پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۶
۱۴
۰
نسخه چاپی

واکنش فوتبالی ها به سرمربیگری فکری در استقلال

واکنش فوتبالی ها به سرمربیگری فکری در  استقلال
فوتبالی ها به انتخاب فکری به عنوان سرمربی استقلال واکنش نشان دادند.

به گزارش تیتربرتر؛ محمود فکری در جلسه با مدیران استقلال به توافق اولیه دست یافت و امشب بعد از جلسه با اعضای هیات مدیره قراردادش را به امضا خواهد رساند. او قبول کرده که پول رضایتنامه اش را خودش بدهد.

فکری صبح امروز هم به ساختمان باشگاه استقلال رفت تا نشست نهایی را با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه برگزار کند. اگرچه فکری بعد از این جلسه اصرار داشت که هنوز توافق کامل حاصل نشده اما او را باید سرمربی آبی های پایتخت در لیگ بیستم بدانیم. از طرفی محمود فکری قرار است عصر امروز در نشستی با اعضای هیات مدیره باشگاه حضور یابد و درخواست هایش را مطرح کند. همچنین خواسته های هیات مدیره نیز از او مشخص شود.

در چنین شرایطی احتمالا در جلسه امروز قرارداد همکاری فکری با استقلال به طور کامل به امضا می رسد و او رسما هدایت آبی های پایتخت را برعهده خواهد گرفت.

واکنش مرفاوی از سرمربیگری فکری در استقلال

واکنش مرفاوی از سرمربیگری فکری در استقلال
واکنش مرفاوی از سرمربیگری فکری در استقلال

 

مرفاوی که فصل گذشته با فکری در نساجی همکار بود، درباره سرمربی احتمالی استقلال به روزنامه ایران‌ورزشی گفته است: اگر محمود سرمربی استقلال شود بدون شک براساس شایستگی‌هایش بوده نه چیز دیگری. محمود باشگاه استقلال و فضای آن را به خوبی می‌شناسد و از یک دیسیپلین مناسب برخوردار است. اینطور می‌خواهم بگویم که دیسیپلین محمود به استقلال کمک خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های محمود این است که به بزرگ‌تر از خودش همیشه احترام گذاشته است. کسی که به بزرگ استقلال احترام می‌گذارد قطعاً بازیکنان هم احترام او را خواهند داشت. 

واکنش مشاور عالی باشگاه استقلال به سرمربیگری فکری

واکنش مشاور عالی باشگاه استقلال به سرمربیگری فکری
واکنش مشاور عالی باشگاه استقلال به سرمربیگری فکری

 

بهمن نیکخو در خصوص اینکه گفته می‌شود، «محمود فکری» به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است، گفت: تا این لحظه هیچ فردی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشده است و محمود فکری هم یکی از گزینه‌های جدی ما است.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال نهایتا فردا سرمربی خود را انتخاب می‌کند و به دنبال این هستیم تا تیم را برای حضور قدرتمند در لیگ آماده کنیم.

مشاور عالی باشگاه استقلال گفت: ما در کنار انتخاب سرمربی استقلال که موضوع بسیار مهمی است به مسایل مهم دیگری هم ورود کردیم و به امید خدا در تلاش هستیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

مطالب مرتبط:

وی در خصوص اینکه آیا حضور الکساندر نوری در راس کادرفنی استقلال منتفی است، اظهار داشت: حضور نوری هنوز منتفی نیست و سرپرست باشگاه در حال مذاکره با تمام گزینه‌های خود هستیم.

مشاور عالی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شنیده می شود محمود فکری از گزینه‌های دیگر به نیمکت استقلال نزدیک تر است، تصریح کرد: من هم این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم اما تا جایی که من اطلاع دارم مسوولان باشگاه در حال مذاکره با تمام گزینه‌ها هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فرهاد مجیدی هم همچنان شانسی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد، گفت: قطعا او هم یکی از گزینه‌های پرشانس ما است. تمام تلاش مسوولان باشگاه استقلال این است که خواسته‌های هواداران در تیم برآورده شود.

نیکخو ادامه داد: امروز در وزارت ورزش و جوانان جلسات مهمی با معاونین وزارت ورزش داشتیم و همه از استقلال حمایت می‌کنند تا به روند خوب خود بازگردد و مطالبات خود را زنده کنیم.

واکنش مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران به جدایی فکری از نساجی

واکنش مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران به جدایی فکری از نساجی
واکنش مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران به جدایی فکری از نساجی

 

ایزد سیف‌الله‌پور درباره عدم حضور محمود فکری برای دیدار دوستانه امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان، گفت: فکری شب گذشته استعفا کرد، اما باشگاه مخالفت کرد. امروز منتظر فکری بودیم. با توجه به قولی که به ذوب‌آهن برای بازی تدارکاتی داده بودیم، مجبور شدیم در غیاب فکری به مصاف ذوب‌آهن برویم. منتظریم تا ببینیم چه خواهد شد.

وی در مورد درخواست 7 میلیاردی نساجی از استقلال برای صدور رضایت‌نامه تصریح کرد: ما بخش خصوصی هستیم. در قراردادی که بین باشگاه نساجی و فکری بسته شده، بندی وجود دارد که در صورتی که تیمی فکری را بخواهد، باید 5 برابر قراردادش را بدهد. فکری 14،15 سال در استقلال کاپیتان بوده و عمرش را در این تیم گذارنده و گزینه خوبی برای استقلال است. سؤالم از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال این است که برای فکری با این سوابق و کارهایی که کرده و موفق بوده، نمی‌خواهند هزینه کنند؟ اگر فکری خارجی بود، میلیاردها تومان خرج می‌کردند، اما حالا که استقلالی اصیل است، هزینه نمی‌کنند؟

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: فکری در نساجی بسیار خوب عمل کرد و تمایلی نداریم مربی‌مان را از دست بدهیم. تیم ما به طول کلی از ابتدای فصل متلاشی شد و الان هم کمتر از 20 روز به مسابقات لیگ باقی مانده است. اگر فکری یک طرفه فسخ قرارداد کرده باشد و اتوماسیون سازمان لیگ موضوع را به باشگاه نساجی اعلام کند، امشب حدادیان مالک و امیری مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند و تا فردا مربی تیم انتخاب شود.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:



+ 14
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری