچونی هم تمایل به همکاری دوباره دارد اما برای بازگشت از استقلال تضمین می خواهد. پروژه جدی، پیشنهاد عادلانه و حفظ بازیکنان اصلی تیم، شروط سه گانه استراماچونی برای بازگشت به استقلال است. طرفین همچنان به مذاکره ادامه می دهند. استراماچونی به خاطر اختلاف با مدیریت قبلی باشگاه از استقلال جدا شده بود. 

همین خبر کوتاه جانلوکا دی مارتزیو که روابط صمیمانه ای با استراماچونی دارد، ثابت می کند مرد ایتالیایی بی میل نیست دوباره به استقلال برگردد، به شرطی که شرایط همکاری با او در ایران فراهم باشد و قوانین اجازه این کار را بدهد. منتظر اخبار تکمیلی از ایتالیا باشید.

مطالب مرتبط:

خلیل زاده به اتهامات پاسخ داد

خلیل زاده به اتهامات پاسخ داد
خلیل زاده به اتهامات پاسخ داد

به گزارش تیتربرتر و به نقل از ورزش سه، از شب گذشته در فضای مجازی مطالب گوناگونی علیه اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال مطرح شد است. در این خصوص گفته می شود که خلیل زاده مخالفت بازگرداندن استراماچونی است و بسیاری از کانال های هواداری خواهان جدایی او هم شده اند.

در چنین شرایطی خلیل زاده با انتشار یک بیانیه پاسخ جالبی به حواشی موجود ارائه داد.

رییس هیات مدیره استقلال در بیانیه خود نوشته است: 

«سلام به هواداران استقلالِ بزرگ، هوادارانی که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی تیم هستند. از شب گذشته برخی صفحات مجازی از نام من به عنوان مخالف بازگشت آندره‌ آ استراماچونی نام برده شده است که در شرایط فعلی تعجب برانگیز است. اگر اسم رمز برای پنهان‌کاری، بنده هستم اشکالی ندارد و خدا جای حق نشسته است، اما در رابطه با اتفاقات اخیر، سعی کردیم آرامش را به تیم ترزیق کنیم و جلسه‌ هیئت مدیره و اظهارات اعضا نشان می‌داد که دنبال این هدف بودیم. اینکه چرا پس از آن، تنش‌ها بیشتر شد، باید بررسی کامل شود. خودمان از اینکه به راحتی جام حذفی را از دست داده‌ایم، آنقدر ناراحت هستیم که نمی‌دانیم چه بگوییم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم عذرخواهی از هواداران است. تیمی که پس از دربی می‌توانست نوید روزهای خوب برای فصل بعد را بدهد، به یکباره تبدیل به بحران شد! تبدیل به چیزی شد که نمونه آن را در فرودگاه مهرآباد دیدیم. چطور ممکن است تیمی که دربی را برده، در فینال جام حذفی در نیمه اول سه گل بخورد؟قطعا می‌دانم سؤال بزرگ هواداران درباره وضعیت استراماچونی است، بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه از مذاکره برای بازگشت اطلاعی ندارم و شاید مدیریت باشگاه بهتر بتواند در این زمینه اطلاع رسانی کند. طبق مصوبه هیئت مدیره، قرار بود مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با استراماچونی جهت پرونده شکایت ایشان و گرفتن تخفیف و زمان به ایتالیا سفر کند.بنده حرف‌های زیادی دارم که به قول برخی‌ها، جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم! حرف‌هایی که اگر بخواهد روال کار به این صورت پیش برود، با سند و مدرک رو خواهم کرد.بهتر است بازی‌هایی که شروع کرده‌اند را، به پایان برسانند، چون عواقب زیادی دارد. مدت‌هاست سکوت کرده‌ام و تنها پس از جلسات هیئت مدیره پاسخگوی خبرنگارانی بودم که زحمت کشیده بودند و مقابل باشگاه منتظر صحبت‌های ما.در حال حاضر هم فعلا سکوت کرده‌ام تا جلسه هیئت مدیره برگزار شود و اگر بدانم ماجرای تخریب بنده ادامه داشته باشد، آن وقت مجبور به گفتن حقایقی خواهم شد. همچنین اگر مدیرعامل و هیئت مدیره واقعا دنبال بازگشت استراماچونی باشد، مانند سنوات گذشته که کمک کردم، برای حضور این مربی کمک مالی خواهم کرد. به امید موفقیت استقلال بزرگ.»

قرارداد استراماچونی ثبت نخواهد شد

قرارداد استراماچونی ثبت نخواهد شد
قرارداد استراماچونی ثبت نخواهد شد

سازمان لیگ فوتبال قانونی مبنی بر ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی برای باشگاه‌های فوتبال تصویب کرد و مدیران این سازمان و فدراسیون فوتبال هم بارها بر لزوم اطاعت همه باشگاه‌ها از این قانون تأکید کردند. اما باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که مدیران این باشگاه با آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به نیمکت آبی‌ها در حال مذاکره هستند.

صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در همین باره گفت: آنها حتماً قدرتی فراقانونی دارند. این موضوع (ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی) به عنوان یک قانون در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ لازم‌الاجراست و جمشید نورشرق، من و سایر عزیزان هم در این باره توضیح دادیم. ما شرایط استقلال را درک می‌کنیم و به این باشگاه پُرافتخار احترام می‌گذاریم اما فقط ملزم به رعایت قوانین هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر استقلال با استراماچونی به توافق برسد، این قرارداد به ثبت خواهد رسید یا خیر، تصریح کرد: خیر. این قرارداد به هیچ عنوان ثبت نخواهد شد.

گردآورنده:فرحان مرادی

آنچه دیگران میخوانند:



+ 10
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری