پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
۱۵
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم تفریق+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم تفریق+اسامی بازیگران
ترانه علیدوستی به گروه بازیگران فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی پیوست.

به گزارش تیتربرتر؛ با معرفی نخستین بازیگران فیلم «تفریق»، پیش‌تولید هفتمین فیلم سینمایی مانی حقیقی آغاز شد.

اسامی بازیگران فیلم تفریق

اسامی بازیگران فیلم تفریق
اسامی بازیگران فیلم تفریق

 

پیش تر هم حضور پری‌‌ ناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم جدید حقیقی اعلام شده بود ، اما به دلیل شرایطی که کرونا بر تولیدات سینمایی حاکم کرد و تغییر زمان ساخت پروژه‌هایی که محمدزاده و ایزدیار متعهد به حضور در آن بودند ، ایزدیار ناچار شد از حضور در «تفریق» انصراف بدهد.

در پی این تغییرات ترانه علیدوستی که پیش از این سابقه همکاری با حقیقی را در دو فیلم دیگر او داشته به جمع سازندگان «تفریق» پیوست.

معرفی فیلم تفریق

حقیقی نظر خود را درباره تغییری که در ترکیب بازیگران فیلمش رخ داده چنین بیان کرد: «پری ناز ایزدیار آنقدر در جریان تمرینات ما فوق‌العاده بود که واقعا از ادامه نیافتن این همکاری متاسفم. از سوی دیگر این را خوش اقبالی بزرگی می دانم که ترانه علیدوستی فرصت همراهی با ما را داشت و در کنار ما خواهد بود.»

بررسی کارهای مانی حقیقی

آخرین فیلم مانی حقیقی که هم‌اکنون در حال اکران است، فیلم خوک بود. این درام اجتماعی در طول اکران توانست نظر برخی از مخاطبان را جذب کند.

نوید محمدزاده و پری ناز ایزدیار ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم «تفریق» خواهند بود. این اولین همکاری نوید محمدزاده با مانی حقیقی و دومین همکاری پری ناز ایزدیار با این کارگردان بعد از فیلم «خوک» است.

مجید مطلبی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد و فیلم‌نامه آن توسط امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی به نگارش درآمده است.

داستان فیلم تفریق

داستان فیلم تفریق
داستان فیلم تفریق

 

“تفریق” تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی، فیلم‌ساز مطرح سینما، در مسیر تولید پروانه‌ ساخت گرفت. طبق گزارشات جدید، شورای پروانه ساخت، با ساخت فیلم‌نامه‌ی “تفریق” اعلام موافقت کرد.

سینمایی “تفریق” به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار دو بازیگر اصلی هستند که در “تفریق”، تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی جلوی دوربین می‌روند. اسامی سایر بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند، به زودی اعلام خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان فیلمبرداری، سایر عوامل “تفریق”، تازه‌ترین ساخته‌ی مانی حقیقی معرفی خواهند شد.

مطالب مرتبط:

مانی حقیقی ساخت فیلم‌هایی چون «پنجاه کیلو آلبالو»، «پذیرایی ساده» و «اژدها وارد می‌شود» را در کارنامه دارد و با دو فیلم آخرش در بخش مسابقه جشنواره برلین حضور داشت. مراحل پایانی پیش‌تولید و تولید «تفریق» پس از صدور پروانه ساخت انجام می‌شود.

ترانه علیدوستی در فیلم تفریق
ترانه علیدوستی در فیلم تفریق

 

مانی حقیقی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۳ در ۵ سالگی در فیلم اسرار گنج دره جنی به کارگردانی ابراهیم گلستان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ورود آقایان ممنوع، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مانی حقیقی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز صیاد، مری آپیک، شهناز تهرانی و صادق بهرامی را تجربه کرد.

مانی حقیقی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مانی حقیقی در این سال، بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مانی حقیقی بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع بوده است. مانی حقیقی سال ۱۳۸۹ در ۴۱ سالگی در فیلم ورود آقایان ممنوع نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رامبد جوان همکاری داشته است. مانی حقیقی توانست با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی و بهاره رهنما بر تجارب او افزود.

مانی حقیقی علاوه‌بر فیلم ورود آقایان ممنوع، سال ۱۳۸۷ در ۳۹ سالگی در فیلم درباره الی نیز بازی کرده است. مانی حقیقی این‌بار با اصغر فرهادی یعنی کارگردان فیلم درباره الی و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، سید شهاب حسینی و مریلا زارعی همکاری داشت.

زمان تولید فیلم تفریق

گریم پریناز ایزدیار در فیلم تفریق
گریم پریناز ایزدیار در فیلم تفریق

 

امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی فیلمنامه «تفریق» را نوشته‌اند و مجید مطلبی تهیه‌کننده این فیلم است. این فیلم اواخر آبان ماه جلوی دوربین خواهد رفت.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 15
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری