پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۵۱
۱۶
۰
نسخه چاپی

آشنایی با فیلم مردن در آب مطهر+اسامی بازیگران

آشنایی با فیلم مردن در آب مطهر+اسامی بازیگران
در ادامه به معرفی فیلم «مردن در آب مطهر» می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در میان شش فیلم دریافت جایزه کیم جوسئوک جشنواره جهانی فیلم بوسان قرار گرفت.

معرفی فیلم «مردن در آب مطهر»

معرفی فیلم «مردن در آب مطهر»
معرفی فیلم «مردن در آب مطهر»

 

 برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» در اولین حضور بین‌المللی خود پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر، در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم بوسان که از جشنواره‌های مهم فیلم در جهان به‌شمار می‌‌رود حضور خواهند داشت. این فیلم نامزد دریافت جایزه از این جشنواره شده است.

علاوه بر فیلم «مردن در آب مطهر» فیلم «کشتارگاه» ساخته عباس امینی و پخش بین‌المللی شرکت ایریماژ  به همراه چهار فیلم دیگر از آسیا نامزد دریافت جایزه کیم از جشنواره فیلم بوسان‌اند.

پیش از این برادران محمودی با فیلم‌های چند متر مکعب عشق، رفتن، رونا مادر عظیم و هفت‌ونیم در این جشنواره حضور داشته‌اند که جمشید محمودی برای فیلم «رونا مادر عظیم» جایزه بهترین فیلم بخش کیم  و نوید محمودی جایزه ویژه هیأت داوران را برای کارگردانی فیلم «رفتن» از جشنواره بوسان دریافت کرده‌اند.«مردن در آب مطهر» عاشقانه ای از برادران محمودی است.

خلاصه داستان «مردن در آب مطهر»

خلاصه داستان «مردن در آب مطهر»
خلاصه داستان «مردن در آب مطهر»

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است عاشقانه تازه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا را دارند؛ «رونا: حامد از دریا نترسی یا از هرچی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی‌ترسم

مطالب مرتبط:

عوامل فیلم «مردن در آب مطهر»

عوامل فیلم «مردن در آب مطهر»
عوامل فیلم «مردن در آب مطهر»

 

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان:‌ نوید محمودی، تهیه کننده: جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضان لو، مدیر تولید: هادی حیدری و مدیر روابط عمومی: ‌سپیده حیدرآبادی.

فیلمبرداری «مردن در آب مطهر» چند روز است که آغاز شده و برادران محمودی در تلاش هستند آن را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برسانند.جشنواره جهانی فیلم بوسان 15 تا 25 مهرماه ( 7  تا 16 اکتبر)  برگزار می‌شود.

مردن در آب مطهر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹۸ است.این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

جوایز مردن در آب مطهر

جوایز مردن در آب مطهر
جوایز مردن در آب مطهر

 

سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر

بخش نامزد نتیجه
بهترین بازیگر نقش اول مرد علی شادمان نامزدشده
بهترین بازیگر نقش اول زن ندا جبرائیلی نامزدشده

 

اسامی بازیگران فیلم «مردن در آب مطهر»

اسامی بازیگران فیلم «مردن در آب مطهر»
اسامی بازیگران فیلم «مردن در آب مطهر»

 

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسکری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم‌اند.

عاشقانه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 16
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری