پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶
۱۶
۰
نسخه چاپی

بازیگر نقش سودابه در سریال کوبار کیست؟

بازیگر نقش سودابه در سریال کوبار کیست؟
در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال کوبار می پردازیم.

تیتربرتر؛ کوبار عنوان مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در بهار سال ۱۳۹۷ خورشیدی از شبکه دو سیما پخش شد و اکنون در شبکه آی فیلم در حال پخش است. «کوبار» به معنای باران کوهی است. این سریال پیش از این با عنوان سریال «مَرد» معرفی شده بود. یکی از بازیگران این سریال مهشید مرندی که در نقش سودابه بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سریال کوبار 

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سریال کوبار 
بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سریال کوبار 

 

مهشید مرندی متولد 27 مهر 1371 تهران، بازیگر است.

تحصیلات مهشید مرندی

تحصیلات مهشید مرندی
تحصیلات مهشید مرندی

 

مهشید مرندی فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر است.

خانواده مهشید مرندی

مهشید مرندی تنها یک خواهر بنام مهنا دارد، متولد شمیرانات و اصالتا او از طرف اجدادی به شهرستان مرند در آذربایجان شرقی بر میگردد.

ازدواج مهشید مرندی

ازدواج مهشید مرندی
ازدواج مهشید مرندی

 

مهشید مرندی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مرتبط:

شروع فعالیت مهشید مرندی

مهشید مرندی
مهشید مرندی

 

مهشید مرندی فعالیت خود را در بازیگری بدون کلاس و بصورت تجربی شروع کرده است، اولین تجربه حرفه ای او با سریال گذر از رنج ها بکارگردانی فریدون حسن پور در سال 93 می باشد. این سریال از شبک یک سیما پخش شد

تجربه موفق مهشید مرندی با سریال گذر از رنج ها و استعداد وی در بازیگری موجب شد در فیلم سینمایی بازهم فریدون حسن پور ایفای نقش کند این فیلم که در سال 94 ساخته شد. اکران این فیلم در مرداد 95 با فروش 4 میلیاردی در گیشه بود.

فریدون حسن پور کارگردان صاحب سبک، اعتقادی ویژه ای به او دارد، همین امر موجب شد در جدیدترین سریالش بنام کوبار که در فروردین 97 پخش می شود باز هم از وی استفاده کند.

گذر از رنج‌ها عنوان مجموعه درام تلویزیونی تاریخی، اجتماعی، سیاسی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال ۱۳۹۳ خورشیدی در ۳۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش گردید. در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی مثل شیوا طاهری، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی و مجید پتکی نقش‌های مهم را بازی کرده‌اند.

خلاصه داستان گذر از رنج ها

 مهشید مرندی در سریال در گذر از رنج ها
مهشید مرندی در سریال در گذر از رنج ها

 

مجموعه تلویزیونی گذر از رنج‌ها، قصه زندگی بانویی به اسم دنیا را از هنگام میلاد تا درگذشت حکایت می‌کند. این مجموعه درام تاریخی است و در آن داستان زندگی دنیا از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۶۹ به نمایش درآمده است. در این داستان به تغییرات سیاسی ایران هم توجه گردیده است. فیلمنامه این مجموعه را فریدون حسن‌پور نوشته و نگارش آن تقریباً ۳ سال طول کشیده است. قهرمان قصه مجموعه «گذر از رنج‌ها» یک زن است که با رنج‌های زندگی مقابله می‌کند. در این مجموعه به ماجراهای خان‌ها و رعیت‌ها توجه می‌شود و این‌که چنین رویدادهایی باعث شد تا آگاهی مردم نسبت به مشکلات روز بیشتر گردد.

داستان کل زندگی دنیا را در بر میگیرد.از قبل از به دنیاآمدن تا زمان مرگ .مادرش در بدترین شرایط زایمان میکند و همان موقع از دنیا میرود. او میماند و یک پدر که وضع مالی خوبی هم ندارد.در جوانی مجبور میشود در خانه یک مهندس کارگری کند. درست موقعی که باسواد میشود و به معلم روستا علاقه‌مند میشود، وادارش میکنند به عقد پسر خان در بیاید و برای او پسر به دنیا بیاورد.با مرگ پسر خان شرایط عوض میشود. او بالاخره به پسر مورد علاقه‌اش میرسد. همسرش درگیر بیماری لاعلاجی میشود و خیلی زود هم میمیرد.

البته مهشید مرندی در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی سال 96 نیز ایفای نقش کرده است.

مهشید مرندی، آرزویم در بازیگری اینه که بتونم همه نقش هارو تست کنم و بتونم با کارگردانی بزرگ سینما کار کنم.

مهشید مرندی تابحال هیچ تحصیلات آکادمیکی در بازیگری نداشته و برای آینده برنامه دارد حتما دوره های بازیگری را بگذراند.

خلاصه داستان سریال در جستجوی آرامش

 مهشید مرندی در سریال در جستجوی آرامش
مهشید مرندی در سریال در جستجوی آرامش

 

دکتر بهروز امینی با بازی مهدی هاشمی از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. او هم خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد!

بازی مهشید مرندی در سریال کوبار

بازی مهشید مرندی در سریال کوبار
بازی مهشید مرندی در سریال کوبار

 

مهشیدی مرندی در سریال کوبار در کنار بازیگرانی همچون مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی و ... در نقش سودابه به ایفای نقش می پردازد.

خلاصه داستان سریال کوبار

داستان این سریال در مورد معلمی جوان با بازی ارمیا قاسمی است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.

این معلم مجبور است که ۱ سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یک پزشک(پژمان بازغی) دوست می‌شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند.

فیلمبرداری سریال کوبار در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان، سیاهکل، صورت گرفته‌است.

بازیگران سریال کوبار

پژمان بازغی، ارمیا قاسمی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، مهشید مرندی‌کهن، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، مینا نوروزی، کریم قربانی، نسرین بابایی، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان، ساقی زینتی، پروین ملکی، مهدی بوستان پرور، میلاد حسین پور، مهران مظفری

مجموعه کارهای مهشید مرندی

مجموعه کارهای مهشید مرندی
مجموعه کارهای مهشید مرندی

 

  •  سریال گذر از رنج ها – 1393
  •  فیلم سینمایی ناردون – 1394
  •  سریال در جستجوی آرامش – 1396
  •  سریال کوبار – 1397

گردآورنده: مریم بالوی فیلی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 16
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری