پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

فیلم| ماجرای توهین شهره قمر به حامد بهداد+عکس

فیلم| ماجرای توهین شهره قمر به حامد بهداد+عکس
حرف‌های حامد بهداد در یک جشن سینمایی در حمایت از اعدام نکردن زندانیان سیاسی سبب واکنش تند شهره قمر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ حامد بهداد که در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران طی سخنانی به حمایت از نوید افکاری و زندان سیاسی پرداخت. حرف‌های حامد بهداد با واکنش و حمله‌ی تند شهره قمر روبه‌رو شد.

اظهارات حامد بهداد در حمایت از زندانیان سیاسی

اظهارات حامد بهداد در حمایت از زندانیان سیاسی
اظهارات حامد بهداد در حمایت از زندانیان سیاسی

چند روز پیش که جشنی به مناسبت تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران هم‌زمان با روز سینما برگزار شد، حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از منتخبان این جشن در سخنانی در پی حمایت از نوید افکاری و زندانیان سیاسی سخنانی ایراد کرد که با حمله شدید شهره قمر مواجه شد.

حامد بهداد در سخنان خود از قضات و مسئولان برای نوید افکاری و برادرانش و سایر زندانیان سیاسی تجدیدنظر و عشق درخواست کرد که این حرف‌ها با واکنش تند شهره قمر روبه‌رو شد.

حامد بهداد در سخنان خود چنین گفت: «قصد اهانت و توهین و ناراحت کردن و آزردن کسی را ندارم، جشن سینما با جزئیات و تاریخش زیباست، به‌هرحال همه ما باهم یکی هستیم توی این کشور، روح ما باهم گره‌خورده و باهم خیلی فامیلیم و باهم خویشاوندیم، با توجه به اینکه برام خیلی سخته و خیلی هم می‌ترسم و دور از جوانمردی است که یک‌لحظه‌ای را جشن بگیرم و شادباشم و یادی نکنم از کسانی که احیاناً تحت شکنجه و ناراحتی هستن».

وی در ادامه گفت: «من نمی‌تونم یادی نکنم از همه‌کسانی که تحت تاریکی به‌عنوان یک جرمی محکوم‌به دورانی از تحمل زندان هستند، از کسانی که الآن محکوم‌به اعدام هستند، مانند برادران افکاری، نمیتونم یادی نکنم از خانم ستوده، من از همه‌کسانی که مشتی و بامعرفت هستند، کسانی که ذیصلاح هستند و مسئولیتی دارند از اون قاضی، زندان بان، مسئول، از همه‌کسانی که به نحوی به این موضوع مربوط هستند ترحم، مهربانی، تجدیدنظر، عشق میخوام».

مطالب مرتبط:

بهداد در پایان سخنان خود می‌افزاید: «امیدوارم صدایم به گوش تک‌تک شون برسه. به‌هرحال برادران و خویشاوندان ما پیش شما امانت هستند. به یک نحوی که ناراحت تون نمیکنه حرف دل ما و صدای ما رو بشنوید تو رو خدا یه کاری بکنید. ممنونم».

ماجرای توهین و تهدید حامد بهداد توسط شهره قمر

ماجرای توهین و تهدید حامد بهداد توسط شهره قمر
ماجرای توهین و تهدید حامد بهداد توسط شهره قمر

این سخنان حامد بهداد، اما با واکنش تند و شدید شهره قمر همراه شد. شهره قمر در سخنانی تند به خاطر حمایت و اظهارنظر حامد بهداد درباره حکم اعدام نوید افکاری جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

 

قمر در پیج اینستاگرام خود در اقدامی عجیب با تهدید حامد بهداد نوشت:

«جناب بازیگر، هنرمند یا هرچی ... به‌جای پز روشنفکری، یه الگوی درست باش برای هم‌نسلانت، بعید نیست شما هم مثل دوستمون فردا بگی من جنسیتم زنه و فرداش انکار کنی. مثل طوطی حرف‌های منافقین و غربال نکن. من اگر حاکم بودم قطعاً همه شون رو اعدام می‌کردم».

 تهدید به اعدام حامد بهداد توسط شهره قمر

 

شهره قمر چندی پیش نیز با انتشار پستی در پیج اینستاگرامی خود ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید و اخطار داد که از  افرادی که قصد براندازی نظام را دارند حمایت نکند وگرنه با شهره قمر طرف خواهد بود.

واکنش تند پرستو صالحی به اظهارات شهره قمر

واکنش تند پرستو صالحی به اظهارات شهره قمر
واکنش تند پرستو صالحی به اظهارات شهره قمر

شهره قمر بازیگر سینمای ایران در روزهای اخیر از طریق انتشار چند استوری در اینستاگرام به ترانه علی‌دوستی و حامد بهداد حمله کرد

. او حتی ترانه علی‌دوستی را تهدید کرد که درصورتی‌که سخنان‌اش در خلاف مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند، او را به جایی می‌اندازد که آرزوی مرگ کند.

امروز پرستو صالحی از طریق یک استوری پاسخ شهره قمر را داد.

او نوشت:

چندتا دلیل می‌تونه داشته باشه:
۱- پول می‌گیره
۲- گاف داده مجبوره
۳- می‌خواد معروف شه
۴- حول حالناه شده
۵- بیمار روحی ست
خلاصه به هر دلیلی که باشه کاش ببنده چاه خ…
عزیزم، دخترم، خفه شو
نفرت‌انگیزبودن هم حدی داره
۶- جنس بد و ساقی متقلب
این دلیل آخر جا افتاده بود

واکنش پرستو صالحی به اظهارات شهره قمر در فضای مجازی
واکنش پرستو صالحی به اظهارات شهره قمر در فضای مجازی

 

شهره قمر کیست؟

شهره قمر کیست؟
شهره قمر کیست؟

شهره قمر متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان است. او که به دختر هزارچهره سینمای ایران معروف است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

شهره قمر بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی «انعکاس » بود ، او در این فیلم نوجوانی بود که توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته » بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد.

شهره قمر بازیگری را زمانی که نوجوانی 15 -16  ساله بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست » .شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم هایش » می داند ،رفتن در قالب گریم های بسیار سنگین و غیر معمول سینما ، به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.

قمر در فیلم‌های دیگری هم، چون دل بی‌قرار، کریستال و دربست آزادی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

شهره قمر در فیلم «کاتی و ستاره» در ژانر کودک و نوجوان به ایفای نقش پرداخته است. وی در این فیلم نقش ایتی (یک موجود فرازمینی) را بازی کرد. فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» برنده تندیس بهترین فیلم در جشنواره فیلم سینمای بالیوود و داکا بنگلادش شد. شهره قمر در فیلم سینمایی «باغ بهشت» به کارگردانی مرتضی محمدیان و تهیه‌کنندگی علی رویین‌تن در کنار هادی دیباجی به ایفای نقش پرداخت. این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان دیپلم افتخار گرفت و به عنوان بهترین فیلم در این جشنواره معرفی شد.

شهره قمر در فیلم «کریستال» نقش دختری به نام «دلارام» را بازی کرد که در اکران عمومی 90% این نقش، کوتاه و سانسور شد و شهره قمر این اتفاق را در کارنامه هنری‌اش بسیار ناخوشایند می‌داند. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند مهدی سلوکی و دانیال عبادی قرار گرفت.

شهره قمر در فیلم «چهار باندی» با بازی در کنار هنرمندانی مانند رضا رویگری و نسرین مقانلو توانست تجربه موفقی را برای خود رقم بزند. او برای اولین بار در سال 1397 در تئاتر «کاتوزیان» به روی صحنه رفت.

شهره قمر در فضای مجازی

شهره قمر در فضای مجازی
شهره قمر در فضای مجازی

شهره قمر ۲۷ ساله است و از ۱۶ سالگی فعالیت بازیگری را آغاز کرده‌است. او چندان در اینستاگرام فعال نیست و عمده‌ی تصاویری که منتشر کرده‌است یا تصاویری از حرم امامان هستند یا عکس‌های خودش.

تند و خشن می‌نویسد و همواره از خود به‌عنوان «سینماگر مطلق ایران» یاد می‌کند. معمولاً در آخر استوری‌های‌اش هم می‌نویسد «والسلام شهره قمر»!

باید منتظر ماند و دید آیا شهره قمر پاسخ «خفه‌شو» پرستو صالحی را می‌دهد یا خیر؟

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری