پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱
۱۹
۴
نسخه چاپی

جزییات ابتلای حامد همایون خواننده محبوب به کرونا

جزییات ابتلای حامد همایون خواننده محبوب به کرونا
حامد همایون، خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، مبتلا به کرونا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ حامد همایون خواننده و آهنگساز ایرانی در موسیقی پاپ نیز همانند دیگر شهروندان ایرانی به دلیل گسترش پیک سوم کرونا به این بیماری مبتلا شد.

محسن رجب‌پور، مدیر شرکت ترانه شرقی و مدیر برنامه‌های حامد همایون، با انتشار متنی کوتاه در استوری اینستاگرامش، این خبر را تایید کرد.

پیش از این مجید جمشیدی، محمد جمشیدی، حامد عسگری، امیر عظیمی، محمدرضا مقدم، رضا بهرام، محمدرضا اعرابی، علیرضا راهب، آصف آریا، سهراب پاکزاد، بهرام نازمهر، رهام هادیان و تعدادی دیگر از اهالی موسیقی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند.

تایید ابتلای حامد همایون به کرونا
تایید ابتلای حامد همایون به کرونا

 

رجب‌پور به طور خلاصه نوشته است: حامد همایون هم کرونا گرفت.

حامد همایون جزو اولین خوانندگانی بود که در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کرده بود.

حامد همایون کیست؟

حامد همایون کیست؟
حامد همایون کیست؟

سیدحامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است. وی متولد 19 بهمن 1361 در شیراز است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است.

او در برنامه خندوانه اعلام کرد مجرد است و قول داد ظرف مدت یکسال آینده وارد زندگی مشترک شود و بزودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ا ی گفت : بله در سن 18 سالگی برای اولین بار عاشق شدم.

حامد همایون رکورددار گینس

حامد همایون رکورددار گینس
حامد همایون رکورددار گینس

حامد همایون خواننده و آهنگساز ایرانی در موسیقی پاپ، در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه فرهنگی هنری ترانه‌ی شرقی معرفی شد. او با قطعه «چتر خیس» به اوج شهرت رسید.

همایون، با قطعه «چتر خیس» به شهرت رسید. او همچنین اولین آلبوم رسمی خود به اسم «دوباره عشق» را در زمستان ۱۳۹۵ منتشر کرد.

از نکات جالب توجه در ارتباط با این خواننده جوان می‌توان به برگزاری بیش از ۲۰۰ کنسرت تنها در ۶ ماه اشاره کرد و پس از این اتفاق محسن رجب پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کرد.

حامد همایون در تور کنسرت آمریکا خود با فروش ۱۴۰۰۰ بلیط در سالن فوروم لس آنجلس رکورد پرفروش‌ترین بلیط کنسرت خوانندهٔ ایرانی در کشور ایالات متحده آمریکا را از آن خود کرد. رکوردی که پیشتر دست محسن یگانه بود.

به گفتهٔ او در برنامه خندوانه، ۱۰ درصد از عواید کنسرت‌های او به کمک‌های خیریه اختصاص دارد. نخستین کنسرت او به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد.

فعالیت های حامد همایون در ایام کرونا

فعالیت های حامد همایون در ایام کرونا
فعالیت های حامد همایون در ایام کرونا

حامد همایون از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که در ماه‌های اخیر فعالیت کمتری در حوزه پخش آثارش داشته به تازگی قطعه انرژی بخش و عاشقانه «ای عشق» را با حمایت کمپانی «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب پور منتشر کرد.

این در حالی است که «نارفیق»، «البرز»، «خلسه»، «پرسه» از جمله تک آهنگ‌هایی بودند که توسط این خواننده در فضای مجازی عرضه شد.

مطالب مرتبط:

در این قطعه امیر پیرنهان ترانه سرا، حامد همایون خواننده، امید ساربانی و معین ادیم تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مستر، رضا نورانی عکاس، مجید رضایی طراح گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

حضور حامد همایون در تلویزیون

همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شده آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است. 

نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به‌طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. او همچنین اولین آلبوم رسمی خود به اسم دوباره عشق را  ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر کرد که پرفروش ترین آلبوم سال ۱۳۹۵ شد.

ماجرای ممنوع التصویری حامد همایون

ماجرای ممنوع التصویری حامد همایون
ماجرای ممنوع التصویری حامد همایون

 

حامد همایون که چندی قبل (اوایل سال 1398) تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

اولین بار سردبیر برنامه «دلصدا» که از شبکه ۵ پخش می‌شود، خبر از ممنوع‌التصویری حامد همایون داد. برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

ممنوع التصویری حامد همایون
ممنوع التصویری حامد همایون

 

محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های حامد همایون هم در استوری اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد و دو دلیل را برای این اتفاق ذکر کرد. علاوه بر حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون، دیدار از مزار هایده، خواننده پیش از انقلاب که ۳۰ سال پیش درگذشت، به زعم محسن رجب‌پور، دیگر دلیل این ممنوع‌التصویری است.

نظر همایون درباره کنسرت آنلاین

اغلب تولیدکنندگان، آهنگسازان و خوانندگان موسیقی کشورمان در سبک‌های مختلف، به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق قوانین ستاد ملی کرونا قادر به برگزاری اجراهای زنده در اماکن عمومی نبودند، عمده فعالیت‌ها در قالب اجراهای آنلاین پی گرفته شد.

حامد همایون جزو اولین خوانندگانی بود که در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کرده بود.

حامد همایون درباره برگزاری کنسرت آنلاین در این شرایط گفت: گروه ما بر حسب وظیفه در ایام نوروز و در روزهایی که باید مخاطبان خود را به در خانه ماندن تشویق می‌کردیم و برای تلطیف روحیه مخاطبان خود کاری انجام می‌دادیم در تاریخ هفتم فروردین اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کردیم.

وی ادامه داد: امروز شرایط بگونه ای رقم خورده که معلوم نیست تعطیلی کنسرت‌ها و اجراهای زنده تا چه زمانی تداوم داشته باشد؛ این تعطیلی اجراهای زنده ضررهای هنگفت مالی را برای بسیاری که کنسرت‌ها اصلی ترین محل درآمد و امرار معاش آنهاست وارد کرده است که نوازندگان، صدابرداران، نورپردازان و عوامل اجرایی سالنها و بسیاری دیگر از جمله این افراد هستند.

وی افزود: در چنین شرایطی شاید برگزاری کنسرت های آنلاین غیر رایگان تنها راه حل عبور از این بحران اقتصادی باشد که گریبانگیر هنرمندان موسیقی شده است.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 19
مخالفم - 10
نظرات : 4
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
طرفدار حامد همایون ۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۷
پاسخ
comments از خدای عزیز و مهربون شفای خیر برای پدر و مادر عزیزتون و سلامتی کامل شما و هر 2 عزیز بزرگوار رو از صمیم قلب و جان خواستارم هنرمند عزیز و دوست داشتنی. ??????????????? ?
 
 
ir
+0
unlike
-0
طرفدار حامد همایون ۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۹
پاسخ
comments برای هم شما تک ستارمون هم خونواده عزیزتون ارزوی سلامتی و تندرستی از خدای عزیز و مهربون از صمیم قلب و جان دارم.
 
 
ir
+0
unlike
-0
طرفدار حامد همایون ۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۶
پاسخ
comments خدارو شکر اقای همایون عزیز که حالتون بهتره طرفداریتون باعث افتخار و مباهات هست در پناه خدای عزیز همیشه سلامت و تندرست باشید
 
 
ir
+0
unlike
-0
طرفدار حامد همایون ۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۴
پاسخ
comments اقای همایون عزیز با افتخار هر چه تمام تر از قبل طرفدارتونیم. خدای عزیز حافظ و نگهدارتون باشه سلامتیتونو کامل به دست بیارید و دیگه هیچ موقع دچار بیماری نشید بابت روزهای سخت بیماری کرونا هم که با موفقیت پشت سر گذاشتید خدای عزیز و مهربون رو به بینهایتها شکر ??????????????? ??????????????? ??????????????? ???????????????
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری