پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۴
۷
۰
نسخه چاپی

باند سارقان گوشی در اصفهان منهدم شد

باند سارقان گوشی در اصفهان منهدم شد
جانشین انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند 13 نفره سارقان گوشی و وجوه نقد خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده تاکنون به 24 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش تیتربرتر و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان و ضرب و شتم شدید مالکان آنها در شهر اصفهان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی به طور جد بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از چندین روز تلاش هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران مجرب پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و 13 سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. 

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان 15 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و 4 سواری پژو که از آنها در سرقت ها استفاده می شد کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به 24 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد در شهر اصفهان اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود. 

هاشمی فر اضافه کرد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد آنها را سرقت و بلافاصله متواری می شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شدند. 

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بودند، گفت: رسالت پلیس تامین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه راخدشه دار کنند هشدار داده می شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد. 

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: آنچه که برای ما مهم است رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی است و از مردم شهید پرور و ولایی استان اصفهان انتظار می رود همکاری خود با پلیس را حفظ کنند و در راه تامین امنیت یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند تا مجرمان نتوانند در این شهر جولان دهند و مجرمان نیز بدانند هر دستی که بخواهد برای سلب آسایش مردم بالا رود اجازه پایین آمدن به آن را نخواهیم داد.



+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری