پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۴۳
۹
۰
نسخه چاپی

جزئیات استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس!

جزئیات استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس!
یحیی گل محمدی بالاخره تصمیم خود را گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر موفق نشد از سد رقیب سنتی خود در داربی جام حذفی عبور کند و این می تواند از دلایل جدایی بازیکنان و همچنین دلسردی هواداران در روزهای اخیر دانست.

علت استعفای گل محمدی از پرسپولیس

علت استعفای گل محمدی از پرسپولیس
علت استعفای گل محمدی از پرسپولیس

 

 یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که از وضعیت موجود در باشگاه پرسپولیس ناراحت است، در حاشیه تمرین سرخ‌ها بیان کرد: فردا نامه استعفای خود را به مسئولان ارائه خواهم داد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا می‌شوم.

تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های التعاون عربستان الشارجه امارات و الدحیل قطر همگروه است و با کسب یک امتیاز قعرنشین جدول گروه سوم محسوب می‌شود.

آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس برای لیگ بیستم

حامد لک در پرسپولیس
حامد لک در پرسپولیس

 

سرخ های پایتخت که در یک هفته اخیر موفق به جذب پنج بازیکن لیگ برتری شده بودند، در جدیدترین خرید خود به سراغ علی شجاعی رفته اند.

علی شجاعی هافبک ۲۳ ساله تیم نساجی در حالی با پرسپولیس مذاکره کرده که در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی بود و پیش از آن هم پیراهن سایپا را برتن داشت و حالا به عنوان بازیکن بزرگسال در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

شجاعی توانایی بازی در پست هافبک راست وینگر کناری و دفاع چپ و راست را دارد و باتوجه به جدایی مهدی ترابی، مهره کارآمدی برای قرمزها خواهد بود.

او عصر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و مذاکراتی نسبتا کوتاه را با مهدی رسول پناه انجام داد و پس از ترک باشگاه در مقابل خبرنگاران قرار گرفت: صحبت های خوبی شد. مذاکراتمان تا فردا صبح ادامه دارد. انشالله اگر مشکلی نباشد در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود. فردا مشخص می‌شود.

در بازی دو سال پیش پرسپولیس و نساجی، برخورد شجاعی با کامیابی نیا منجر به اخراج این بازیکن از مسابقه شد و جنجال های جالبی به خاطر همین اخراج به وجود آمد اما حالا شجاعی به همین تیم ملحق شده است.با این انتقال فهرست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس تکمیل می‌شود اما جدایی کریستین اوساگوآنا و همچنین چند بازیکن دیگر، جا را برای خریدهای احتمالی بعدی باز خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

حامد لک، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر دیگر خریدهای پرسپولیس بود که در پست های مختلف به این تیم اضافه شدند.در حالی که جدایی مرادمند از شهرخودرو و پیوستنش به استقلال قطعی به نظر می‌رسید اما این مدافع بلند قامت با آبی ها به توافق نرسید و حالا خبر آمده که وارد باشگاه پرسپولیس شده است.

مرادمند به پرسپولیس رسید
مرادمند به پرسپولیس رسید

 

مرادمند در شرایطی دقایقی پیش به همراه مدیربرنامه‌‌اش وارد باشگاه پرسپولیس شد که به نظر می‌رسد تماس شب گذشته گل‌محمدی با او سبب شده تا نسبت به بازی در تیم سرخپوش پایتخت ترغیب شود و در جریان مذاکره با استقلالی ها نیز این موضوع را یادآور شده است.

مرادمند ۲۷ ساله که پنج فصل پیراهن شهرخودرو را برتن داشت، در دوره مربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس عملکرد خوبی را در این تیم داشت و همین موضوع سبب شده تا یحیی روی جذب وی تاکید کند. 

این مدافع بلند قامت توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارد و سرانجام باید دید از بین استقلال و پرسپولیس به کدام تیم ملحق خواهد شد.

امروز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری شد که بازیکن جدید این تیم انگیزه فوق العاده دارد. در حاشیه این تمرین عیسی آل کثیر مهاجم ۳۱ ساله سابق صنعت نفت آبادان که به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته است، گفت: ۱۰۰ درصد در فصل آینده آقای گل لیگ برتر می‌شوم.

ماجرای جدایی علی علیپور از پرسپولیس

علت جدایی علی علیپور از پرسپولیس
علت جدایی علی علیپور از پرسپولیس

 

 علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که چند سالی در خط حمله این تیم درخشیده بود، این فصل با پیشنهادی جدی از تیم ماریتیمو پرتغال مواجه شد که او را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرد.

در خبرها آمده بود که علیپور در صورت تأمین خواسته‌هایش و قبول پیشنهادش از سوی باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد تا همچنان در خط حمله سرخپوشان حضور داشته باشد. با این حال او پس از دو جلسه با مهدی رسول‌پناه برای تمدید قرارداد، امروز را آخرین مهلت برای مشخص شدن وضعیتش اعلام کرده بود، اما گویا توافقی حاصل نشد.

اختلاف علی علیپور با باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل مالی بود که گفته می‌شود اختلافی دو میلیاردی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس داشت. با این حال علیپور با انتشاری پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

«آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم. نشد. هر چقدر تلاش کردم شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوشرنگ قرمز برایم فراهم نشد. به باشگاه و مدیرانش حق می‌دهم که چارچوب مصوبی داشته باشند و نتوانند همه شرایط را فراهم کنند. اینجا نقطه جدایی است، اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش. می‌روم تا خودم را در فضای تازه‌ای محک بزنم اما از امروز که این لباس را از تن خارج می‌کنم، کنار شما، هوادار این تیم هستم. با بردهایش می‌خندم و با باخت‌ها غمگین می‌شوم. وقت رفتن است. باید بابت تک تک دقایقی که به من فرصت داده شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کنم، از خدا شاکر باشم و دست تک تک شما هواداران را می‌بوسم. از همه مربیان و کادر و اعضای تیم و مدیران هم بی‌نهایت ممنونم. خداحافظ. به امید سربلندی ارتش سرخ».

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 9
مخالفم - 19
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری